Z takim wyglądem i pchają się między nas Słowian? A FE!!!

Data: 2009-09-03 05:59:13
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Z takim wyglądem i pchają się między nas Słowian? A FE!!!
Na pohybel polskim Volksdeutsch świniom!
Z takim wyglądem i pchają się między nas Słowian? A FE!!!

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my żyjemy!

Data: 2009-09-03 08:14:35
Autor: zbig

Użytkownik "pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> napisał w wiadomości news:pan.2009.09.03.05.59.35polew.ej...
[...]

Godzilla, litości!!
Weź  jakiegoś klina to może zaśniesz i przynajmniej do południa będzie spokój.

Data: 2009-09-03 08:31:12
Autor: jadrys
pan Piotr Glownia h. Godzyamba pisze:
Na pohybel polskim Volksdeutsch świniom!
Z takim wyglądem i pchają się między nas Słowian? A FE!!!

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba

A co się waści nie podoba w ich wyglądzie?

Data: 2009-09-02 23:33:22
Autor: Antenka
Z takim wyglądem i pchają się między nas Sł owian? A FE!!!
A co się waści nie podoba w ich wyglądzie?

Piwne oczy i ciemne włosy ;-DD

Antenka

Data: 2009-09-03 09:16:11
Autor: jadrys
Antenka pisze:
A co się waści nie podoba w ich wyglądzie?

Piwne oczy i ciemne włosy ;-DD

Antenka

Czyli ja się p. Głowni nie podobam. :-(

Data: 2009-09-03 00:56:53
Autor: Antenka
On 3 Wrz, 09:16, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Piwne oczy i ciemne włosy ;-DD

> Antenka

Czyli ja się p. Głowni nie podobam. :-(

Ale mnie się podobasz ;-) T

Antenka

Data: 2009-09-03 10:04:51
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Na te słowa radość wypełniła moje serce.. :-)

Data: 2009-09-03 07:42:05
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Thu, 03 Sep 2009 08:31:12 +0200, jadrys wrote:

pan Piotr Glownia h. Godzyamba pisze:
Na pohybel polskim Volksdeutsch świniom! Z takim wyglądem i pchają się
między nas Słowian? A FE!!!

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba

  A co się waści nie podoba w ich wyglądzie?

Dziewczyny! Czy gdzieś nie podkreślałem, że to diabelnie
brzydkie dziewczyny? Nawet taki obrazek na tę grupę wysłałem
z ładną, śliczną południową Słowianką i obok typową Gerdą Niemką...
Nawet artykuł zatytułowałem typowa Szlachcianka kontra typowa
Prawdziwa Polka. Obrazek był razem z mapką Europy objaśniającą
w kolorach wyraźnie w których stronach Europy te wyglądy i to
wyraźnie których Europejczyków trzymają się za twarz.

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!
Co nam polska Volksdeutsch przemoc skradła, szablą odbierzemy!

Data: 2009-09-03 13:25:54
Autor: Antenka
Z takim wyglądem i pchają się między nas Sł owian? A FE!!!
To znaczy, że ja urodzona i wywodząca się z dziada pradziada z
Wielkopolski nie jestem Słowianką...nos na to wskazuje :-(  Ale do
XVII wieku dokumenty przejrzałam i żadnego pomieszania polsko -
niemieckiego nie było.  Podobno Słowianie mają w czaszce takie małe
wgłębienie (?). Dobrze, że Żydówką nie jestem :).

Antenka

Data: 2009-09-04 07:34:27
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Z takim wyglądem i pchają się między nas Słowian? A FE!!!
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

 Podobno Słowianie mają w czaszce takie małe
wgłębienie (?). Dobrze, że Żydówką nie jestem :).

Przemyśl to jeszcze. Lepiej byc Żydówką niż idiotką.

Przemek

--

Ks. Tadeusz Rydzyk zebrał miliony na ratowanie Stoczni Gdańskiej. Ani złotówka nie trafiła do stoczniowców, choć prosili o pieniądze wielokrotnie. Nikomu nie powiodły się też próby wpłynięcia na księdza przy pomocy kościelnych zwierzchników bądź prokuratury. W końcu gdańszczanie zdecydowali się ujawnić prawdę "Gazecie"

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,63546,3170824.html

Data: 2009-09-04 09:41:22
Autor: Antenka
Z takim wyglądem i pchają się między nas Sł owian? A FE!!!
Przemyśl to jeszcze. Lepiej byc Żydówką niż idiotką.

Weź se żydówkę - one mają w poprzek o tak  (=)

A tak w ogóle znasz bajkę o wężu? To spi :-SSSSSSSSSSSSS laj!!!

Antenka :D

Data: 2009-09-04 10:30:39
Autor: kogutek4
Z takim wyglądem i pchająsięmiędzy nas Słowian? A FE!!!
To znaczy, że ja urodzona i wywodząca się z dziada pradziada z
Wielkopolski nie jestem Słowianką...nos na to wskazuje Antenka
To się ciesz że nie jesteś Słowianką. Bycie potomkiem przygłupa chwały nie
przynosi. --

Data: 2009-09-03 07:53:09
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
[...]

http://www.mediahump.com/image/168484/
:D
Wszystko? :D

Data: 2009-09-03 01:17:36
Autor: Antenka
Z takim wyglądem i pchają się między nas Sł owian? A FE!!!
On 3 Wrz, 09:53, "pan Piotr Glownia h. Godzyamba"
<sarmata&telia.c...@polew.ej> wrote:

> [...]

Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!
Co nam polska Volksdeutsch przemoc skradła, szablą odbierzemy!

Te piękne szwedzkie oczy, którymi zachwycała się moja pani od plastyki
też nie? :-( .Podobno Norwegowie mają najpiękniejsze czaszki -
słyszałam taką opinię od jednej polskiej lekarki, która tam pracuje.
Bardzo zgrabne głowy mają :-D

Antenka

Data: 2009-09-03 09:01:38
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Thu, 03 Sep 2009 01:17:36 -0700, Antenka wrote:

> [...]

http://www.mediahump.com/image/168484/ :D
Wszystko? :D

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy! Co nam polska
[...]

W Norwegii nigdy nie byłem. Norwegów oglądałem tylko z obrazków
jak na razie. Jedno tylko wiem na pewno z danych genetycznych
krajów Europy, że Norwegia jak i Polska ma tylko 25% genetycznie
germańskiej ludności. W porównaniu taka Szwecja ma ich 80%,
a Niemcy 55%.

Data: 2009-09-03 13:15:28
Autor: jadrys
[...]

:-D  Bez przesady waść, aż tak wielkich  różnic nie ma w urodzie, na tych zdjęciach ktoś  wyselekcjonował piękna i bestię. --

Data: 2009-09-03 19:19:12
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Thu, 03 Sep 2009 13:15:28 +0200, jadrys wrote:

[...]

Jednak założę się, że jak ktoś wyselekcjonuje piękne wśród
Niemek to aż 45% z nich będzie płowowłosymi i niebieskookimi
Wieletkami :") Acz jak łezka w oku przestanie stać to człowiek
przypomina sobie, że szkiełko to jednak nie diamant.

Data: 2009-09-04 08:25:30
Autor: jadrys
[...]

Nie ulega najmniejszej wątpliwości że Polki (Słowianki) są urodziwsze od Niemek.. Sami Niemcy (faceci) to mówią..
Niedawno byłem na weselu w Niemczech, Polka wyszła z szkopa, I muszę powiedzieć że wśród tych weselnych Niemek z kościstymi pyskami, wyglądała jak piękna róża.

Data: 2009-09-04 00:13:49
Autor: kogutek
[...]

Coś Ci się pojebało. Tutaj nie ma Słowian. --

Z takim wyglądem i pchają się między nas Słowian? A FE!!!