Z zimną krwią ...

Data: 2010-12-23 09:29:03
Autor: sofu
Z zimną krwią ...

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ietme4$5ta$1inews.gazeta.pl...
.. zamordowałem dzisiaj 4 karpie. A jak tam u Was ?!

MH

--

Zamiast drogich patroszonych karpi kupiłem taniego w tym kontekscie dzikiego łososia made in USA (cokolwiek by to miało oznaczać).
Ale karpik tez by sie przydał. Ostanie słowo w tej materii nie zostało jeszcze powiedziane.

sofu

Z zimną krwią ...