Z winy Tuska.

Data: 2014-07-10 04:17:20
Autor: stevep
Z winy Tuska.
# MPiPS: Liczba bezrobotnych w czerwcu najniższa od dwóch lat #
Ze strony:
http://tnij.org/pd9twqn

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-10 04:07:51
Autor: Mark Woydak
Z winy Tuska.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
# MPiPS: Liczba bezrobotnych w czerwcu najniższa od dwóch lat #
Ze strony:
http://tnij.org/pd9twqn

--

Aj waj aj waj! Trzeba coś wymyśleć! Pisiaki, do roboty! Hofman za wielkiego
ptaka, Brudziński do kieszeni kolegów, Antoś do sowieckiej knajpy - szukac

MW

Data: 2014-07-10 19:58:40
Autor: feldmarszałek tusk
Z winy Tuska.
tak, nie wiem, ale jestem prawie pewny, że pracę dostali kumple tuska... ci którzy wykazali się bezgranicznym poparciem dla ekipy wspólna europa...

Z winy Tuska.