Z serii jakie auto...do 15 tys

Data: 2010-08-22 19:17:52
Autor: kaktus
Z serii jakie auto...do 15 tys
Witam tematow bylo pewnie wiele, ale jeszcze jeden uda sie chyba przewalkowac :).
Potrzebuje kupic samochod ktorego calkowity koszt zamknal by sie max w w/w kwocie.

Samochod dla zony. Roczny przebieg jaki bedzie robil to ok 20 tys km z czego 2/3 w miescie ( niewielkim i niezakorkowanym ).
Najlpiej aby byl zagazowany i silnik nie przekraczal 1.6, gdyz nie posiadamy jeszcze wszystkich znizek za oc.
Nie mam uprzedzen do zadnej marki - ale zalezy mi na tym aby byl tani w eksploatacji i ew naprawach. Moze byc to 3 lub 5 drzwiowy, coupe lub sedan - bez roznicy - jedynie nie combi. Najlepiej aby rocznikowo powyzej 2000 roku. Jezeli mi sie spodoba to jestem w stanie dolozyc jeszcze 2-3 tys do autka. Ogolnie chcialbym aby jako tako przejezdzilo sie nim jakies 5-6 lat. Z gory dziekuje za podpowiedzi.

Data: 2010-08-22 20:39:47
Autor: syntax error
Z serii jakie auto...do 15 tys
Użytkownik "kaktus" <aga-kris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4rm44$odp$1inews.gazeta.pl...
Witam tematow bylo pewnie wiele, ale jeszcze jeden uda sie chyba przewalkowac :).
Potrzebuje kupic samochod ktorego calkowity koszt zamknal by sie max w w/w kwocie.

Wybierz sobie coś z samochodów tutaj:
http://perfect-car.pl/

Zawsze są tutaj samochody, które kupujesz, rejestrujesz i jeździsz bez dokładania kasy.
Na potrzeby Twojej żony kupiłbym Hondę z silnikiem ECONO 1.5 116bhp. Samochód niewiele pali i ma całkiem niezłego buta, jak się go podkręci na II wałek rozrządu. ;-)

Data: 2010-08-22 20:47:19
Autor: Endriu
Z serii jakie auto...do 15 tys
Wybierz sobie coś z samochodów tutaj:
http://perfect-car.pl/

"[...]
marka: HONDA CIVIC
model: HATCHBACK
silnik: 1.8 16V VTEC VTI 169KM B18C4
rocznik: 1998
kolor: srebny metalik
cena: 14 900,00 zł
[...]"

15 tyś za auto z 1998 roku. Ja bym takiej strony nikomu nie polecił.....
Jakbyś chciał sprzedać taki wóz na giełdzie dostaniesz góra 10 tyś...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-22 21:22:05
Autor: Miki
Z serii jakie auto...do 15 tys
A ja polecam Nissana Almerę II 1.8 , hatchback rok prod. 2002 - przebieg 73tys km. Moja żona jezdzi taką od nowosci i sobie chwali. Ubezpieczyciel ocenia aktualnie wartość na około 17tys, więc może znajdziesz za 15 z trochę większym przebiegiem.

Zalety: nie psuje się, odporne zawieszenie na polskie drogi, estetyczny wygląd nawet wewnątrz - (japończyk), dość dynamiczny (114KM). Aha, i bardzo dobre wyposażenie jak na kompakta z 2002r (klima, poduszki, wspomaganie, pełna elektryka, abs). Bardzo fajne auto dla dziewczyny.

Data: 2010-08-22 21:52:40
Autor: MariuszM
Z serii jakie auto...do 15 tys
W dniu 22-08-2010 21:22, Miki pisze:

[...]
Ten silnik pali jak smok (olej równie chętnie jak benzynę), w dodatku słabo jeździ jak na 1,8.
Pominę stan blach w kilkuletnich almerach....

M.

Data: 2010-08-23 08:13:20
Autor: Jurand
Z serii jakie auto...do 15 tys

Użytkownik "Endriu" <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:i4rrc3$qiu$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Nie znasz się. To rzadka wersja silnikowa.

Jurand.

Data: 2010-08-23 09:38:09
Autor: J.F.
Z serii jakie auto...do 15 tys
On Mon, 23 Aug 2010 08:13:20 +0200,  Jurand wrote:
[...]

I to ma byc cos za co sie wiecej placi ? Rajdowiec byc moze .. dla innych - patrz przygody z selespeed :-)

J.

Data: 2010-08-23 08:01:05
Autor: Massai
Z serii jakie auto...do 15 tys
J.F. wrote:

On Mon, 23 Aug 2010 08:13:20 +0200,  Jurand wrote: >Użytkownik "Endriu" <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości >>> Wybierz sobie coś z samochodów tutaj:
polecił.....  >> Jakbyś chciał sprzedać taki wóz na giełdzie
dostaniesz góra 10 tyś...

I to ma byc cos za co sie wiecej placi ?

Mocny wolnossący silnik w lekkiej budzie. Ano, za to się płaci więcej ;-)
Po prostu jest na to rynek, a podaż mała.

Rajdowiec byc moze .. dla innych - patrz przygody z selespeed :-)

Nie przesadzajmy, silniki hondy z tamtych czasów to nie jest jakieś
wydumane cudo.
Każdy niegłupi mechanik je ogarnie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-23 11:10:46
Autor: J.F.
Z serii jakie auto...do 15 tys
On Mon, 23 Aug 2010 08:01:05 +0000 (UTC),  Massai wrote:
J.F. wrote:
> [...]

Nie przesadzajmy, silniki hondy z tamtych czasów to nie jest jakieś
wydumane cudo. Każdy niegłupi mechanik je ogarnie.

Ale ogarniecie bedzie jednak drozsze. Albo nawet od razu sie uslyszy
"ja tego nie robie".

A przeciez mocnych silnikow nie brakuje, nie trzeba od razu brac
japonskiej wiertarki, a tym bardziej za to przeplacac :-)

Kolega tez sobie kiedys zafundowal rzadka wersje. Sprzedal po roku,
jak co zaczely koszta serwisu dobijac. No ale ze pomyslal i wystawil
na e-bay, to nawet byl zadowolony ze sprzedazy.

J.

Data: 2010-08-24 23:00:55
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Z serii jakie auto...do 15 tys
Dnia 23.08.2010 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:
Ale ogarniecie bedzie jednak drozsze. Albo nawet od razu sie uslyszy
"ja tego nie robie".

Będzie droższe bo ?

Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-08-25 08:05:00
Autor: Massai
Z serii jakie auto...do 15 tys
Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:

Dnia 23.08.2010 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:
> Ale ogarniecie bedzie jednak drozsze. Albo nawet od razu sie uslyszy
> "ja tego nie robie".

Będzie droższe bo ?

Będzie trochę droższe, podzespoły wychodzą drożej.
Sama robocizna niekoniecznie, nieważne seria, B czy D - wszystkie te
silniki są robione pod mechanika - mutanta z marsa z małymi raczkami i
dwudziestocentymetrowymi palcami. A dokładniej samochody i miejsce pod
maską takie sprawia wrażenie.

No i może jeszcze tyle że jak ktoś zacznie walczyć z "vtec żyje, vtec
pije", to może popłynąć finansowo i w dodatku bez efektów.

Choć ktoś tu się chyba kiedyś chwalił że miał jakieś B16 które NIE
żłopało oleju ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-25 22:47:46
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Z serii jakie auto...do 15 tys
Dnia 25.08.2010 Massai <tsender@wp.pl> napisał/a:
> [...]

> "ja tego nie robie".

Będzie droższe bo ?

Będzie trochę droższe, podzespoły wychodzą drożej.

O juz jest tylko troche drozsze i jednak nie taki rocket science jak sie
wczesniej innym wydawało ;-)

P.S. Różnice w cenach nie sa duze a i wybor czesci do serii D i B jest
ogromny. --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-08-26 06:21:11
Autor: Massai
Z serii jakie auto...do 15 tys
Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:

uslyszy >> > "ja tego nie robie".

O juz jest tylko troche drozsze i jednak nie taki rocket science jak
sie wczesniej innym wydawało ;-)

No, ja tak od początku twierdziłem, nie?

P.S. Różnice w cenach nie sa duze a i wybor czesci do serii D i B jest
ogromny.

Tak i nie... Jak mię się kurka ułamał bacik anteny, to się okazało że
jedynym rozwiązaniem jest oryginał za 280 pln ;-)

Ale generalnie te części nie są bardzo drogie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-24 23:56:51
Autor: Jurand
Z serii jakie auto...do 15 tys

J.F. wrote:
> [...]

wydumane cudo. Każdy niegłupi mechanik je ogarnie.

Ale ogarniecie bedzie jednak drozsze. Albo nawet od razu sie uslyszy

Nieznacznie droższe.

A przeciez mocnych silnikow nie brakuje, nie trzeba od razu brac
japonskiej wiertarki, a tym bardziej za to przeplacac :-)

Zajebiście przepłaci. 3 tysiące w stosunku do wersji 1.4. Normalnie przepaść cenowa.

Jurand.

Data: 2010-08-25 12:25:16
Autor: J.F.
Z serii jakie auto...do 15 tys
On Tue, 24 Aug 2010 23:56:51 +0200,  Jurand wrote:
A przeciez mocnych silnikow nie brakuje, nie trzeba od razu brac
japonskiej wiertarki, a tym bardziej za to przeplacac :-)

Zajebiście przepłaci. 3 tysiące w stosunku do wersji 1.4. Normalnie przepaść cenowa.

No to czemu piszecie ze drogo ? Hm, jak widze to oferty na civica 98 sa juz od ~6000.

I cala masa innych wozkow z wiekszymi silnikami tez jest dostepna.

J.

Data: 2010-08-23 13:08:15
Autor: kamil
Z serii jakie auto...do 15 tys
"Massai" <tsender@wp.pl> wrote in message news:i4t9s1$eq9$1news.onet.pl...
J.F. wrote:

> [...]

Mocny wolnossący silnik w lekkiej budzie.
Ano, za to się płaci więcej ;-)
Po prostu jest na to rynek, a podaż mała.

W jakiej budzie?! :) Mialem civica 1.8VTI 5d przez ponad rok i co jak co, ale wrazenie lekkiego to on wcale nie sprawial.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-23 12:21:36
Autor: Massai
Z serii jakie auto...do 15 tys
kamil wrote:

> [...]

W jakiej budzie?! :) Mialem civica 1.8VTI 5d przez ponad rok i co jak
co, ale wrazenie lekkiego to on wcale nie sprawial.

No, może nie tak lekkiej jak piata generacja, ale w porównaniu ze
współczesnymi czołgami ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-23 21:36:55
Autor: Robert Rędziak
Z serii jakie auto...do 15 tys
On Mon, 23 Aug 2010 09:38:09 +0200, J.F
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

I to ma byc cos za co sie wiecej placi ?

 Niestety wszelakich wersji GTI i temu podobnych za darmo nie
 chcą rozdawać.

Rajdowiec byc moze ..

 W tej budzie? Coś Ty, killer, ocipiał? Młody tata, który by
 jeszcze sobie poszumiał, ale musi mieć gdzie dzieciaka
 zapakować.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-08-23 08:34:05
Autor: gr
Z serii jakie auto...do 15 tys

"[...]
marka: HONDA CIVIC
model: HATCHBACK
silnik: 1.8 16V VTEC VTI 169KM B18C4
rocznik: 1998
kolor: srebny metalik
cena: 14 900,00 zł

tej nie polecam... pewnie zajeżdżona na wyścigach...
ale CIVIC z silnikiem 1,4 i nie (gazowałbym go) 3-drzwi..
to wyjdzie ci ekonomiczne, bez żadnych napraw rozwiązanie,
łatwo zaparkować, bezpieczne, ma przyspieszenie,
i tanie w eksploatacji... a o dziwo b. pojemne.
pozdr.
gr

Data: 2010-08-23 12:38:08
Autor: amir
Z serii jakie auto...do 15 tys

[...]

poczukaj astre II 8 zaworowy silnik 1.6
auto nie jest dynamiczne, ale swojego czasu w AŚ wypadło dosyć dobrze
jako bardzo tanie w exploatacji autko i z niewielkim spalaniem
bardzo mało awaryjne ze względu na budowe silnika.

Data: 2010-08-23 22:11:40
Autor: Paweł
Z serii jakie auto...do 15 tys
Nie chce dostać ochrzanu zaś ale podam moją ulubioną stronę. Polecam Ci E46
318 lub 316:

http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_3/e46/273/e46_318i.html

Szczególnie to ostatnie lub dla bardzo oszczędnych to pierwsze. Super jeździ,
pali 6 benzyny w trasie. 10 do 100 km/h Czego Ty jeszcze od auta chcesz?

Wygląda to bardzo dobrze no i jest we wszystkich wymienionych wersjach
nadwozia :) Auto idealne. Tylko musisz dorzucić parę tysięcy ale w tym
przypadku WARTO.

Co do przejeżdżenia 5-6 lat to inne po tym czasie będą łupami a Ty sprzedasz
swoje BMW spokojnie za ponad 10 000 pln. Zobacz ile starszych jeździ i się
trzymają.

Data: 2010-08-24 09:09:55
Autor: omega_fan
Z serii jakie auto...do 15 tys
On 08/22/2010 07:17 PM, kaktus wrote:
[...]

Jezeli nie zalezy Ci na osiagach, polecam Fiata Punto II 1.2 8V.
Kupisz spokojnie za 10 tys zadbana sztuke, dobrze znosza gaz, silnik
i caly samochod bardzo prosty i tani w naprawach. Rozrzad bezkolizyjny.
W wersji 5D calkiem spory bagaznik (300 litrow) i przyzwoita
ilosc miejsca w srodku.

Moja zona ujezdza taka sztuke od 1,5 roku i jest bardzo zadowolona,
jezdzi sie tym po miescie bardzo fajnie, dobre hamulce, skuteczna
klimatyzacja, ogolnie polecam.

Data: 2010-08-24 13:37:53
Autor: Yogi\(n\)
Z serii jakie auto...do 15 tys
[...]

Corolla generacji E11 po faceliftingu (czyli od 2000 do 2002). Poszukaj hatchbacka (trzydrzwiowy), bo robione były w Japonii. Silnik 1,4 w zupełności wystarczy, spalanie 5,6 na trasie, ok. 8,5 w mieście. Cięzko trafić na to auto, bo ludzie niechętnie się pozbywają - ja jeździłem takim przez dziewięć lat, sprzedało się w dwie godziny po zamieszczeniu ogłoszenia. Rocznik 2000 już za 10-12 tys., trochę nowsze za 14 znajdziesz. Wymieniasz olej, lejesz paliwo i nic więcej Cię nie obchodzi - no chyba, że trafisz na felerny egzemplarz, ale to dotyczy wszystkich aut. Przy 180 tys. trzeba zrobić rozrząd, a to koszt rzędu 2,5-3,5 kafla, dodając do ceny rocznika 2000 czy 2001 da się przeżyć. Inne wydatki na przyzwoitym poziomie, a ja w moim wymieniłem wyłącznie radio (zepsuło się) i klocki hamulcowe z przodu (przy 86 tys.) - no i oczywiścei płyny, reszta była oryginalna. Żadnej rdzy czy problemów - nawet zawieszenie nie stukało

Mówię o czyms takim:
http://otomoto.pl/toyota-corolla-klima-komputerpokla-bdb-C14358737.html
http://otomoto.pl/toyota-corolla-zadbany-jeden-wlasciciel-C13512624.html
http://otomoto.pl/toyota-corolla-1-4-vvt-i-salonowy-i-wlascicie-C13699539.html

--
Yogi(n)

Data: 2010-08-25 00:06:26
Autor: Grzegorz Prędki
Z serii jakie auto...do 15 tys

aut. Przy 180 tys. trzeba zrobić rozrząd, a to koszt rzędu 2,5-3,5
kafla,

To jakis zloty ten rozrzad, ze w takim silniku tyle kosztuje?

Data: 2010-08-25 10:39:54
Autor: Yogi\(n\)
Z serii jakie auto...do 15 tys
Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w wiadomości news:4c744263$0$21003$65785112news.neostrada.pl...

aut. Przy 180 tys. trzeba zrobić rozrząd, a to koszt rzędu 2,5-3,5
kafla,

To jakis zloty ten rozrzad, ze w takim silniku tyle kosztuje?

Zmienne fazy rozrządu, podejrzewam, że więcej kosztuje regulacja, niż części. No i pół silnika trzeba rozebrać, tam jest łańcuszek, nie zwykły pasek. Uwzględniając zerowe koszty innych napraw (bo ich nie ma) to w zasadzie jedyna niedogodność związana z tym modelem.

--
Yogi(n)

Data: 2010-08-25 12:08:43
Autor: J.F.
Z serii jakie auto...do 15 tys
On Wed, 25 Aug 2010 10:39:54 +0200,  Yogi(n) wrote:
[...]

Planowa wymiana wariatora ?
No i pół silnika trzeba rozebrać, tam jest łańcuszek, nie zwykły pasek.

To pewnie i nowy lancuch, moze kola zebate ..

J.

Data: 2010-08-25 00:39:55
Autor: Grzegorz
Z serii jakie auto...do 15 tys
On 24 Sie, 13:37, "Yogi\(n\)" <yog...@tlen.pl> wrote:

[...]

No bez jaj. Nawet w ASO Mazdy mi tyle nie policzyli.

Data: 2010-08-25 10:38:02
Autor: Yogi\(n\)
Z serii jakie auto...do 15 tys
Użytkownik "Grzegorz" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomości news:c7faba6a-c5a4-417d-9e28-7fe7415bdbd4j18g2000yqd.googlegroups.com...
On 24 Sie, 13:37, "Yogi\(n\)" <yog...@tlen.pl> wrote:

No bez jaj. Nawet w ASO Mazdy mi tyle nie policzyli.

Ja nie wymieniałem, bo sprzedałem przy przebiegu 156 tys. Ale ponoć tyle kosztowało (wyczytałem na forum). Fakt, że drogo, ale uwzględniając zerowe wydatki na inne części, da się przeżyć. Znajomy zrobił tym autem ponad 300 tys. (i z tego co wiem, nadal jeździ) wymienił rozrząd przy 180 (ale nie wiem ile zapłacił), czujnik temperatury cieczy chłodzącej (kilkanaście czy kilkadziesiąt złotych) i to wszystko. Auto w tym roku skończyło 10 lat, kupił używane gdzieś w okolicach 2006. Od mojego byłego różni się wyposażeniem i kolorem ;-)

--
Yogi(n)

Z serii jakie auto...do 15 tys