Z ziemi do gwiazd

Data: 2009-07-31 23:36:58
Autor: Etilis
Z ziemi do gwiazd
Kiedys - prawie 20 lat juz bedzie chyba
na TVP po bajkach Disneya lecial film
"Z ziemi do gwiazd" (akurat tytul pamietam
chyba dobrze, sam nie wiem czemu utkwil
mi w pamieci, widac mega wrazenie zrobil :) ).
 Bylo to w klimatach sci-fi
cos jak Battlestar Galactica...

Kojarzy ktos oryginalny tytul? Tego polskiego
nie daje rady znalezc...

PS . Jescze pamietam ze jedna z zalogantek
(albo aktorka ja grajaca)nazywala sie "Sandroja
Myjo" xd

Data: 2009-07-31 23:58:35
Autor: JanKo
Z ziemi do gwiazd
Agent Etilis nadaje:
PS . Jescze pamietam ze jedna z zalogantek
(albo aktorka ja grajaca)nazywala sie "Sandroja
Myjo" xd

Jeśli ta "Sandroja Myjo" to android Niya...
....to może to być Per Aspera Ad Astra (Через тернии к звёздам / Through the Thorns to the Stars; Humanoid Woman) radziecki film z 1981

Data: 2009-08-01 01:12:06
Autor: Etilis
Z ziemi do gwiazd

Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:h4vped$d0c$1inews.gazeta.pl...
Agent Etilis nadaje:
PS . Jescze pamietam ze jedna z zalogantek
(albo aktorka ja grajaca)nazywala sie "Sandroja
Myjo" xd

Jeśli ta "Sandroja Myjo" to android Niya...
...to może to być Per Aspera Ad Astra (????? ?????? ? ??????? / Through the Thorns to the Stars; Humanoid Woman) radziecki film z 1981

No niby tytul sie zgadza, ale kompletnie mnie zaskoczyles
ze to ruskie mogloby byc...Kojarze to raczej jako
amerykanski film, tym bardziej ze po bajkach Disneya
raczej takie puszczali...

Aha, to byly dwa ew. moze wiecej odcinkow.

No nic, sprobuje sobie przypomniec czy tam czasem
nie gral jakis murzyn i ew. znalezc ten film z USSR...

Data: 2009-08-01 02:54:06
Autor: Tiber
Z ziemi do gwiazd
Silly, silly Etilis nabazgrału:

[...]

"Earth Star Voyager".

PS . Jescze pamietam ze jedna z zalogantek
(albo aktorka ja grajaca)nazywala sie "Sandroja
Myjo" xd

Lani Miyori, postać. To jest ta Azjatka, które w drugiej połówce pierwszego odcinka (TVP dwucześciowy miniserial emitował w formie czterech odcinków) została ranna w czasie kriosnu, a jej wybrany partner odczyniał jakieś fiki-magiki, aby odzyskała przytomność.
Fajny serial, ale oczywiście strasznie infantylny i niskobudżetowy. Niezła muzyka. Do dziś Disney nie zdecydował się na wydanie DVD, krążą tylko różnej jakości bootlegi i pewnie torrenty.

--
tbr

Data: 2009-08-01 13:47:18
Autor: Etilis