Z żalem należy pożegnać .....

Data: 2012-03-21 10:22:30
Autor: Wiesiek
Z żalem należy pożegnać .....
....tę grupę dyskusyjną. Wniosła dużo do środowiska nurkowego ale została zakatrupiona przez kilku frustratów.
Żegnam Cie jako długoletni sympatyk. Obiecuje że będę Cie odwiedzał na tym grobie od czasu do czasu. Może sie odrodzisz.

(Czy mógłby mi ktoś na priva podać jakieś linki na fora na których można by poczytać, dowiedzieć się o .... "swobodnym nurkowaniu" dla przyjemności.)

Wiesiek :-(

Data: 2012-03-21 09:59:43
Autor:
Z żalem należy pożegnać .....
Wiesiek <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał(a):
....tę grupę dyskusyjną. Wniosła dużo do środowiska nurkowego ale została zakatrupiona przez kilku frustratów.

Od pewnego czasu nie było ciekawej zadymy. Od 30 dni niczego nie napisałem.
Żale są bez pokrycia w faktach.

Żegnam Cie jako długoletni sympatyk. Obiecuje że będę Cie odwiedzał na tym grobie od czasu do czasu. Może sie odrodzisz.

Nie możliwe, skończyła się łatwa kasa na nurkowaniu. To co miało miejsce na początku lat 90.
FN schamiało do reszty, moderatorem jest jegomość który nie umiał kupić o-
ringów ("TomS"). Prym wiodą instruktorzy ze stażem nurkowym mniejszym niż 5 lat. Dodatkowo jeden z instruktorów nie ma żadnych hamulców moralnych, fałszuje profil dekompresyjny żeby wygrać w dyskusji, potem przyznaje się do wprowadzonego błędu, tyle że nie znając tematu nie wprowadza błędu letalnego. Tego też nie umie obliczyć po doskonałych kursach u Pawła Poręby i swojego IT. Kolejny wydymany na kasę za pseudo wiedzę.
DiW lub "Cyrk Wojciecha Filipa", to "super miejsce", dla administratorów informacja o TTT jest zbrodnicza. Nie wolno tego podać. Można pisać bzdury np o oddychaniu argonem ("Adaś Frajtak"). Wpisanie informacji o TTT i kto opracował obowiązujące normy, wywołuje wściekłość superprzydupasa usłużnego.
Jest forum dla debili nurkowych na Onecie, ma poziom taki jak sekta dawnymi czasy.

(Czy mógłby mi ktoś na priva podać jakieś linki na fora na których można by poczytać, dowiedzieć się o .... "swobodnym nurkowaniu" dla przyjemności.)

Może forum Krab.
Ale tam pojawiają się tematy zmuszające do myślenia.
http://www.krab.agh.edu.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=3086
Dodatkowo starannie demolujące głupawe poglądy rekreacyjnych (instruktorów) nurków, na pewne zagadnienia. Możesz stosować również "metody naukowe Włodzia".

Osobiście dziękuję za kontakt, na nóż Technisub.

pozdrawiam rc

Data: 2012-03-21 17:11:39
Autor: Pszemol
Z żalem należy pożegnać .....
"Wiesiek" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> wrote in message news:jkc6kp$i8h$1node2.news.atman.pl...
[...]

Wieśku - z googla Ty umiesz korzystać czy nie bardzo?

Data: 2012-03-22 15:49:56
Autor: Wiesiek
Z żalem należy pożegnać .....

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:jkd24c.4i0.0poczta.onet.pl...
[...]

..... Google, Google ..... a, a ! Nie przyszło mi do głowy.

:-|

Z żalem należy pożegnać .....