Z życia nadzwyczajnej kasty

Data: 2017-06-27 13:21:00
Autor: u2
Z życia nadzwyczajnej kasty
http://niezalezna.pl/101232-z-kroniki-policyjnej-syn-bylego-prezydenta-ukarany-za-kradziez-swieczek

Sławomir W., syn byłego prezydenta RP, ukarany został za kradzież... świeczek zapachowych. Wartość łupu była niewielka, bo niecałe 8 zł, ale przyłapany złodziej nie stawił się na policji, w związku z czym sprawa trafiła do sądu. A ten zdecydował, że W. ukarany zostanie grzywną w wysokości 20 zł.

Sprawa przypomina nieco sklepowe perypetie przedstawicieli "kasty" sędziowskiej, kradnących wkrętarki, pendrive'y i inne drobne przedmioty. Jak pisze "Fakt", do kradzieży doszło w kwietniu 2017 r. w toruńskim supermarkecie.

Jak pisze tabloid:
  Sławomir W. do kradzieży się nie przyznawał. Twierdził, że całe zajście jest nieporozumieniem, a świeczki kupił poprzedniego dnia. Sprawa trafiła jednak do sądu.

Za popełnione wykroczenie 45-letniemu W. groziło maksymalnie do 30 dni aresztu i grzywna - ale skończyło się tylko na tej ostatniej. W dodatku niewysokiej.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-27 13:43:37
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

Patrzta, a Dubieniecki za kradzież 20mln nawet takiej grzywny nie dostał :DDD
Aha, sprawa ma już 3 lata :DDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-27 14:13:14
Autor: Trefniś

Jak pisze tabloid:
[...]

"Syn Wałęsy znów zatrzymany. "Wyglądam jak menel, ale nie jestem  złodziejem""
https://dorzeczy.pl/kraj/28031/Syn-Walesy-znow-zatrzymany-Wygladam-jak-menel-ale-nie-jestem-zlodziejem.htm

Bo trzeba kilku pokoleń, żeby z potomków menela menel wyparował.

--
Trefniś

Data: 2017-06-27 14:24:06
Autor: u2
W dniu 27.06.2017 o 14:13, Trefniś pisze:
"Syn Wałęsy znów zatrzymany. "Wyglądam jak menel, ale nie jestem złodziejem""

niby szata nie świadczy o człowieku, ale o menelu jak najbardziej:)

Data: 2017-06-27 14:32:37
Autor: Trefniś
W dniu .06.2017 o 14:24 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 27.06.2017 o 14:13, Trefniś pisze:
"Syn Wałęsy znów zatrzymany. "Wyglądam jak menel, ale nie jestem  złodziejem""

niby szata nie świadczy o człowieku, ale o menelu jak najbardziej:)

Myślisz o tych skarpetkach do klapek Kubota?
https://v.wpimg.pl/LTgwNzcwJT1IOGFMV0c0YFNAYRNNADx6FxthG0wRYz4XEilVUEV1bF5YORsPEj81VFkkCgYQ/
Wałęsa tworzy nowe standardy w modzie.

--
Trefniś

Data: 2017-06-27 14:46:32
Autor: u2
W dniu 27.06.2017 o 14:32, Trefniś pisze:
Myślisz o tych skarpetkach do klapek Kubota?

Bolesław to nie menel, trochę się wyrobił, ale widać że nadal nieuk i prostak, a dręczy go obecnie SKS:)

Data: 2017-06-27 20:06:35
Autor: prezydent San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

[...]

To prawda - tobie też nie udało się.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-27 21:49:30
Autor: Trefniś
W dniu .06.2017 o 20:06 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

Popatrz w lustro na menela, ciotuniu dymana przez Bolków, Tusków et  consortes.

--
Trefniś

Data: 2017-06-28 07:08:23
Autor: Gorszy Sort
pisze:

[...]

Ty jesteś dymany przez:

http://www.newsweek.pl/polska/kadry-pis-krewni-dzialaczy-pis-z-posadami-w-panstwowych-spolkach-i-instytucjach,artykuly,381762,1.html

CL

Data: 2017-06-28 08:20:11
Autor: prezydent San Escobar
Z życia nadzwyczajnej kasty
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> To prawda - tobie też nie udało się.

Popatrz w lustro na menela, ciotuniu dymana przez Bolków, Tusków et  consortes.

Paździoch, to ciebie tam widzę za lustrem weneckim? :DDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-27 17:45:59
Autor: Ojczyzna Dojna
Z życia nadzwyczajnej kasty PiS
płatny pachołek i pijaczyna "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
http://niezalezna.pl/101232-z-kroniki-policyjnej-syn-bylego-prezydenta-ukarany-za-kradziez-swieczek

Sławomir W., syn byłego prezydenta RP, ukarany został za kradzież...
świeczek zapachowych.

Nie syn, a była synowa. Nie kombinuj wszarzu.