Data: 2009-05-11 06:28:43 | |
Autor: Pan Piskorz | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
przymierzam się poważnie i zdecydowanie do zakupu Golfa IV Variant z rocznika 2003-2004 i mam kilka pytań: pewnie łatwiej będzie znaleźć oktawkę w dobrym stanie, to jest to samo auto, skoda nawet ładniejsza P. |
|
Data: 2009-05-11 07:26:09 | |
Autor: Michal | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
pewnie łatwiej będzie znaleźć oktawkę w dobrym stanie, i jeszcze bora jest taka sama :-) benzynowce w tej serii takie se i malo oszczedne 1,4 - slabe i olej lubia i cos tam sie kaszania czasami 1,6 - cos tam sie kaszani ze skrzyniami biegow... 2,0 - lubi olej, duzo pali i nie jedzie (w wersji z automatem, taka mam) M |
|
Data: 2009-05-11 08:03:44 | |
Autor: omega_fan | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
"Michal" <bruneros_no_spam@o2.pl> wrote in message news:gu8cof$qhp$1node2.news.atman.pl... pewnie łatwiej będzie znaleźć oktawkę w dobrym stanie, To ciekawe. 2.0 (115 KM) - lubi olej, pali srednio, latwo i bezproblemowo sie gazuje, jezdzi calkiem fajnie - w wersji z manualem, taka ma moj tesc. |
|
Data: 2009-05-11 09:04:53 | |
Autor: Michal k. | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
To ciekawe. no moja wersja w polaczeniu z automatem 4 biegowym osiagi ma takie se - 12,9 do setki, katalogowo w cyklu miejskim pije 13 wachy, zagazowalem, i w miescie pije 14-15 gazu... na trasie minimum 10 LPG... gaz rzeczywiscie bez problemu, ale strasznie duzo bajury schodzi na rozruchy M |
|
Data: 2009-05-11 19:44:13 | |
Autor: żółta pięta | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
ale strasznie duzo bajury schodzi na rozruchy to po co palisz na benzynie? tak wiem. reduktor sie zuzywa. rotfl. |
|
Data: 2009-05-11 20:40:32 | |
Autor: Michal | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
>ale strasznie duzo bajury schodzi na rozruchy bo mam kurwa sekwencje i bez bajury odpalic tego sie nie da.... M |
|
Data: 2009-05-11 20:55:06 | |
Autor: żółta pięta | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
bo mam kurwa sekwencje i bez bajury odpalic tego sie nie da.... jestes kurwa pewien ? |
|
Data: 2009-05-11 21:36:29 | |
Autor: Michal | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
bo mam kurwa sekwencje i bez bajury odpalic tego sie nie da.... kurwa tak. chyba ze o czyms nie wiem ze mozna w brc24 seq M |
|
Data: 2009-05-11 22:04:30 | |
Autor: żółta pięta | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
kurwa tak. chyba ze o czyms nie wiem ze mozna w brc24 seq czyli kurwa malo wiesz. doucz sie. |
|
Data: 2009-05-11 22:13:16 | |
Autor: Piotrek | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
kurwa tak. chyba ze o czyms nie wiem ze mozna w brc24 seq zostaw zoltego debila :) to prostak jest :D zreszta widac po jego wypowiedziach ktore sa malo inteligentne :) ot troll jakich bylo wiele, niedlugo zniknie. co do brc24 seq to pomecz gazownika zeby ci zmniejszyl temp przelaczania na gaz. do 20-30 stopni mozna zejsc i bedzie sie szybko przelaczal na gaz. w lecie prawie odrazu w zimie po prau min(czasem skrobanie podczas skrobania szyb sie przelaczal ) -- pzdr piotrek |
|
Data: 2009-05-11 22:14:57 | |
Autor: żółta pięta | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
wylizales juz jaja motylinskiemu debilu ?
|
|
Data: 2009-05-11 22:22:23 | |
Autor: Piotrek | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
wylizales juz jaja motylinskiemu debilu ? wybacz nie mam takich upodoban jak ty :D tak ze smialo, nie masz z mojej strony konkurencji do tej czynnosci :) -- pzdr piotrek |
|
Data: 2009-05-11 08:36:20 | |
Autor: Pan Piskorz | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
i jeszcze bora jest taka sama :-) bory kombi nie sprzedawano w Polsce chyba, a ogólnie to rzadko się takie spotyka P. |
|
Data: 2009-05-11 09:41:48 | |
Autor: JG | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
Michal pisze:
(...) 1,4 - slabe i olej lubia i cos tam sie kaszania czasami(...) Do 1,4 też można dopisać tę uwagę o skrzyniach - opinia w nie-ASO VW, do którego kiedyś pojechałem była taka, że lubi siadać mniej więcej po 150-200 tys. km (u mnie było to nawet mniej), a popyt na nie jest dużo większy niż podaż. pozdrawiam, JG |
|
Data: 2009-05-11 09:41:58 | |
Autor: Przemek | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
Michal wrote:
pewnie łatwiej będzie znaleźć oktawkę w dobrym stanie, Byl jeszcze w tej serii r32 -tez moze nieoszczedny ale na pewno nie mozna powiedziec ze nie jechal :) |
|
Data: 2009-05-11 13:33:17 | |
Autor: amir | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
Byl jeszcze w tej serii r32 -tez moze nieoszczedny ale na pewno nie mozna powiedziec ze nie jechal :) 2002 rocznik na allegro w cenie 50k fajny silnik i jak jezdziesz oszczednie to wcale nie pali duzo |
|
Data: 2009-05-11 20:33:43 | |
Autor: MariuszM | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
W dniu 2009-05-11 07:26, Michal pisze:
1,4 - slabe i olej lubia i cos tam sie kaszania czasami Słabe, prawda. Taka wozidupa. Olej lubi - poniekąd prawda. Jak jeździłem na 0w50 to palił tak pół litra na jedną wymianę , zalałem 5w 50 i cisza...... Poza tym się nie psuje...ale ja mam niecałe 80kkm zrobione;) M. |
|
Data: 2009-05-11 21:56:57 | |
Autor: Fayag | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:gu89ho$ah0$1inews.gazeta.pl... przymierzam się poważnie i zdecydowanie do zakupu Golfa IV Variant z rocznika 2003-2004 i mam kilka pytań: Poczytałem sobie Wasze opinie i za wszystkie dziękuję, ale ta z Octavia najbardziej mi podpasowala, tym bardziej, ze o Octavii myślałem, ale sądziłem, że jest droższa. Jaki najlepiej silnik polecalibyście w tym samochodzie (uwzględniajc ewentualną późniejszą rozbudowę o LPG)? Mnie najbardziej podoba się 1.8T 150KM :), tylko nie wiem, czy turbina to nie jest proszenie się o potencjalne kosztowne problemy w późniejszym czasie. Czy w Octaviach nadwozie jest ocynkowane? Pozdrawiam |
|
Data: 2009-05-12 08:15:35 | |
Autor: Pan Piskorz | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
Czy w Octaviach nadwozie jest ocynkowane? jest, producent dawał 12 lat gwarancji perforacyjnej P. |
|
Data: 2009-05-12 11:47:16 | |
Autor: michawar | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
> Czy w Octaviach nadwozie jest ocynkowane? Co z tego jak w 6 letnich bezwypadkowych egzemplarzach trzeba robić zaprawki. Pozdrawiam -- |
|
Data: 2009-05-12 14:09:06 | |
Autor: kamil | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
"michawar" <michawar@poczta.onet.pl> wrote in message news:653d.000008e9.4a0945a4newsgate.onet.pl... > Czy w Octaviach nadwozie jest ocynkowane? Wystarczy zareklamowac u delarea. Chyba, ze mowa o bezwypadkowym od niemca z otomoto. ;) Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2009-05-12 15:14:14 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
kamil pisze:
Wystarczy zareklamowac u delarea. Chyba, ze mowa o bezwypadkowym od niemca z otomoto. ;) pod warunkiem, ze byly robione w ASO przeglady powloki lakierniczej... |
|
Data: 2009-05-12 15:27:24 | |
Autor: Pan Piskorz | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
pod warunkiem, ze byly robione w ASO przeglady powloki lakierniczej... w skodzie nie robią takich cyrków, nawet wpisy do książki może robić Pan Czesio - gwarancja nie ustaje P. |
|
Data: 2009-05-12 15:58:47 | |
Autor: michawar | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
> pod warunkiem, ze byly robione w ASO przeglady powloki lakierniczej...Niestety Skoda wypieła się na wszystko. Po wakacjach samochód idzie do lakiernika na zaprawki i potem będzie sprzedana i wg właściciela nigdy więcej Skody. Pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-05-12 12:34:32 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Z serii "zakupy": Golf IV | |
Poczytałem sobie Wasze opinie i za wszystkie dziękuję, ale ta z Octavia najbardziej mi podpasowala, tym bardziej, ze o Octavii myślałem, ale sądziłem, że jest droższa. Jaki najlepiej silnik polecalibyście w tym samochodzie (uwzględniajc ewentualną późniejszą rozbudowę o LPG)? Mnie najbardziej podoba się 1.8T 150KM :), tylko nie wiem, czy turbina to nie jest proszenie się o potencjalne kosztowne problemy w późniejszym czasie. kolega z pracy ma octavię 1.8T z instalacją sekwencyjną z przebiegiem 270kkm i oleju dolewa niecały 1L między wymianami [5W50], problemów z silnikiem nie ma, więc zależy jak dane auto było jeżdżone, brat |