Z trasy S1 do Zakopanego

Data: 2010-05-27 20:30:35
Autor: Tomek
Z trasy S1 do Zakopanego
Witam,
Mam pytanie do praktyków, którzy poznali drogi Małopolski po powodziach i osunięciach.
Nawigacja w wariancie optymalnym pokazuje mi trasę przez Imielin i drogą 44 a później 28 do Jordanowa i Zakopiankę.
Szkopul w tych osuwiskach koło Wadowic i okolicy.
Trasa krótka pokazuje drogi lolalne przez  Kamieńsk, Radomsko, Koniecpol, Pilicę, Wolbrom. Znam tą trasę, można jechać nocą na długich, praktycznie nnie ma ruchu, co sobie bardzo cenię.
Ale czy nie ma tam podmyć? Lub innych niespodzianek??? Przez Kraków przejadę ok. 2 nad ranem.
Trzecia trasa to przrz Częstochowę Olkusz do Krakowa.
Ograniczenia i fotoradary koło Olkusza mi nie przeszkadzają, jadę zgodnie z przepisami.

Wybrałbym trasę przez drogi lokalne, te preferuję, ale pod warunkiem, że nie ma tam niespodzianek po powodziach i ulewach. Co byście doradzali??

Tomek.

Data: 2010-05-27 20:40:31
Autor: Przemek V
Z trasy S1 do Zakopanego

Użytkownik "Tomek" <swistak60@op.pl> napisał w wiadomości news:htmdnu$b0d$1news.onet.pl...

Wybrałbym trasę przez drogi lokalne, te preferuję, ale pod warunkiem, że nie ma tam niespodzianek po powodziach i ulewach. Co byście doradzali??

S1, A4 (16 zł. - 2 browary mniej w Zakopanem), zakopianka. Jak ci szkoda tych browarów to z S1 na Olkusz i dalej zakopianką. Nie wiem po co o 2 rano kombinować przez jakieś zadupia i potem zeznawać za zabicie pijaka.

Data: 2010-05-27 20:54:32
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Z trasy S1 do Zakopanego
W dniu 2010-05-27 20:40, Przemek V pisze:

S1, A4 (16 zł. - 2 browary mniej w Zakopanem), zakopianka. Jak ci szkoda
tych browarów to z S1 na Olkusz i dalej zakopianką. Nie wiem po co o 2 rano
kombinować przez jakieś zadupia i potem zeznawać za zabicie pijaka.

Do gazet sie pcha, a głupiego medala pozazdrości ... małomiasteczkowość buraka z ferrari ;P

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2010-05-27 21:05:13
Autor: Przemek V
Z trasy S1 do Zakopanego

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:htmef5$5i1$1node1.news.atman.pl...
[...]

To jest filozofia i styl życia. Obliguje do pewnych zachowań na drodze.
Ale nie każdy do tego dorósł i nie każdy to potrafi zrozumieć. ;)

Data: 2010-05-27 20:56:07
Autor: Tomek
Z trasy S1 do Zakopanego

Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości news:4bfebc98$0$17092$65785112news.neostrada.pl...
Nie wiem po co o 2 rano kombinować przez jakieś zadupia i potem zeznawać za zabicie pijaka.

Mnie dobrze się jeździ nocą (pod warunkiem włączonej nawigacji
samochodowej), a stresują mnie zatory i nieoznaczone
niespodzianki na drodze. Stąd lubię jeździć drogami lokalnymi
a nawet pijaków jest tam akurat niewielu. Może śpią w rowach?
T.

Data: 2010-05-27 19:43:05
Autor: Robert Rędziak
Z trasy S1 do Zakopanego
On Thu, 27 May 2010 20:56:07 +0200, Tomek <swistak60@op.pl>
wrote:

a stresują mnie

 [...]

nieoznaczone
niespodzianki na drodze.

 W dzień Cię stresują, bo je widzisz? ;))

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-05-27 21:07:31
Autor: Przemek V
Z trasy S1 do Zakopanego

Użytkownik "Tomek" <swistak60@op.pl> napisał w wiadomości news:htmf7p$g5j$1news.onet.pl...

[...]

Ja też lubię nocą jeździć ale wolę dwupasmówkami gdzie generalnie lokalnych wałęsających się pijaków TIRy wytłukły tak gdzieś koło przełomu wieku i teraz jest stosunkowo bezpiecznie. Boczne drogi to jednak cały czas loteria i większy stres.

Data: 2010-05-27 22:45:45
Autor: J_K_K
Z trasy S1 do Zakopanego
Użytkownik "Tomek" <swistak60@op.pl> napisał w wiadomości news:htmdnu$b0d$1news.onet.pl...
Witam,
Mam pytanie do praktyków, którzy poznali drogi Małopolski po powodziach i osunięciach.

W zasadzie jest już "normalnie".
Czyli:
S1 - Imielin - Chełm Śląski - Chełmek
Babice - Zator - Wadowice - Sucha - Maków
Skomielna -> zakopianka

Ew. wersja krajoznawcza 1:
Maków - Zawoja - Jabłonka - Chochołów

krajoznawcza v2:
Jabłonka - Ząb - Poronin.

Pzdr

JKK

Data: 2010-05-28 14:51:41
Autor: Tomek
Z trasy S1 do Zakopanego

Użytkownik "J_K_K" <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:htmlkr$4bb$1speranza.aioe.org...

W zasadzie jest już "normalnie".
Czyli:
S1 - Imielin - Chełm Śląski - Chełmek
Babice - Zator - Wadowice - Sucha - Maków
Skomielna -> zakopianka

Bardzo dziękuję za info. Rozumiem, że przez Chełmek aby nie
pchać się na Oświęcim. Jechałeś może tą trasą ostatnio?
W jakim stanie nawierzchnia od Chełmka do Skomielnej?

Tomek.

Z trasy S1 do Zakopanego