Z tym sie urodziłam, i z tym umrę

Data: 2011-05-01 22:38:02
Autor: boukun
Z tym sie urodziłam, i z tym umrę
Urodziłam się w tej wierze i w tej wierze umrę, Jarek, dlaczego jak ja przychodzę to ty zaczynasz mi robić na złość... Tak dzisiaj teściowa do mnie, na moje dywagacje na temat żydowskiej wiary katolickiej i purpurowych insygniów, przepychu Watykanu...

boukun

Data: 2011-05-01 20:46:24
Autor: MH
[...]

Eeee tam , wielkie mi mecyje...  Tego już starszemu pokoleniu nie
wytłumaczysz.. A zresztą po co ??!!  Ważne , że 1/2/3 pokolenia i w tych
"śfjątyniach" będą szpitale i szkoły (po przeróbkach)...  W najgorszym
scenariuszu będą to magazyny i/lub hipermarkety.

MH

--

Z tym sie urodziłam, i z tym umrę