Z serii jakie auto...do 15 tys

Data: 2010-08-22 20:39:47
Autor: syntax error
Z serii jakie auto...do 15 tys
Użytkownik "kaktus" <aga-kris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4rm44$odp$1inews.gazeta.pl...
Witam tematow bylo pewnie wiele, ale jeszcze jeden uda sie chyba przewalkowac :).
Potrzebuje kupic samochod ktorego calkowity koszt zamknal by sie max w w/w kwocie.

Wybierz sobie coś z samochodów tutaj:
http://perfect-car.pl/

Zawsze są tutaj samochody, które kupujesz, rejestrujesz i jeździsz bez dokładania kasy.
Na potrzeby Twojej żony kupiłbym Hondę z silnikiem ECONO 1.5 116bhp. Samochód niewiele pali i ma całkiem niezłego buta, jak się go podkręci na II wałek rozrządu. ;-)

Data: 2010-08-22 20:47:19
Autor: Endriu
Z serii jakie auto...do 15 tys
Wybierz sobie coś z samochodów tutaj:
http://perfect-car.pl/

"[...]
marka: HONDA CIVIC
model: HATCHBACK
silnik: 1.8 16V VTEC VTI 169KM B18C4
rocznik: 1998
kolor: srebny metalik
cena: 14 900,00 zł
[...]"

15 tyś za auto z 1998 roku. Ja bym takiej strony nikomu nie polecił.....
Jakbyś chciał sprzedać taki wóz na giełdzie dostaniesz góra 10 tyś...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-22 21:22:05
Autor: Miki
Z serii jakie auto...do 15 tys
A ja polecam Nissana Almerę II 1.8 , hatchback rok prod. 2002 - przebieg 73tys km. Moja żona jezdzi taką od nowosci i sobie chwali. Ubezpieczyciel ocenia aktualnie wartość na około 17tys, więc może znajdziesz za 15 z trochę większym przebiegiem.

Zalety: nie psuje się, odporne zawieszenie na polskie drogi, estetyczny wygląd nawet wewnątrz - (japończyk), dość dynamiczny (114KM). Aha, i bardzo dobre wyposażenie jak na kompakta z 2002r (klima, poduszki, wspomaganie, pełna elektryka, abs). Bardzo fajne auto dla dziewczyny.

Data: 2010-08-22 21:52:40
Autor: MariuszM
Z serii jakie auto...do 15 tys
W dniu 22-08-2010 21:22, Miki pisze:

[...]
Ten silnik pali jak smok (olej równie chętnie jak benzynę), w dodatku słabo jeździ jak na 1,8.
Pominę stan blach w kilkuletnich almerach....

M.

Data: 2010-08-23 08:13:20
Autor: Jurand
Z serii jakie auto...do 15 tys

Użytkownik "Endriu" <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:i4rrc3$qiu$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Nie znasz się. To rzadka wersja silnikowa.

Jurand.

Data: 2010-08-23 09:38:09
Autor: J.F.
Z serii jakie auto...do 15 tys
On Mon, 23 Aug 2010 08:13:20 +0200,  Jurand wrote:
[...]

I to ma byc cos za co sie wiecej placi ? Rajdowiec byc moze .. dla innych - patrz przygody z selespeed :-)

J.

Data: 2010-08-23 08:01:05
Autor: Massai
Z serii jakie auto...do 15 tys
J.F. wrote:

On Mon, 23 Aug 2010 08:13:20 +0200,  Jurand wrote: >Użytkownik "Endriu" <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości >>> Wybierz sobie coś z samochodów tutaj:
polecił.....  >> Jakbyś chciał sprzedać taki wóz na giełdzie
dostaniesz góra 10 tyś...

I to ma byc cos za co sie wiecej placi ?

Mocny wolnossący silnik w lekkiej budzie. Ano, za to się płaci więcej ;-)
Po prostu jest na to rynek, a podaż mała.

Rajdowiec byc moze .. dla innych - patrz przygody z selespeed :-)

Nie przesadzajmy, silniki hondy z tamtych czasów to nie jest jakieś
wydumane cudo.
Każdy niegłupi mechanik je ogarnie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-23 11:10:46
Autor: J.F.
Z serii jakie auto...do 15 tys
On Mon, 23 Aug 2010 08:01:05 +0000 (UTC),  Massai wrote:
J.F. wrote:
> [...]

Nie przesadzajmy, silniki hondy z tamtych czasów to nie jest jakieś
wydumane cudo. Każdy niegłupi mechanik je ogarnie.

Ale ogarniecie bedzie jednak drozsze. Albo nawet od razu sie uslyszy
"ja tego nie robie".

A przeciez mocnych silnikow nie brakuje, nie trzeba od razu brac
japonskiej wiertarki, a tym bardziej za to przeplacac :-)

Kolega tez sobie kiedys zafundowal rzadka wersje. Sprzedal po roku,
jak co zaczely koszta serwisu dobijac. No ale ze pomyslal i wystawil
na e-bay, to nawet byl zadowolony ze sprzedazy.

J.

Data: 2010-08-24 23:00:55
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Z serii jakie auto...do 15 tys
Dnia 23.08.2010 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:
Ale ogarniecie bedzie jednak drozsze. Albo nawet od razu sie uslyszy
"ja tego nie robie".

Będzie droższe bo ?

Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-08-25 08:05:00
Autor: Massai
Z serii jakie auto...do 15 tys
Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:

Dnia 23.08.2010 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:
> Ale ogarniecie bedzie jednak drozsze. Albo nawet od razu sie uslyszy
> "ja tego nie robie".

Będzie droższe bo ?

Będzie trochę droższe, podzespoły wychodzą drożej.
Sama robocizna niekoniecznie, nieważne seria, B czy D - wszystkie te
silniki są robione pod mechanika - mutanta z marsa z małymi raczkami i
dwudziestocentymetrowymi palcami. A dokładniej samochody i miejsce pod
maską takie sprawia wrażenie.

No i może jeszcze tyle że jak ktoś zacznie walczyć z "vtec żyje, vtec
pije", to może popłynąć finansowo i w dodatku bez efektów.

Choć ktoś tu się chyba kiedyś chwalił że miał jakieś B16 które NIE
żłopało oleju ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-25 22:47:46
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Z serii jakie auto...do 15 tys
Dnia 25.08.2010 Massai <tsender@wp.pl> napisał/a:
> [...]

> "ja tego nie robie".

Będzie droższe bo ?

Będzie trochę droższe, podzespoły wychodzą drożej.

O juz jest tylko troche drozsze i jednak nie taki rocket science jak sie
wczesniej innym wydawało ;-)

P.S. Różnice w cenach nie sa duze a i wybor czesci do serii D i B jest
ogromny. --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-08-26 06:21:11
Autor: Massai
Z serii jakie auto...do 15 tys
Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:

uslyszy >> > "ja tego nie robie".

O juz jest tylko troche drozsze i jednak nie taki rocket science jak
sie wczesniej innym wydawało ;-)

No, ja tak od początku twierdziłem, nie?

P.S. Różnice w cenach nie sa duze a i wybor czesci do serii D i B jest
ogromny.

Tak i nie... Jak mię się kurka ułamał bacik anteny, to się okazało że
jedynym rozwiązaniem jest oryginał za 280 pln ;-)

Ale generalnie te części nie są bardzo drogie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-24 23:56:51
Autor: Jurand
Z serii jakie auto...do 15 tys

J.F. wrote:
> [...]

wydumane cudo. Każdy niegłupi mechanik je ogarnie.

Ale ogarniecie bedzie jednak drozsze. Albo nawet od razu sie uslyszy

Nieznacznie droższe.

A przeciez mocnych silnikow nie brakuje, nie trzeba od razu brac
japonskiej wiertarki, a tym bardziej za to przeplacac :-)

Zajebiście przepłaci. 3 tysiące w stosunku do wersji 1.4. Normalnie przepaść cenowa.

Jurand.

Data: 2010-08-25 12:25:16
Autor: J.F.
Z serii jakie auto...do 15 tys
On Tue, 24 Aug 2010 23:56:51 +0200,  Jurand wrote:
A przeciez mocnych silnikow nie brakuje, nie trzeba od razu brac
japonskiej wiertarki, a tym bardziej za to przeplacac :-)

Zajebiście przepłaci. 3 tysiące w stosunku do wersji 1.4. Normalnie przepaść cenowa.

No to czemu piszecie ze drogo ? Hm, jak widze to oferty na civica 98 sa juz od ~6000.

I cala masa innych wozkow z wiekszymi silnikami tez jest dostepna.

J.

Data: 2010-08-23 13:08:15
Autor: kamil
Z serii jakie auto...do 15 tys
"Massai" <tsender@wp.pl> wrote in message news:i4t9s1$eq9$1news.onet.pl...
J.F. wrote:

> [...]

Mocny wolnossący silnik w lekkiej budzie.
Ano, za to się płaci więcej ;-)
Po prostu jest na to rynek, a podaż mała.

W jakiej budzie?! :) Mialem civica 1.8VTI 5d przez ponad rok i co jak co, ale wrazenie lekkiego to on wcale nie sprawial.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-23 12:21:36
Autor: Massai
Z serii jakie auto...do 15 tys
kamil wrote:

> [...]

W jakiej budzie?! :) Mialem civica 1.8VTI 5d przez ponad rok i co jak
co, ale wrazenie lekkiego to on wcale nie sprawial.

No, może nie tak lekkiej jak piata generacja, ale w porównaniu ze
współczesnymi czołgami ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-23 21:36:55
Autor: Robert Rędziak
Z serii jakie auto...do 15 tys
On Mon, 23 Aug 2010 09:38:09 +0200, J.F
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

I to ma byc cos za co sie wiecej placi ?

 Niestety wszelakich wersji GTI i temu podobnych za darmo nie
 chcą rozdawać.

Rajdowiec byc moze ..

 W tej budzie? Coś Ty, killer, ocipiał? Młody tata, który by
 jeszcze sobie poszumiał, ale musi mieć gdzie dzieciaka
 zapakować.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-08-23 08:34:05
Autor: gr
Z serii jakie auto...do 15 tys

"[...]
marka: HONDA CIVIC
model: HATCHBACK
silnik: 1.8 16V VTEC VTI 169KM B18C4
rocznik: 1998
kolor: srebny metalik
cena: 14 900,00 zł

tej nie polecam... pewnie zajeżdżona na wyścigach...
ale CIVIC z silnikiem 1,4 i nie (gazowałbym go) 3-drzwi..
to wyjdzie ci ekonomiczne, bez żadnych napraw rozwiązanie,
łatwo zaparkować, bezpieczne, ma przyspieszenie,
i tanie w eksploatacji... a o dziwo b. pojemne.
pozdr.
gr

Z serii jakie auto...do 15 tys