Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Z serii jakie auto...do 15 tys

Z serii jakie auto...do 15 tys

Data: 2010-08-24 13:37:53
Autor: Yogi\(n\)
Z serii jakie auto...do 15 tys
Użytkownik "kaktus" <aga-kris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4rm44$odp$1inews.gazeta.pl...
Samochod dla zony. Roczny przebieg jaki bedzie robil to ok 20 tys km z czego 2/3 w miescie ( niewielkim i niezakorkowanym ).

Corolla generacji E11 po faceliftingu (czyli od 2000 do 2002). Poszukaj hatchbacka (trzydrzwiowy), bo robione były w Japonii. Silnik 1,4 w zupełności wystarczy, spalanie 5,6 na trasie, ok. 8,5 w mieście. Cięzko trafić na to auto, bo ludzie niechętnie się pozbywają - ja jeździłem takim przez dziewięć lat, sprzedało się w dwie godziny po zamieszczeniu ogłoszenia. Rocznik 2000 już za 10-12 tys., trochę nowsze za 14 znajdziesz. Wymieniasz olej, lejesz paliwo i nic więcej Cię nie obchodzi - no chyba, że trafisz na felerny egzemplarz, ale to dotyczy wszystkich aut. Przy 180 tys. trzeba zrobić rozrząd, a to koszt rzędu 2,5-3,5 kafla, dodając do ceny rocznika 2000 czy 2001 da się przeżyć. Inne wydatki na przyzwoitym poziomie, a ja w moim wymieniłem wyłącznie radio (zepsuło się) i klocki hamulcowe z przodu (przy 86 tys.) - no i oczywiścei płyny, reszta była oryginalna. Żadnej rdzy czy problemów - nawet zawieszenie nie stukało

Mówię o czyms takim:
http://otomoto.pl/toyota-corolla-klima-komputerpokla-bdb-C14358737.html
http://otomoto.pl/toyota-corolla-zadbany-jeden-wlasciciel-C13512624.html
http://otomoto.pl/toyota-corolla-1-4-vvt-i-salonowy-i-wlascicie-C13699539.html

--
Yogi(n)

Data: 2010-08-25 00:06:26
Autor: Grzegorz Prędki
Z serii jakie auto...do 15 tys

aut. Przy 180 tys. trzeba zrobić rozrząd, a to koszt rzędu 2,5-3,5
kafla,

To jakis zloty ten rozrzad, ze w takim silniku tyle kosztuje?

Data: 2010-08-25 10:39:54
Autor: Yogi\(n\)
Z serii jakie auto...do 15 tys
Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w wiadomości news:4c744263$0$21003$65785112news.neostrada.pl...

aut. Przy 180 tys. trzeba zrobić rozrząd, a to koszt rzędu 2,5-3,5
kafla,

To jakis zloty ten rozrzad, ze w takim silniku tyle kosztuje?

Zmienne fazy rozrządu, podejrzewam, że więcej kosztuje regulacja, niż części. No i pół silnika trzeba rozebrać, tam jest łańcuszek, nie zwykły pasek. Uwzględniając zerowe koszty innych napraw (bo ich nie ma) to w zasadzie jedyna niedogodność związana z tym modelem.

--
Yogi(n)

Data: 2010-08-25 12:08:43
Autor: J.F.
Z serii jakie auto...do 15 tys
On Wed, 25 Aug 2010 10:39:54 +0200,  Yogi(n) wrote:
Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w wiadomości news:4c744263$0$21003$65785112news.neostrada.pl...
aut. Przy 180 tys. trzeba zrobić rozrząd, a to koszt rzędu 2,5-3,5
kafla,
To jakis zloty ten rozrzad, ze w takim silniku tyle kosztuje?

Zmienne fazy rozrządu, podejrzewam, że więcej kosztuje regulacja, niż części.

Planowa wymiana wariatora ?
No i pół silnika trzeba rozebrać, tam jest łańcuszek, nie zwykły pasek.

To pewnie i nowy lancuch, moze kola zebate ..

J.

Data: 2010-08-25 00:39:55
Autor: Grzegorz
Z serii jakie auto...do 15 tys
On 24 Sie, 13:37, "Yogi\(n\)" <yog...@tlen.pl> wrote:

Corolla generacji E11 po faceliftingu (czyli od 2000 do 2002). Poszukaj
hatchbacka (trzydrzwiowy), bo robione były w Japonii. Silnik 1,4 w
zupełności wystarczy, spalanie 5,6 na trasie, ok. 8,5 w mieście. Cięzko
trafić na to auto, bo ludzie niechętnie się pozbywają - ja jeździłem takim
przez dziewięć lat, sprzedało się w dwie godziny po zamieszczeniu
ogłoszenia. Rocznik 2000 już za 10-12 tys., trochę nowsze za 14 znajdziesz.
Wymieniasz olej, lejesz paliwo i nic więcej Cię nie obchodzi - no chyba, że
trafisz na felerny egzemplarz, ale to dotyczy wszystkich aut. Przy 180 tys.
trzeba zrobić rozrząd, a to koszt rzędu 2,5-3,5 kafla,

No bez jaj. Nawet w ASO Mazdy mi tyle nie policzyli.

Data: 2010-08-25 10:38:02
Autor: Yogi\(n\)
Z serii jakie auto...do 15 tys
Użytkownik "Grzegorz" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomości news:c7faba6a-c5a4-417d-9e28-7fe7415bdbd4j18g2000yqd.googlegroups.com...
On 24 Sie, 13:37, "Yogi\(n\)" <yog...@tlen.pl> wrote:

No bez jaj. Nawet w ASO Mazdy mi tyle nie policzyli.

Ja nie wymieniałem, bo sprzedałem przy przebiegu 156 tys. Ale ponoć tyle kosztowało (wyczytałem na forum). Fakt, że drogo, ale uwzględniając zerowe wydatki na inne części, da się przeżyć. Znajomy zrobił tym autem ponad 300 tys. (i z tego co wiem, nadal jeździ) wymienił rozrząd przy 180 (ale nie wiem ile zapłacił), czujnik temperatury cieczy chłodzącej (kilkanaście czy kilkadziesiąt złotych) i to wszystko. Auto w tym roku skończyło 10 lat, kupił używane gdzieś w okolicach 2006. Od mojego byłego różni się wyposażeniem i kolorem ;-)

--
Yogi(n)

Z serii jakie auto...do 15 tys

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona