Z zimną krwią ...

Data: 2010-12-22 20:18:12
Autor: MH
Z zimną krwią ...
... zamordowałem dzisiaj 4 karpie. A jak tam u Was ?!

MH

Data: 2010-12-22 21:47:01
Autor: Indiglo
Z zimną krwią ...

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ietme4$5ta$1inews.gazeta.pl...
.. zamordowałem dzisiaj 4 karpie. A jak tam u Was ?!

Udusiłem pieczeń.

Data: 2010-12-23 09:23:03
Autor: heÂŽsk
Z zimną krwią ...
On Wed, 22 Dec 2010 20:18:12 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

.. zamordowałem dzisiaj 4 karpie. A jak tam u Was ?!

 Gdzie sa zieloni i ekolodzy! Gdzie sa te gnidy broniace uniklanych
zuczkow gownojadow? Nie dostrzegaja, ze na ich oczach odbywa sie
totalne morderstwo?! --

Data: 2010-12-23 17:00:53
Autor: jadrys
Z zimną krwią ...
W dniu 2010-12-23 09:23, heÂŽsk pisze:
[...]

Zupełnie nie rozumiem tego twojego pozowania na człowieka prymitywnego.

Data: 2010-12-23 09:29:03
Autor: sofu
Z zimną krwią ...

[...]

Zamiast drogich patroszonych karpi kupiłem taniego w tym kontekscie dzikiego łososia made in USA (cokolwiek by to miało oznaczać).
Ale karpik tez by sie przydał. Ostanie słowo w tej materii nie zostało jeszcze powiedziane.
Wczoraj rozebrałem na elementy prawie 8 kilowego indyka usuwając wszystko co twarde i niezjadliwe i zapeklowałem na kilka dni. Będę eksperymentował w tym roku z wyrobami własnymi: rolady, pieczenie itp.
Traz pekluje drugiego indora w całości na pieczeń noworoczną.
Dziś pomyśle co zrobic ze sporą kaczką? Pewnie nadzieje ją pomarańczami i jabłkami i upiekę?
Żona od rana robi sałatki, meduzy, itp. dania "firmowe". Z gotowych wedlin kupilismy tylko dwa rodzaje: polędwic tzw. łososiową. której nie potrafie zrobic samemu i poledwice podobną do pieczonego schabu.
Jakby nie patrzył szykuje sie wielkie żarcie!

sofu

Data: 2010-12-23 17:13:03
Autor: Panslavista
Z zimną krwią ...
" MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:ietme4$5ta$1inews.gazeta.pl...
.. zamordowałem dzisiaj 4 karpie. A jak tam u Was ?!

I nie pochwaliłes się technologią? A wystarczy szpikulec wbity tuż za głową - taka karpia garota...

Data: 2010-12-23 16:39:13
Autor: MH
Z zimną krwią ...
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
> [...]

I nie pochwaliłes się technologią? A wystarczy szpikulec wbity tuż za głową - taka karpia garota...
=================

Utopiłem je !!

MH

Data: 2010-12-23 21:22:09
Autor: raff
Z zimną krwią ...

" MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:ievtvh$ogg$1inews.gazeta.pl...
> [...]

I nie pochwaliłes się technologią? A wystarczy szpikulec wbity tuż za głową - taka karpia garota...
================> Utopiłem je !!

Ja tam wole topienie robaka.

R.

Data: 2010-12-23 22:14:33