Z serii jakie auto...do 15 tys

Data: 2010-08-24 09:09:55
Autor: omega_fan
Z serii jakie auto...do 15 tys
On 08/22/2010 07:17 PM, kaktus wrote:
Witam tematow bylo pewnie wiele, ale jeszcze jeden uda sie chyba
przewalkowac :).
Potrzebuje kupic samochod ktorego calkowity koszt zamknal by sie max w
w/w kwocie.

Samochod dla zony. Roczny przebieg jaki bedzie robil to ok 20 tys km z
czego 2/3 w miescie ( niewielkim i niezakorkowanym ).
Najlpiej aby byl zagazowany i silnik nie przekraczal 1.6, gdyz nie
posiadamy jeszcze wszystkich znizek za oc.
Nie mam uprzedzen do zadnej marki - ale zalezy mi na tym aby byl tani w
eksploatacji i ew naprawach. Moze byc to 3 lub 5 drzwiowy, coupe lub
sedan - bez roznicy - jedynie nie combi. Najlepiej aby rocznikowo
powyzej 2000 roku. Jezeli mi sie spodoba to jestem w stanie dolozyc
jeszcze 2-3 tys do autka. Ogolnie chcialbym aby jako tako przejezdzilo
sie nim jakies 5-6 lat. Z gory dziekuje za podpowiedzi.

Jezeli nie zalezy Ci na osiagach, polecam Fiata Punto II 1.2 8V.
Kupisz spokojnie za 10 tys zadbana sztuke, dobrze znosza gaz, silnik
i caly samochod bardzo prosty i tani w naprawach. Rozrzad bezkolizyjny.
W wersji 5D calkiem spory bagaznik (300 litrow) i przyzwoita
ilosc miejsca w srodku.

Moja zona ujezdza taka sztuke od 1,5 roku i jest bardzo zadowolona,
jezdzi sie tym po miescie bardzo fajnie, dobre hamulce, skuteczna
klimatyzacja, ogolnie polecam.

Z serii jakie auto...do 15 tys