Z serii "zakupy": Golf IV

Data: 2009-05-11 06:28:43
Autor: Pan Piskorz
Z serii "zakupy": Golf IV
przymierzam się poważnie i zdecydowanie do zakupu Golfa IV Variant z rocznika 2003-2004 i mam kilka pytań:

pewnie łatwiej będzie znaleźć oktawkę w dobrym stanie,
to jest to samo auto, skoda nawet ładniejsza

P.

Data: 2009-05-11 07:26:09
Autor: Michal
Z serii "zakupy": Golf IV
pewnie łatwiej będzie znaleźć oktawkę w dobrym stanie,
to jest to samo auto, skoda nawet ładniejsza

i jeszcze bora jest taka sama :-)

benzynowce w tej serii takie se i malo oszczedne

1,4 - slabe  i olej lubia i cos tam sie kaszania czasami
1,6 - cos tam sie kaszani ze skrzyniami biegow...
2,0 - lubi olej, duzo pali i nie jedzie (w wersji z automatem, taka mam)

Data: 2009-05-11 08:03:44
Autor: omega_fan
Z serii "zakupy": Golf IV

"Michal" <bruneros_no_spam@o2.pl> wrote in message news:gu8cof$qhp$1node2.news.atman.pl...
[...]

To ciekawe.
2.0 (115 KM) - lubi olej, pali srednio, latwo i bezproblemowo sie gazuje,
jezdzi calkiem fajnie - w wersji z manualem, taka ma moj tesc.

Data: 2009-05-11 09:04:53
Autor: Michal k.
Z serii "zakupy": Golf IV
To ciekawe.
2.0 (115 KM) - lubi olej, pali srednio, latwo i bezproblemowo sie gazuje,
jezdzi calkiem fajnie - w wersji z manualem, taka ma moj tesc.

no moja wersja w polaczeniu z automatem 4 biegowym
osiagi ma takie se - 12,9 do setki, katalogowo w cyklu miejskim pije 13 wachy,
zagazowalem, i w miescie pije 14-15 gazu... na trasie minimum 10 LPG...
gaz rzeczywiscie bez problemu, ale strasznie duzo bajury schodzi na rozruchy

Data: 2009-05-11 19:44:13
Autor: żółta pięta
Z serii "zakupy": Golf IV
ale strasznie duzo bajury schodzi na rozruchy

to po co palisz na benzynie? tak wiem. reduktor sie zuzywa. rotfl.

Data: 2009-05-11 20:40:32
Autor: Michal
Z serii "zakupy": Golf IV
>ale strasznie duzo bajury schodzi na rozruchy

to po co palisz na benzynie? tak wiem. reduktor sie zuzywa. rotfl.

bo mam kurwa sekwencje i bez bajury odpalic tego sie nie da....

Data: 2009-05-11 20:55:06
Autor: żółta pięta
Z serii "zakupy": Golf IV
bo mam kurwa sekwencje i bez bajury odpalic tego sie nie da....

jestes kurwa pewien ?

Data: 2009-05-11 21:36:29
Autor: Michal
Z serii "zakupy": Golf IV
bo mam kurwa sekwencje i bez bajury odpalic tego sie nie da....

jestes kurwa pewien ?

kurwa tak. chyba ze o czyms nie wiem ze mozna w brc24 seq

Data: 2009-05-11 22:04:30
Autor: żółta pięta
Z serii "zakupy": Golf IV
kurwa tak. chyba ze o czyms nie wiem ze mozna w brc24 seq

czyli kurwa malo wiesz. doucz sie.

Data: 2009-05-11 22:13:16
Autor: Piotrek
Z serii "zakupy": Golf IV
kurwa tak. chyba ze o czyms nie wiem ze mozna w brc24 seq

zostaw zoltego debila :)
to prostak jest :D zreszta widac po jego wypowiedziach ktore sa malo inteligentne :)
ot troll jakich bylo wiele, niedlugo zniknie.

co do brc24 seq to pomecz gazownika zeby ci zmniejszyl temp przelaczania na gaz.
do 20-30 stopni mozna zejsc i bedzie sie szybko przelaczal na gaz.
w lecie prawie odrazu w zimie po prau min(czasem skrobanie podczas skrobania szyb sie przelaczal )

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-05-11 22:14:57
Autor: żółta pięta
Z serii "zakupy": Golf IV
wylizales juz jaja motylinskiemu debilu ?

Data: 2009-05-11 22:22:23
Autor: Piotrek
Z serii "zakupy": Golf IV
wylizales juz jaja motylinskiemu debilu ?

wybacz nie mam takich upodoban jak ty :D
tak ze smialo, nie masz z mojej strony konkurencji do tej czynnosci :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-05-11 08:36:20
Autor: Pan Piskorz
Z serii "zakupy": Golf IV
i jeszcze bora jest taka sama :-)

bory kombi nie sprzedawano w Polsce chyba,
a ogólnie to rzadko się takie spotyka

P.

Data: 2009-05-11 09:41:48
Autor: JG
Z serii "zakupy": Golf IV
Michal pisze:
(...)
1,4 - slabe  i olej lubia i cos tam sie kaszania czasami
1,6 - cos tam sie kaszani ze skrzyniami biegow...
(...)
Do 1,4 też można dopisać tę uwagę o skrzyniach - opinia w nie-ASO VW, do którego kiedyś pojechałem była taka, że lubi siadać mniej więcej po 150-200 tys. km (u mnie było to nawet mniej), a popyt na nie jest dużo większy niż podaż.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-05-11 09:41:58
Autor: Przemek
Z serii "zakupy": Golf IV
Michal wrote:
[...]

Byl jeszcze w tej serii  r32  -tez moze nieoszczedny ale na pewno nie mozna powiedziec ze nie jechal :)

Data: 2009-05-11 13:33:17
Autor: amir
Z serii "zakupy": Golf IV

Byl jeszcze w tej serii  r32  -tez moze nieoszczedny ale na pewno nie mozna powiedziec ze nie jechal :)

2002 rocznik na allegro w cenie 50k

fajny silnik
i jak jezdziesz oszczednie to wcale nie pali duzo

Data: 2009-05-11 20:33:43
Autor: MariuszM
Z serii "zakupy": Golf IV
W dniu 2009-05-11 07:26, Michal pisze:

1,4 - slabe  i olej lubia i cos tam sie kaszania czasami

Słabe, prawda. Taka wozidupa.
Olej lubi - poniekąd prawda. Jak jeździłem na 0w50 to palił tak pół litra na jedną wymianę , zalałem 5w 50 i cisza......
Poza tym się nie psuje...ale ja mam niecałe 80kkm zrobione;)

M.

Data: 2009-05-11 21:56:57
Autor: Fayag
Z serii "zakupy": Golf IV

Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:gu89ho$ah0$1inews.gazeta.pl...
przymierzam się poważnie i zdecydowanie do zakupu Golfa IV Variant z rocznika 2003-2004 i mam kilka pytań:

pewnie łatwiej będzie znaleźć oktawkę w dobrym stanie,
to jest to samo auto, skoda nawet ładniejsza

Poczytałem sobie Wasze opinie i za wszystkie dziękuję, ale ta z Octavia najbardziej mi podpasowala, tym bardziej, ze o Octavii myślałem, ale sądziłem, że jest droższa. Jaki najlepiej silnik polecalibyście w tym samochodzie (uwzględniajc ewentualną późniejszą rozbudowę o LPG)? Mnie najbardziej podoba się 1.8T 150KM :), tylko nie wiem, czy turbina to nie jest proszenie się o potencjalne kosztowne problemy w późniejszym czasie. Czy w Octaviach nadwozie jest ocynkowane?
Pozdrawiam

Data: 2009-05-12 08:15:35
Autor: Pan Piskorz
Z serii "zakupy": Golf IV
Czy w Octaviach nadwozie jest ocynkowane?

jest,
producent dawał 12 lat gwarancji perforacyjnej

P.

Data: 2009-05-12 11:47:16
Autor: michawar
Z serii "zakupy": Golf IV
> Czy w Octaviach nadwozie jest ocynkowane?

jest,
producent dawał 12 lat gwarancji perforacyjnej

Co z tego jak w 6 letnich bezwypadkowych egzemplarzach trzeba robić zaprawki.

Data: 2009-05-12 14:09:06
Autor: kamil
Z serii "zakupy": Golf IV

"michawar" <michawar@poczta.onet.pl> wrote in message news:653d.000008e9.4a0945a4newsgate.onet.pl...
> [...]

producent dawał 12 lat gwarancji perforacyjnej

Co z tego jak w 6 letnich bezwypadkowych egzemplarzach trzeba robić zaprawki.

Wystarczy zareklamowac u delarea. Chyba, ze mowa o bezwypadkowym od niemca z otomoto. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-12 15:14:14
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Z serii "zakupy": Golf IV
kamil pisze:
Wystarczy zareklamowac u delarea. Chyba, ze mowa o bezwypadkowym od niemca z otomoto. ;)

pod warunkiem, ze byly robione w ASO przeglady powloki lakierniczej...

Data: 2009-05-12 15:27:24
Autor: Pan Piskorz
Z serii "zakupy": Golf IV
pod warunkiem, ze byly robione w ASO przeglady powloki lakierniczej...

w skodzie nie robią takich cyrków,
nawet wpisy do książki może robić Pan Czesio - gwarancja nie ustaje

P.

Data: 2009-05-12 15:58:47
Autor: michawar
Z serii "zakupy": Golf IV
> pod warunkiem, ze byly robione w ASO przeglady powloki lakierniczej...

w skodzie nie robią takich cyrków,
nawet wpisy do książki może robić Pan Czesio - gwarancja nie ustaje
Niestety Skoda wypieła się na wszystko. Po wakacjach samochód idzie do lakiernika na zaprawki i potem będzie sprzedana i wg właściciela nigdy więcej Skody.
Pozdrawiam.

Data: 2009-05-12 12:34:32
Autor: bratPit[pr]
Z serii "zakupy": Golf IV
[...]

kolega z pracy ma octavię 1.8T z instalacją sekwencyjną z przebiegiem 270kkm i oleju dolewa niecały 1L między wymianami [5W50], problemów z silnikiem nie ma, więc zależy jak dane auto było jeżdżone,
brat

Z serii "zakupy": Golf IV