Z serii "mam problem z ubezpieczeniem"

Data: 2011-05-28 23:45:12
Autor: Borys Pogoreło
Z serii "mam problem z ubezpieczeniem"
Dnia Thu, 26 May 2011 22:23:42 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

 Do tego chcę kupić od razu OC+AC, bo najtaniej, ale to pewnie nie
przejdzie, bo właściwie kupiłbym AC na tydzień dla BRE (które przynajmniej
do 06.06. jest właścicielem). Z kolei BRE ubezpieczenia sprzedają tylko
pakiety OC+AC, co by mnie kosztowało 2.5k na ten tydzień.

 I niestety - jedyne wyjście z tego bałaganu to kupno pakietu, chwilę
później nowego i dochodzenie zwrotu składki pierwszego :(

 Miła niespodzianka na zakończenie leasingu, psiamać.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Z serii "mam problem z ubezpieczeniem"