Z tacą do banku ;-))

Data: 2009-09-22 13:16:47
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Z tacą do banku ;-))
Napad na ajencję bankową w Szamotułach w Wielkopolsce.

Niezamaskowany mężczyzna sterroryzował kasjerkę nożem i ukradł 6 tysięcy złotych. Został już zatrzymany przez policję. Z nieoficjalnych informacji uzyskanych przez reporterkę RMF FM Agnieszkę Bylicę wynika, że napastnik to ksiądz z Białogardu.

http://fakty.interia.pl/polska/news/wielkopolska-ksiadz-napadl-na-bank,1371776

Przemek

--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-22 14:41:09
Autor: zbig
Z tacą do banku ;-))

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h9abn2$niq$1news.onet.pl...
[...]

 A fe.
Zachowujesz się tak samo jak mkarwan, który niedalej jak wczoraj donosił o kradzieży dokonanej przez rabina.
Urządzacie sobie jakieś zawody? Kogo to interesuje na forum politycznym?

Data: 2009-09-22 14:47:54
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Z tacą do banku ;-))

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

A fe.
Zachowujesz się tak samo jak mkarwan, który niedalej jak wczoraj donosił o kradzieży dokonanej przez rabina.
Urządzacie sobie jakieś zawody? Kogo to interesuje na forum politycznym?

E tam.. Kościól to polityka. Te dwie rzeczy są ze sobą nierozerwalnie związane. Nawet był pomysł na partię Rydzyka, to co, nie polityka?

Przemek

Data: 2009-09-22 15:28:59
Autor: Grzegorz Z.
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 14:47:54 +0200, Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
napisał(a):

[...]

To byłby dopiero postymp w polityce-taka partia, no nie Piotrze?

Data: 2009-09-22 16:10:38
Autor: Piotr
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 15:28:59 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

To byłby dopiero postymp w polityce-taka partia, no nie Piotrze?

?
Jaki postymp, zgrzesiu? Przecie w komunizm taki czekista bardziej wierzył, jak katol w święty
obrazek, he, he.
A teraz panie postymp to co, mistycznego zaangażowania od wiernych nie
wymaga?
Problem w tym, że mata w dupie zasady uczciwej konkurencji i udajeta
niewierzących.
Piotr

Data: 2009-09-22 16:18:16
Autor: Grzegorz Z.
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:10:38 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Tue, 22 Sep 2009 15:28:59 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

To byłby dopiero postymp w polityce-taka partia, no nie Piotrze?

?
Jaki postymp, zgrzesiu?

No jak to jaki - katolicki (w tym wątku opisany)

Problem w tym, że mata w dupie zasady uczciwej konkurencji i udajeta
niewierzących.

Lepiej udawać niewierzących czy udawać świntych?

Data: 2009-09-22 16:36:11
Autor: Piotr
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:18:16 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

?
[...]

Co ty to robisz zgrzesiu? Grzebiesz w nosie i zjadasz te kozy?
Piotr

Data: 2009-09-22 16:40:06
Autor: Grzegorz Z.
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:36:11 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

"Co ty to robisz" ? aaa... zjadłeś przecinek.

Nie, nie udaję niewierzącego.

A z tymi kozami to nadal nie rozumiem.

Data: 2009-09-22 16:30:39
Autor: CYC
Z tacą do banku ;-))
Zdarzenie dowodzi , ze moja teza mowiaca o tym , ze do seminariow dokonuje sie selekcja negatywna jest prawdziwa .
Rozne szuje , znajac Polskie realia , ktore daja ksiedzu niezasluzone , choc nie pisane ale jednak przywileje , usiluja zagniezdzic sie w tym srodowisku liczac na bezkarnosc za swoje bezprawne procedery . Ksiadz pedal , pedofil wysyla i rekomenduje do seminariow zdeprawowana przez siebie mlodziez co w naturalny spsob wydluza proceder , inni sami ida szukajac latwego , dostatniego a czesto bizantyjskiego zycia i nikt , zadno cialo obiektywnie nie patrzy na kandydatow cieszac sie bezkrytycznie w zamian , ze jest ich coraz wiecej .
Jaka jest rada ? ano wziasc sie za ten klan i zaczac solidnie rozliczac go za dokonania , ktore sa w konflikcie z prawem .
Nie moze byc tak , ze sprawca wypadku unika odpowiedzialnosci bo jest ksiedzem , czy biskupem , nie moze byc tak , ze pedofile sa skrzetnie chowani przez kurie, ktore wysylaja zboczencow do Watykanu po to aby unikneli odpowiedzialnosci . Te procederu musza sie skonczyc a dobor seminarzystow powinien miec jasne i przedewszystkim czyste kryteria .

cyc

Data: 2009-09-22 16:42:49
Autor: Grzegorz Z.
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:30:39 +0200, CYC napisał(a):

Zdarzenie dowodzi , ze moja teza mowiaca o tym , ze do seminariow dokonuje sie selekcja negatywna jest prawdziwa .

Syf kiła i mogiła jednym słowem.

Dotychczas wydawało mi się że ta instytucja składa się głównie ze
zboczeńców i leni. Teraz jeszcze doszli do tego pospolici bandyci.

Data: 2009-09-22 15:10:37
Autor: mkarwan
Z tacą do banku ;-))

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9agi9$ne8$1news.task.gda.pl...
Zachowujesz się tak samo jak mkarwan, który niedalej jak wczoraj donosił o kradzieży dokonanej przez rabina.

"István Krausz, wice-prezydent największej działającej na Węgrzech organizacji żydowskiej Mazsihisz"
Masz problemy ze zrozumieniem tego czytasz?
Prawda w oczy kole tak bardzo?
Gdzie jest napisane, ze István Krausz jest rabinem?

Data: 2009-09-22 16:03:19
Autor: Grzegorz Z.
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 15:10:37 +0200, mkarwan napisał(a):

Masz problemy ze zrozumieniem tego czytasz?
Prawda w oczy kole tak bardzo?

Oj kole was Urwan, kole.

Czyżbyście dzisiaj zrozumieli że katolickie "wykształcenie" automatycznie
nie czyni człowieka lepszym?

Data: 2009-09-22 16:07:22
Autor: zbig
Z tacą do banku ;-))

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9aivs$eet$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Cytowałem z pamięci głąbie.
Nie myślisz chyba, ze wkuwam wszystko co wyknocisz.
Rabin nie rabin w każdym razie żyd
http://www.nntpnews.net/f5013/ydowscy-gangsterzy-mordercy-i-z-odzieje-193-a-1095265/
Tu masz link do swojego donosu na innego żyda złodzieja - tym razem rabina.
Jak widzisz pamięść mam krótką ale dobrą - wystarczyło w googlu dać "rabin kradzież mkarwan" i już odnalazłem.

Data: 2009-09-22 17:25:32
Autor: mkarwan
Z tacą do banku ;-))
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9aljq$i4h$1news.task.gda.pl...
[...]

No to chamie, pamięć masz nienajlepszą

Data: 2009-09-22 18:03:49
Autor: Grzegorz Z.
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 17:25:32 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Ale wasza znajomość polskiej pisowni też jest "nienajlepsza" Urwan!

Kiepsko was tam wyuczyli na tej "uczelni", oj kiepsko.

Data: 2009-09-23 08:41:36
Autor: zbig
Z tacą do banku ;-))

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9aqsq$ppl$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Mam ci tu wyliczyć ile razy wyszedłeś na durnia , kedy ci tu udowadniałem, że nie znasz najprostszych faktów. Jakoś dziwnym trafem nigdy nie przyznałeś sie do błędu tylko "duplomatycznie" milczałeś.
Chesz rabina złodzieja  to masz - taki był sens mojego postu i choć mam jak najgorsze zdanie o poziomie twojej umysłowości, to może tym razem coś z tego wyłowisz.

Data: 2009-09-22 15:24:32
Autor: Grzegorz Z.
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 13:16:47 +0200, Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
napisał(a):

Napad na ajencję bankową w Szamotułach w Wielkopolsce.

heheh czy jest jeszcze na świecie jakieś szambo w którym czarna stonka nie
jest umoczona po szyję?

Data: 2009-09-22 16:04:39
Autor: Piotr
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 15:24:32 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

heheh czy jest jeszcze na świecie jakieś szambo w którym czarna stonka nie
jest umoczona po szyję?

A jak to, w którym ty tkwisz? Pełne "czarnej stonki"?
Piotr

Data: 2009-09-22 16:19:19
Autor: Grzegorz Z.
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:04:39 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Pudło. Omijam szerokim łukiem.

Data: 2009-09-22 16:20:48
Autor: raff
Z tacą do banku ;-))
heheh czy jest jeszcze na świecie jakieś szambo w którym czarna stonka nie
jest umoczona po szyję?

A jak to, w którym ty tkwisz? Pełne "czarnej stonki"?

Pudło. Omijam szerokim łukiem.

Grzesio tkwi w pudle pelnym czarnej stonki.

R.

Data: 2009-09-22 16:37:48
Autor: Grzegorz Z.
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:20:48 +0200, raff napisał(a):

[...]

No ale to twojego sutannowego idola, w dodatku nieudacznika w stylu "gangu
Olsena" przymkną, nie mnie.

Więc na Grzesia nie weksluj i się odtenteguj.

No chyba że chcesz się połasić.

Data: 2009-09-22 16:39:39
Autor: raff
Z tacą do banku ;-))
[...]

Nie, nie, mnie do was pedalow nie mieszaj.

R.

Data: 2009-09-22 16:41:12
Autor: Grzegorz Z.
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:39:39 +0200, raff napisał(a):

[...]

Ale ja przywykłem już do tego twojego łaszenia się do mnie tutaj.

W końcu to tylko grupa dyskusyjna.

Data: 2009-09-22 16:42:15
Autor: raff
Z tacą do banku ;-))
[...]

Jak kopanie ciebie nazywasz laszeniem, to prosze bardzo ;)

R.

Data: 2009-09-22 16:43:51
Autor: Grzegorz Z.
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:42:15 +0200, raff napisał(a):

[...]

rezultat twojego "kopania" taki sam jak i twojego "łaszenia" się, więc jak
zwał tak zwał.

Data: 2009-09-22 16:54:49
Autor: raff
Z tacą do banku ;-))
[...]

Nie, nie, Grzesiu, z buta mozesz dostac, na buzi nie licz.

R.

Data: 2009-09-22 17:00:20
Autor: Grzegorz Z.
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:54:49 +0200, raff napisał(a):

[...]

A sutannowy Egon-nieudacznik siedzi...

Data: 2009-09-22 17:02:34
Autor: Piotr
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:54:49 +0200, raff napisał(a):

Nie, nie, Grzesiu, z buta mozesz dostac, na buzi nie licz.

Sporo ryzykujesz, jeżeli zgrześ jest sadomaso, he, he...
Piotr

Data: 2009-09-22 17:03:43
Autor: Grzegorz Z.
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 17:02:34 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:54:49 +0200, raff napisał(a):

Nie, nie, Grzesiu, z buta mozesz dostac, na buzi nie licz.

Sporo ryzykujesz, jeżeli zgrześ jest sadomaso, he, he...

Piotrze... ale ty masz wyobraźnię! A może to znowu freudowska projekcja z
przeniesieniem?

Data: 2009-09-22 17:12:34
Autor: Piotr
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 17:03:43 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Sporo ryzykujesz, jeżeli zgrześ jest sadomaso, he, he...

Piotrze... ale ty masz wyobraźnię! A może to znowu freudowska projekcja z
przeniesieniem?

Co ty tam znowu przelewasz z pustego w próżne?
Idź na siku, zgrzesiu.
Piotr

Data: 2009-09-22 17:18:57
Autor: Grzegorz Z.
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 17:12:34 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Myślisz że za niego poręczą jego "przełożeni" ?

Data: 2009-09-22 16:33:46
Autor: Piotr
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:19:19 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

heheh czy jest jeszcze na świecie jakieś szambo w którym czarna stonka nie
jest umoczona po szyję?

A jak to, w którym ty tkwisz? Pełne "czarnej stonki"?

Pudło. Omijam szerokim łukiem.

To nielogiczne zgrzesiu, jak możesz omijać szerkim łukiem szambo, w
którym tkwisz?
Piotr

Data: 2009-09-22 16:38:43
Autor: Grzegorz Z.
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:33:46 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Ostatni raz w "świątyni" byłem gdzieś tak w dziewięćdziesiątym czwartym.

Data: 2009-09-22 16:57:32
Autor: Piotr
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:38:43 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

To nielogiczne zgrzesiu, jak możesz omijać szerkim łukiem szambo, w
którym tkwisz?

Ostatni raz w "świątyni" byłem gdzieś tak w dziewięćdziesiątym czwartym.

Ja tu cię mianuję wekslarzem, a ty tylko jak dziecko, odwracasz kota
ogonem...
Odź na siku.
Piotr

Data: 2009-09-22 17:01:15
Autor: Grzegorz Z.
Z tacą do banku ;-))
Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:57:32 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Zarzucasz mi że nie omijam, to ci mówię kiedy ostatnio nie omijałem.

Data: 2009-09-22 15:41:05
Autor: awe
Z tacą do banku ;-))

No a twierdzicie ze im sie tak swietnie powodzi?
awe

Data: 2009-09-22 20:50:42
Autor: Polok_prawdziwy
Z tacą do banku ;-))
awe wrote:

No a twierdzicie ze im sie tak swietnie powodzi?

Nobosiem powodzi...!

Awdodatku złodzieje som...!

Z tacą do banku ;-))