Z serii jakie auto...do 15 tys

Data: 2010-08-23 12:38:08
Autor: amir
Z serii jakie auto...do 15 tys

Samochod dla zony. Roczny przebieg jaki bedzie robil to ok 20 tys km z czego 2/3 w miescie ( niewielkim i niezakorkowanym ).
Najlpiej aby byl zagazowany i silnik nie przekraczal 1.6, gdyz nie posiadamy jeszcze wszystkich znizek za oc.
Nie mam uprzedzen do zadnej marki - ale zalezy mi na tym aby byl tani w eksploatacji i ew naprawach. Moze byc to 3 lub 5 drzwiowy, coupe lub sedan - bez roznicy - jedynie nie combi. Najlepiej aby rocznikowo powyzej 2000 roku. Jezeli mi sie spodoba to jestem w stanie dolozyc jeszcze 2-3 tys do autka. Ogolnie chcialbym aby jako tako przejezdzilo sie nim jakies 5-6 lat. Z gory dziekuje za podpowiedzi.

poczukaj astre II 8 zaworowy silnik 1.6
auto nie jest dynamiczne, ale swojego czasu w AŚ wypadło dosyć dobrze
jako bardzo tanie w exploatacji autko i z niewielkim spalaniem
bardzo mało awaryjne ze względu na budowe silnika.

Z serii jakie auto...do 15 tys