"Z taką opozycją Kaczyński porządzi dopóki mu się nie znudzi"

Data: 2017-12-10 13:41:41
Autor: boukun
"Z taką opozycją Kaczyński porządzi dopóki mu się nie znudzi"
- Proszę nie nazywać Obywateli RP ludźmi niezrównoważonymi emocjonalnie, ja ręczę za każdego z nich. Agresja jest ze strony policjantów otrzymujących polecenia od Błaszczaka. To PiS wprowadziło taką retorykę: komuniści i złodzieje, pasożyty, mordy zdradzieckie. Wynoś się stąd - do posłanek - zareagowała posłanka Nowoczesnej Joanna Scheuring-Wielgus.

- Niech Pani pokaże koszulkę, w której przyszła do studia. Pani też jest niezrównoważona emocjonalnie - powiedział Jarosław Sellin.

- Koszulkę oczywiście, że pokażę. Jestem zszokowana, jak państwo traktujecie opozycję. Nie dziwcie się, że próbujemy wykorzystać choć 30 sekund, żeby to ludziom pokazać - powiedziała posłanka, po czym wstała i odchylając marynarkę, pokazała koszulkę.

- Jarosław Kaczyński jest tchórzem, ponieważ nie bierze odpowiedzialności za demolkę, którą robi. Nie ma mojej zgody na to, żeby niszczył państwo. Jest zwykłym tchórzem - mówiła Joanna Scheuring-Wielgus.

Zachowanie posłanki skomentowała na Twitterze Kataryna. "Z taką opozycją Kaczyński porządzi dopóki mu się nie znudzi" - napisała.

https://wiadomosci.wp.pl/awantura-w-studiu-scheuring-wielgus-w-koszulce-jaroslaw-kaczynski-jest-tchorzem-6196827907610241a

j59
2h temu

ona niezrównoważona emocjonalnie to fakt, ale to bardzo delikatnie powiedziane, ona jest ciężko chora na żmij jad i nieuleczalną nienawiść takie przypadki powinny być izolowane od społeczeństwa......

Napewno
2h temu

Jak bardzo ciezko pracuja wywiady niemiec i rosji w Polsce pokazuje wlasnie postawa pseudoposlow jak ta pani .Opozycja to ludzie zagranicy a nie Polski.

fgjkfs
2h temu

A powinna nosić koszulkę z napisem "Jestem wariatką". To ma być polityk? To zachowanie na poziomie przedszkola...

barry
przed chwilą

Gratulacje dla tego błazna przebranego za kobietę !

"Z taką opozycją Kaczyński porządzi dopóki mu się nie znudzi"