Z serii "zakupy": Golf IV

Data: 2009-05-11 11:40:50
Autor: stebi
Z serii "zakupy": Golf IV
Ja bym auta w komisie nigdy nie kupił. Za dużo tam widziałem takich "bezwypadkowych". Auto od pierwszego właściciela z książką, to się sprzedaje w kilka dni (o ile cena jest ok), a nie wstawia do komisu.
Co do auta bez klimy, to ja właśnie miałem taką wersję golfa 1.6 16v i jedyne do czego można się doczepić, to brak klimy :/ Już nigdy więcej auta bez klimy bym nie kupił. Co do silnika, to palił w mieście 10l/100km, w trasie ok. 7,5l/100km. Nigdy nie musiałem dolewać oleju między przeglądami. Silnik demonem prędkości nie był, ale też nie był to jakiś muł. Na pewno nie kupowałbym 1.4 ze względu na moc.

pozdr.
stebi

Data: 2009-05-11 12:47:10
Autor: .Peeter
Z serii "zakupy": Golf IV
Użytkownik "stebi" napisał
Na pewno nie kupowałbym 1.4 ze względu na moc.

Znajomy ma takiego MK4, 1.4 16v, 150kkm, nie pije oleju, nic się
nie dzieje, ogólnie auto zadbane, masa rzeczy porobionych. Wynik
z hamowni - 80KM. Twierdzi, że auto dobrze jedzie, dla mnie mocno
tak sobie, ale umiejętna jazda tym autem może być nawet w miarę
dynamiczna. :-) Co ciekawe, w aucie nie dzieje się nic ze standardowych
problemów z tymi silnikami. O_o

Teraz go sprzedaje, woła sobie 16k...

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-05-13 22:07:23
Autor: Marcin Jan
Z serii "zakupy": Golf IV
stebi pisze:
Ja bym auta w komisie nigdy nie kupił. Za dużo tam widziałem takich "bezwypadkowych". Auto od pierwszego właściciela z książką, to się sprzedaje w kilka dni (o ile cena jest ok), a nie wstawia do komisu.

też do komisu bym ostrożnie podchodził, a już na pewno na gadkę właściciela komisu byłbym głuchy ale że życie pisze różne scenariusze to i sprzedaż przez komis czasem jest koniecznością, wygodą etc. Ja sam moje auto wstawiłem do komisu, powodem był wyjazd na dwa miesiące w inną część polski i brak człowieka to prezentacji auta. Nie wykluczone też że   ktoś zostawił w rozliczeniu.

--
Z pozdrowieniem
marcin jan

"Nienawidzę Twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić"

Z serii "zakupy": Golf IV