Z serii jaki telefon - Era

Data: 2009-08-11 19:22:08
Autor: adam
Z serii jaki telefon - Era
jestem na etapie przedłużenia umowy w erze. Dostałem cennik telefonów i nie

sugeruje iphone

Data: 2009-08-11 11:29:54
Autor: arek
Z serii jaki telefon - Era
On 11 Sie, 19:22, "adam" <1777112...@wpp.pl> wrote:
> jestem na etapie przedłużenia umowy w erze. Dostałem cennik telefonów i
> nie

sugeruje iphone

Jak ma byc prestiz, to koniecznie iphon.

Data: 2009-08-11 19:38:47
Autor: Waldek Godel
Z serii jaki telefon - Era
Dnia Tue, 11 Aug 2009 11:29:54 -0700 (PDT), arek napisał(a):

sugeruje iphone

Jak ma byc prestiz, to koniecznie iphon.

Jak chodzi o prestiż w klubie dla gejów to bezapelacyjnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Z serii jaki telefon - Era