Z ziemi smoleñskiej do Polski.

Data: 2010-04-23 12:00:03
Autor: ;[he®sk];
Z ziemi smoleñskiej do Polski.
On Fri, 23 Apr 2010 08:39:51 +0200, "karwanjestkretynem" <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

Po wypowiedziach Jarosława Kaczyńskiego nad grobami jego politycznych przyjaciół można s±dzić, że poraniony PiS zacznie teraz tratować III RP

 marzeniem prezesa pis jest by wszyscy przez najblizsze lata chodzili
 otumanieni tragedia, skladali wience gdzie tam popadnie, posypywali  w kazda sobote glowy popiolem, modlili sie zarliwie w pozostale dni
 i nie przeszkadzali by prezes realizowal "spucizne" po s.p. lechu.   jezeli prezes pis wystartuje na prezydenta bedzie to znak, ze ma
 gleboko w d... pamiec o swoim bracie. oznacza to, ze ma parcie na
 wladze i ze to on najbardziej skorzystal na tej tragedii.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-23 05:55:45
Autor: Tomy
Z ziemi smoleńskiej do Polsk i.

";[heŽsk];" <;WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:p3q2t5tt2b34jdcifq2a5cjgntua2829n04ax.com...

> [...]
w kazda sobote glowy popiolem, modlili sie zarliwie w pozostale dni
>i nie przeszkadzali by prezes realizowal "spucizne" po s.p. lechu.

Tobie ciÄ…gle marzÄ… siÄ™ wykopki na Wawelu i razem z warzywnym nie
potrafisz powstrzymać się od tego, aby się z nami ta radosną nowiną
nie podzielić. O czym marzy obecnie napastnik drużyny fachowców ?
bał.

>jezeli prezes pis wystartuje na prezydenta bedzie to znak, ze ma
>gleboko w d... pamiec o swoim bracie. oznacza to, ze ma parcie na
>wladze i ze to on najbardziej skorzystal na tej tragedii.

Zaklinaj rzeczywistość, może ci sie spełni.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-23 15:07:22
Autor: =he®sk=
On Fri, 23 Apr 2010 05:55:45 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

> [...]
> w kazda sobote glowy popiolem, modlili sie zarliwie w pozostale dni
 >i nie przeszkadzali by prezes realizowal "spucizne" po s.p. lechu.

Tobie ci±gle marz± siê wykopki na Wawelu

 alez skad. zastanawiam sie co bedzie ze szczatkami lecha gdyby  okazalo sie, ze "zmusil" pilota do ladowania mimo ostrzezen.

i razem z warzywnym

 nie gram w jego druzynie.

nie potrafisz powstrzymaæ siê od tego, aby siê z nami ta radosn± nowin±
nie podzieliæ.

 to nie jest radosna nowina. glupio zginelo tylu niewinnych ludzi.

O czym marzy obecnie napastnik dru¿yny fachowców ?
Ostatnio jaki¶ taki strasznie cichy i wystraszony, tak jakby siê czego¶ ba³.

 moze zrozumial, ze tez moglby byc pochowany w sobote na wawelu...

 >jezeli prezes pis wystartuje na prezydenta bedzie to znak, ze ma
 >gleboko w d... pamiec o swoim bracie. oznacza to, ze ma parcie na
 >wladze i ze to on najbardziej skorzystal na tej tragedii.

Zaklinaj rzeczywisto¶æ, mo¿e ci sie spe³ni.

 eee tam. tak sobie "dewaguje".
 kazda zagrywka prezesa pis pograzy ta formacje.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-23 18:45:31
Autor: Tomy

"=he®sk=" <=WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:of53t5tgttnmgro3ldkmgr5a099pq05lkd4ax.com...
> [...]

alez skad. zastanawiam sie co bedzie ze szczatkami lecha gdyby
okazalo sie, ze "zmusil" pilota do ladowania mimo ostrzezen.

No jak to co będzie, razem z zenkiem dostaniecie po łopacie
i pozwolą wam kopać na Wawelu.

eee tam. tak sobie "dewaguje".
kazda zagrywka prezesa pis pograzy ta formacje.

Już wiadać początki tego pogrążania, jeszcze tydzień i w GóWnie
opublikują zdjęcia Lecha Kaczyńskiego w trakcie zmuszania pilota
do lądowania przy użyciu małego pistolecika. Rządy fachowców mamy,
nie wiedziałeś o tym ?

"Edmund Klich w rozmowie z TVN24 stwierdził, że nie było mowy o jakiejkowiek pomocy ze strony polskiej administracji. Według niego w Rosji panował wielki bałagan, a jego ludzie musieli pracować na własny koszt. - czytamy w portalu tvn24.pl

"Nie mieliśmy żadnego wsparcia. Na moją prośbę do ministra Bogdana Klicha, że nie mam jeszcze tłumacza, dostałem odpowiedź: <to co pan robi tam od trzech dni. To pan powinien go sobie załatwić>. Dalej pan minister Klich powołując się na swoje rozporządzenie zmuszał mnie wprost do współpracy z polską prokuraturą. Kiedy mówiłem: panie ministrze, ja nie mogę współpracować z prokuraturą bo strona rosyjska ma do mnie pretensje, odpowiadał: <ja tego nie przyjmuję do wiadomości> - opowiada Edmund Klich.

Grzmi on na polski rząd za to, jaką strategię wobec strony rosyjskiej przyjęła nasza administracja. Klich uważa, że jesteśmy wobec nich w roli petenta."Zasady są jasne. Projekt raportu (o przyczynach katastrofy) przygotowuje strona rosyjska, a my mamy 60 dni na odpowiedź i to wszystko. Oni mogą te nasze uwagi uznać, albo nie" - mówi Edmund Klich.

"Ja wiem jaki jest tego wszystkiego cel i kto robi larum. Ludzie, którzy są odpowiedzialni za tę katastrofę chcą zwalić wszystko na pilotów. A oni są tymi, którzy na końcu łańcucha zbierają błędy wszystkich. Błąd tkwi bowiem w systemie. Lotnictwo państwowe jest w permanentnym kryzysie" - ocenił szef PKBWL."

Z ziemi smoleñskiej do Polski.