Z takim wyglądem jak wasz, wy Volksdeutsch Polacy między nas Słowian się pchacie?

Data: 2009-09-03 06:29:56
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Z takim wyglądem jak wasz, wy Volksdeutsch Polacy między nas Słowian się pchacie?
Z takim wyglądem jak wasz, wy Volksdeutsch Polacy między
nas Słowian się pchacie? Pozwólcie Volksdeutsch Polacy, że
się pośmieje z waszej słowiańskości, a szczególnie z jej absolutnie
niesłowiańskich cech waszego wyglądu.

Hahaha! :D Hahaha!
Wy Polacy macie niby być nami Słowianami z waszym wyglądem? :D
Buhahaha! :D Buhahaha!

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!

Data: 2009-09-03 00:08:03
Autor: Antenka
Z takim wyglądem jak wasz, wy Volksdeutsch Pola cy między nas Słowian się pchacie?

A jak powina wyglądać prawdziwa Słowianka? Jaki kolor włosów musi
mieć? Rude? :D

Antenka

Data: 2009-09-03 07:31:45
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Thu, 03 Sep 2009 00:08:03 -0700, Antenka wrote:

A jak powina wyglądać prawdziwa Słowianka? Jaki kolor włosów musi mieć?
Rude? :D

Antenka

Płowe włosy, czyli białowłose blondynki i nie żółte, lub szatynki.
Niebieskie oczy. Zielone dopuszczalne, jeśli południowa Słowianka.
Typowa okrągła nordycko-słowiańska głowa.
Prosty nos jak od Norwegii przez całą wschodnią Europę.

W kwestii Scytów z Ukrainy dopuszczam ulgi wyglądu Bałto-Ungrów,
lecz z podkreśleniem, że to Słowianie chłopi, a nie Słowianie woje.
Podkreślam, ponieważ pochodzę ze Słowian wojów i my się
od Czerni różnimy wyglądem.

Data: 2009-09-03 01:22:25
Autor: Antenka
Z takim wyglądem jak wasz, wy Volksdeutsch Pola cy między nas Słowian się pchacie?
On 3 Wrz, 09:31, "pan Piotr Glownia h. Godzyamba"
<sarmata&telia.c...@polew.ej> wrote:
> [...]

Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!
Co nam polska Volksdeutsch przemoc skradła, szablą odbierzemy!

Nos nie może być lekko zadarty ku górze? :((

Antenka

Data: 2009-09-03 09:19:45
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Thu, 03 Sep 2009 01:22:25 -0700, Antenka wrote:

> [...]

Volksdeutsch przemoc skradła, szablą odbierzemy!

Nos nie może być lekko zadarty ku górze? :((

Jeśli jest się Saksonem, to może być jak najbardziej! Wręcz jest to
oczekiwane. Ostatnimi dniami czytałem trochę na temat Saksonów,
ponieważ dużo wzmianek o nich, że to Germanie, którzy
skolonizowali Anglię i mieli bardzo dużo kupców zasiedlających
Europę Wschodnią w średniowieczu. Oto okazuje się, że faktycznie
większość Saksonów nigdy nie przeniosła się do Anglii. Saksoni zostali
w swojej większości na kontynencie i jak okazuje się stanowią
jedną z głównych ludności tak zwanych Platte-Deutsche. Zaś ta
grupa ludności była głównym źródłem polskich chłopów
pańszczyźnianych do Polski, których profesjonalni Zasadźcy
ściągali. Można pomyśleć wręcz, że bez Platte-Deutsche nigdy
w Polsce taka profesja jak Zasadźca by się kiedykolwiek pojawiła,
ponieważ ukraińskich chłopów nie trzeba było ściągać. Miasteczko
ukraińskich chłopów koczowało pod Lwowem przez trzy wieki
i po przejściu na katolicyzm jako "nasi chłopi" ci Ukraińcy byli
osadzani przez Magnaterię i Biskupów na ziemi w Polsce.

Gdybym ograniczał się tylko do oficjalnej polskiej historii, to
bym nigdy nie wiedział kim są ci odmienni w wyglądzie Polacy
podkładający mi świnie i szykanujący mój słowiański, szlachecki,
wręcz nordycki wygląd, rasistowsko prześladujący moje etniczne
sarmackie pochodzenie i plujący na moich szlachetnie rodzonych
dziadków z Galicji.