Z życia pobożnej hołoty

Data: 2013-02-14 09:18:24
Autor: Grzegorz Z.
Z życia pobożnej hołoty
http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,13398701,Przyjechalem_na_msze__parkuje_gdzie_chce__Dzicz_przy.html

 Wjechali na chodnik przez przejście dla pieszych. Potem na tym chodniku
manewrowali. Niektórzy dużymi autami dostawczymi. Na uwagę pieszego
zareagowali agresywnie. Kto? Kierowcy, którzy przyjechali na mszę w
kościele garnizonowym przy pl. Zwycięstwa - pisze w liście do "Gazety" nasz
czytelnik. Teren przy kościele wygląda jak zryty przez dziki.
Zdarzenia rozegrały się we wtorkowy wieczór, w samym centrum miasta. Tak
opisuje to czytelnik "Gazety", który przysłał w tej sprawie list i zdjęcia.

(....) To było około godziny 19. Przechodziłem z dziewczyną koło kościoła
garnizonowego. Cały kościół obstawiony był samochodami. Długi rząd stał
także na chodniku biegnącym między świątynią a torami tramwajowymi. Kiedy
szedłem, zaczęły w to miejsce wjeżdżać kolejne pojazdy. Prosto przez
przejście dla pieszych. Potem były jeszcze manewry na chodniku, blokowanie
przy tym przejścia pieszym, którzy musieli poczekać, aż kierowca spieszący
się na wieczorną mszę wciśnie się w upatrzone miejsce. Zwróciłem uwagę
jednemu z nich. Grzecznie, ale pozwalając sobie jednak na pewną dawkę
ironii w postaci sugestii, by za takie parkowanie wymyślił sobie pokutę.
Reakcją była agresja i groźby, że zaraz oberwę, że mam się wynosić spod
kościoła i nie robić zdjęć.

Nie mam ochoty walczyć z wariatami, którzy w drodze na mszę mają ochotę
kogoś pobić. Słuchałem więc kolejnych wyzwisk i gróźb i kuriozalnych
ostrzeżeń, że "zaraz wezwę policję". Po chwili okazało się, że ów człowiek
ma kolegę, który w międzyczasie podjechał pod kościół (tak jak inni - przez
przejście dla pieszych i chodnik). Ten z kolei pogroził, że pójdzie na
policję i razem ze swoim kompanem zezna iż towarzysząca mi dziewczyna
pobiła ich koleżankę, która gdzieś tam się w pobliżu kręciła. I, że obaj
znają jakiegoś komendanta i on już sprawę załatwi, jeśli tylko przyjdzie mi
do głowy fotografowanie źle zaparkowanych aut i donoszenie odpowiednim
służbom. Imponująca bezczelność. (...)

http://bi.gazeta.pl/im/ce/71/cc/z13398478Q.jpg

http://bi.gazeta.pl/im/df/71/cc/z13398495Q,Nielegalnie-zaparkowane-auta-przy-kosciele-Garnizonowym-.jpg

http://bi.gazeta.pl/im/eb/71/cc/z13398507Q,Trawnik-przy-kosciele-Garnizonowym-zryty-przez-nielegalnie.jpg

http://bi.gazeta.pl/im/f7/71/cc/z13398519Q,Trawnik-przy-kosciele-Garnizonowym-zryty-przez-nielegalnie.jpg

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-14 08:56:48
Autor: Stachu Chebel
Z życia pobożnej hołoty
On 14 Lut, 09:18, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
[...]

Wymyj pejsy i zapytej mądrzejszych jaki ma to związek z polityką.

Data: 2013-02-14 14:18:17
Autor: Dirko
Z życia pobożnej hołoty
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kfi6j5$nss$1dont-email.me...

... Imponująca bezczelność. (...)

    Bo przecież nie ma przykazania zakazującego bezczelność.

Data: 2013-02-14 14:32:27
Autor: xan
Z życia pobożnej hołoty
W dniu 14.02.2013 09:18, Grzegorz Z. pisze:
[...]

ty nie kumasz tematu, do kościoła chodzą grzesznicy, jak by byli bez grzechu wtedy nie ma sesnu chodzić do kościoła - to by za życia byli już świętymi.

Burak, burakiem zostanie, ale może jak zrozumie kazanie i przekaz ewangelii to może w przyszłości buraki zmienią swoje postępowanie.

Data: 2013-02-15 08:54:31
Autor: Adramelech
Z życia pobożnej hołoty
xan <info@activsoft.pl> Odpowiedz na news:kfip1b$57a$1news.icm.edu.pl:

ty nie kumasz tematu, do kościoła chodzą grzesznicy, jak by byli bez grzechu wtedy nie ma sesnu chodzić do kościoła - to by za życia byli już
świętymi.

Jakby nie chodzili to by mieli grzech cieżki. Wiec muszą chodzić by nie mieć grzechu.
Przynajmniej takie są wymaganie Kościoła Rzymko Pedofilnego*

*patrz biskup Pieronek.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2013-02-15 10:20:15
Autor: xan
Z życia pobożnej hołoty
W dniu 15.02.2013 09:54, Adramelech pisze:
[...]

nie kumasz i tyle, a co do pedofilii zapewne wg. ciebie u ateistów nie ma pedofilii,morderców,dewiantów itd, są tylko sami kryształowi, a jak jakiś ateista coś nabroi to zaraz drugi kolego kopnie go w dupę i zaraz wygrzebie ze był katolikiem bo go starzy ochrzcili.

Data: 2013-02-15 12:37:29
Autor: Adramelech
Z życia pobożnej hołoty
xan <info@activsoft.pl> Odpowiedz na news:kfkukf$m1s$1news.icm.edu.pl:

*patrz biskup Pieronek.

nie kumasz i tyle, a co do pedofilii zapewne wg. ciebie u ateistów nie ma pedofilii,morderców,dewiantów itd, są tylko sami kryształowi, a jak

Ale ateiści nie mają całej organizacji wyspecjalizowanej w ukrywaniu tego procederu i ułatwiającego popełniania tych zbrodni. A kościół jest własnie taką organizacją. Co wiecej jego szefowie jawnie popierają pedofilie.

jakiś ateista coś nabroi to zaraz drugi kolego kopnie go w dupę i zaraz wygrzebie ze był katolikiem bo go starzy ochrzcili.

I nie będzie krył zbrodni kolegi ani usprawiedliwiał że żadna siła nie powstrzyma namiętności gdy jest okazja.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2013-02-15 13:30:21
Autor: andal
Z życia pobożnej hołoty
On Fri, 15 Feb 2013 12:37:29 +0000, Adramelech wrote:

xan <info@activsoft.pl> Odpowiedz na news:kfkukf$m1s$1news.icm.edu.pl:

*patrz biskup Pieronek.

nie kumasz i tyle, a co do pedofilii zapewne wg. ciebie u ateistĂłw nie
[...]

nie klam

New Atheism is the name given to the ideas promoted by a collection of modern atheist writers who have advocated the view that "religion should not simply be tolerated but should be countered, criticized, and exposed by rational argument wherever its influence arises."[1]

http://tinyurl.com/bqz8ea4

Data: 2013-02-15 14:03:59
Autor: xan
Z życia pobożnej hołoty
W dniu 15.02.2013 13:37, Adramelech pisze:
[...]

Twierdzisz ze KK powstał po to aby ukrywać pedofilię ? I nie przypominam sobie aby Papież popierał pedofilię.

Szkoda ze nie słyszałeś ostatnio o grupie ponad 300 zatrzymanych w europie w zawiązku z pedofilią (tak wiem zaraz wykopiesz ze oni też byli w KK bo mieli chrzest) - widać za bardzo się skupiasz na KK.

[...]

Jak by tak było jak piszesz, to by pedofilia występowała tylko w KK. Jest inaczej, tylko zaraz napiszesz ze kazdy pedofil to katolik bo jest ochrzczony - dla mnie błędne koło.

Dla mnie grzechem KK jest ukrywanie tego i nie dostateczne weryfikowanie kandydatów na księży pod tym względem.
Zresztą nie moją rolą jest stawanie w obronie księży, osobiście mam ich w poważaniu, do Kościoła chodzę w innym celu niż podziwianie księdza.

Data: 2013-02-15 13:30:39
Autor: Adramelech
Z życia pobożnej hołoty
xan <info@activsoft.pl> Odpowiedz na news:kflbnv$h8s$1news.icm.edu.pl:

[...]

Nie wiem po co powstał, ale niewątpliwie ta organizacja specjalizuje się w chornieniu swoich członków pedofili i zamiastanie pod dywan ich zbrodni.

Szkoda ze nie słyszałeś ostatnio o grupie ponad 300 zatrzymanych w europie w zawiązku z pedofilią (tak wiem zaraz wykopiesz ze oni też byli w KK bo mieli chrzest) - widać za bardzo się skupiasz na KK.

A co, byli ateistami?

[...]

Nie wymyslaj mi co mam pisać. Pedofile są w każdej społeczności, ale tylko jedna ukrywa i chroni ich w swoich szeregach.

[...]

Księża nie potrzebują twojej obrony. Mają biskupa Pieronka który doskonale rozumie ich potrzeby.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2013-02-15 14:39:42
Autor: xan
Z życia pobożnej hołoty
W dniu 15.02.2013 14:30, Adramelech pisze:
[...]

Nie logiczne to jest, skoro ukrywają to skąd o tym wiemy ?

[...]

A mogę zakładać ze byli ateistami ?

[...]

Skoro chroni to skąd wiesz o tym ?

[...]

Co nie znaczy ze dobrze robi. Nie każdy jest nieomylny jak ty.

Data: 2013-02-15 17:32:40
Autor: Adramelech
Z życia pobożnej hołoty
xan <info@activsoft.pl> Odpowiedz na news:kfldqv$lej$1news.icm.edu.pl:

Nie wymyslaj mi co mam pisać. Pedofile są w każdej społeczności, ale
tylko jedna ukrywa i chroni ich w swoich szeregach.

Skoro chroni to skąd wiesz o tym ?

Bo nie zawsze udaje im się utrzymac sprawe w tajemnicy. Wiele ich pedo-
przekrętów zostało ujawnionych a sama organizacja musiała się przyznać i ponieść konsekwencje. Ale nie zrobili tego z dobrej woli, a przyparci do mury przez obciążające ich dowody. Samo o tym dobrze wiesz.

[...]

Czyżbyś krytykował biskupa? Jesteś katolikiem? Już nie.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2013-02-15 19:45:23
Autor: xan
Z życia pobożnej hołoty
W dniu 15.02.2013 18:32, Adramelech pisze:
[...]

Pozdrawiam

Dla mnie Biskup nie jest Bogiem, jest "tylko" człowiekiem ze swoimi ułomnościami.

Data: 2013-02-15 15:10:04
Autor: xan
Z życia pobożnej hołoty
W dniu 15.02.2013 14:30, Adramelech pisze:

i trochę odbiegając od tematu, mówiłeś kiedyś ze ateiści są "normalni" i bez skazy, pogrzebałem trochę i się okazuje ze sporo syfu w tej idei jest.

"Kiedy wybuchła rewolucja francuska, Rozum mógł wreszcie zatriumfować. Do władzy doszli ateiści, a społeczeństwo zaczęto formować według ateistycznych doktryn. Kościoły pozamykano, a boską cześć oddawano Rozumowi Ludzkiemu. Pewnego dnia tłum wniósł na ramionach do jednego z kościołów tłustą aktorkę. Miała ona personifikować Rozum. Aktorkę posadzono na ołtarzu i modlono się do niej. Ten spontaniczny kult na tyle zaniepokoił Maximiliena de Robespierre’a, jednego z przywódców rewolucji, że kazał uczestników pochodu zgilotynować, a cześć oddawać bliżej nieokreślonej Istocie Najwyższej. Mimo tych wewnętrznych sporów ateiści nadal zgodnie spędzali chrześcijańskich duchownych pod pokłady statków i topili w Loarze. Było to pierwsze w historii nowożytnej masowe ludobójstwo"

Data: 2013-02-15 17:39:11
Autor: Adramelech
Z życia pobożnej hołoty
xan <info@activsoft.pl> Odpowiedz na news:kflfjt$p59$1news.icm.edu.pl:

W dniu 15.02.2013 14:30, Adramelech pisze:

i trochę odbiegając od tematu, mówiłeś kiedyś ze ateiści są "normalni" i bez skazy, pogrzebałem trochę i się okazuje ze sporo syfu w tej idei jest.

Ateizm nie jest ideą. Jest tylko brakiem wiary w nieudowadnialne rzeczy.
Ateiści mogę być złodziejami, mordercami nawet pedofilami czy księżmi.
Ale najczęściej są porządnymi ludźmi. Nawet ksiądz katolicki może być uczciwym człowiek. Razem z politykiem...

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2013-02-15 18:45:42
Autor: u2
Z życia pobożnej hołoty
W dniu 2013-02-15 18:39, Adramelech pisze:
Ateizm nie jest ideą. Jest tylko brakiem wiary w nieudowadnialne rzeczy.

Ale co nazywasz dowodem ?

Data: 2013-02-19 07:43:24
Autor: Adramelech
Z życia pobożnej hołoty
u2 <u_2@o2.pl> Odpowiedz na news:511e7447$0$26696$65785112news.neostrada.pl:

W dniu 2013-02-15 18:39, Adramelech pisze:
Ateizm nie jest ideą. Jest tylko brakiem wiary w nieudowadnialne rzeczy.

Ale co nazywasz dowodem ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dowodzenie_(logika)

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2013-02-15 19:49:51
Autor: xan
Z życia pobożnej hołoty
W dniu 15.02.2013 18:39, Adramelech pisze:
[...]

Katolicy też, najczęsciej są porządnymi ludzmi.

> Nawet ksiądz katolicki może być
uczciwym człowiek.

Sugerujesz ze większość księzy jest nieuczciwych ?

Razem z politykiem...

Tu sie ubawiłem,

Data: 2013-02-15 14:16:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Z życia pobożnej hołoty

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kflbnv$h8s$1news.icm.edu.pl...
[...]

Tylko jakimś dziwnym trafem pedofilia jest bardzo "modna" w KK.

rozbawiony

Data: 2013-02-15 14:23:50
Autor: xan
Z życia pobożnej hołoty
W dniu 15.02.2013 14:16, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

przytocz liczby przypadków pedofilii to ilości księży np: w Polsce, bo tak to można uznać ze zmyślasz.

Data: 2013-02-15 14:44:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Z życia pobożnej hołoty

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kflct6$jgk$1news.icm.edu.pl...
[...]

Robią to inni. Bardzo drażliwy jesteś. Czarnego pedofila masz w rodzinie?

rozbawiony

Data: 2013-02-15 14:55:27
Autor: xan
Z życia pobożnej hołoty
W dniu 15.02.2013 14:44, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

nie mam czarnego w rodzinie, ale nie lubie rzucania błotem bez konkretów, jak się pytam zawsze o jakieś dane to ktoś zawsze pisze "robią to inni" i nic nie ma nawet u tych innych.

zresztą sam zawsze w postach jak ktoś coś napisze kategorycznie żądasz jakiś dany to potwierdzających.

Więc jak takich danych nie posiadasz to zwykle po prostu piszesz aby pisać.

Zresztą statystyki policji nie pasują do teorii o KK,

http://statystyka.policja.pl/portal/st/840/48806/Przestepca_seksualny___quotstatystyczny_portretquot.html

obejmują jednak tylko "przestępstwa seksualne" razem z pedofilią, ale wazna informacją jest gdzie dochodzi do najcześciej przestępstwa seksualnego

"przestępstw najczęściej dochodziło w domu i mieszkaniu - 2.727,"

Data: 2013-02-15 06:56:41
Autor: glob
Z życia pobożnej hołoty
On 15 Lut, 14:55, xan <i...@activsoft.pl> wrote:
> [...]

seksualnego

"przestępstw najczęściej dochodziło w domu i mieszkaniu - 2.727,"

Co więcej ryzyko to rośnie wraz z stopniem "czystości seksualnej" i
jest największe u osób, które występują w dziewiczym stanie, tj. nie
miały kontaktów seksualnych w żadnej formie. Częstość pedofilii w
populacji generalnej jest mniejsza niż 0,02-0,03%. W środowisku
rodzinnym pedofilia występuje z częstością ok. 0,01-0,015%. Reszta
przypada na samotników. W środowiskach ogółu chrześcijan
(zanagażowanych i niezaangażowanych) wzrasta ona do 0,2%, (Philip
Jenkins, "Pedophiles and Priests: Anatomy of a Contemporary Crisis",
Oxford University Press, 2001), natomiast w środowisku kleru
duchownego katolickiego odsetek ten wzrasta do 4% ogółu księży w
okresie ich pełnionej posługi. Dane dotyczące księży podano w raporcie
pt. "A Report on the Crisis in the Catholic Church in the United
States" w National Review Board z 27 lutego 2004. Widzimy więc, że z
poziomu 0,015% częstość pedofilii urasta do 4%, czyli prawie
trzystukrotnie. Jednakże zestawienie ich z innymi danymi dotyczącymi
aktywności seksualnej księży, ujawnia dalszy wyraźny wzrost jej
częstości. Ujawnione przez Richarda Sipe'a badania przeprowadzone na
zlecenie Episkopatu USA wskazują, że tylko połowa kleru w chwili
przeprowadzenia badania zachowuje abstynencję seksualną. Badania
zbiorcze (także innych autorów) ujawniają, że gdy rozpatruje się okres
całego życia, to tylko 2 proc. księży osiąga trwałą i doskonałą
czystość w takim sensie, jak ją pojmuje katolicka teologia moralna. 80
proc. księzy ma sporadyczne romanse lub bardziej trwałe związki w
ciągu całego życia kapłańskiego, w tym do 40% przechodzi trwalsze lub
epizodyczne kontakty homoseksualne, a 18 proc. mocuje się z celibatem,
posiłkując się pornografią lub środkami odurzającymi. Co więcej, to
właśnie na tą 20% grupę przypada miażdząca większość przypadków
pedofilii. Nakreslony powyżej mechanizm kształtowania orientacji
seksualnej dobrze wyjaśnia dlaczego tak się dzieje. Ci, którzy
przeszli kontakty homo lub hetero z dojrzałymi osobami są w dużym
stopniu "uodopornieni" na dzieci a ukierunkowani na dorosłych.
 Jednakże 4% w 20% stanowi, że co piąty osobnik, który powstrzymał się
od związków z kobietami lub od praktyk homoseksualnych staje się
pedofilem. 20% pedofili w środowisku abstynentów seksualnych w
stosunku do 0,015% w środowisku rodzinnym stanowi pokaźną róznicę i
nie zakryje tego żadna manipulacja danymi statystycznymi czy wzorami.
Jest to fakt, którego nie można dłużej lekceważyć, jeśli traktuje się
pedofilię jako zachowanie niemoralne i szkodliwe psychologicznie.

 Ryzyko pedofilii jest niezależne praktycznie od kultury, kraju, rasy,
ale zależne od religii (dodatnia korelacja), co świadczy że religia
nie jest żadną osłoną przed pedofilią, natomiast jest czynnikiem
usposabiającym, jak dzieje się to w chrześcijaństwie i islamie; obu o
surowych wymaganiach w zakresie przedmałżeńskiej etyki seksualnej.

Data: 2013-02-15 15:59:36
Autor: xan
Z życia pobożnej hołoty
W dniu 15.02.2013 15:56, glob pisze:
[ciach]
[...]

czyli ateista nie ma prawa być pedofilem, dobrze rozumiem ?

Data: 2013-02-15 07:03:14
Autor: glob
Z życia pobożnej hołoty
On 15 Lut, 15:59, xan <i...@activsoft.pl> wrote:
> [...]

> surowych wymaganiach w zakresie przedmałżeńskiej etyki seksualnej..

czyli ateista nie ma prawa być pedofilem, dobrze rozumiem ?

Ateiści nie chodzą w celibacie , im większa czystość seksuapna tym
większe ryzyko pedofili. Różnica między klerem i społeczeństwem jest
300% więcej w przypadku kleru.

Data: 2013-02-15 19:43:27
Autor: xan
Z życia pobożnej hołoty
W dniu 15.02.2013 16:03, glob pisze:
[...]

Pokrętna logika, na np: 100 księży, 300 jest pedofilami, brawo.

Data: 2013-02-15 11:27:41
Autor: glob
Z życia pobożnej hołoty
On 15 Lut, 19:43, xan <i...@activsoft.pl> wrote:

> [...]
> 300% więcej w przypadku kleru.

Pokrętna logika, na np: 100 księży, 300 jest pedofilami, brawo.

No właśnie logika, na 100 księży pięciu pedofile a reszta spłeczeństwa
na 10000 jeden pedofil, ale ci co poleźli do czarnego kleru to nigdy
nic ponad głupoty po sobie nie pokazywali.

Data: 2013-02-15 15:01:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Z życia pobożnej hołoty

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kfleof$nq2$1news.icm.edu.pl...
[...]

To se kliknij: http://tiny.pl/h2pxn i czytaj. Czytaj aż do bólu. I módl się za tych czarnych grzeszników!

rozbawiony

Data: 2013-02-15 15:05:44
Autor: xan
Z życia pobożnej hołoty
W dniu 15.02.2013 15:01, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

cienko, cienko, czyli zero konkretów

Data: 2013-02-15 20:35:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Z życia pobożnej hołoty

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kflfbp$ogi$2news.icm.edu.pl...
[...]

I co? Mam seppuku popełnić?

rozbawiony

Data: 2013-02-19 09:10:23
Autor: xan
Z życia pobożnej hołoty
W dniu 15.02.2013 20:35, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

rób co chcesz, mnie to rybka

po prostu potraktowałem cię jak ty traktujesz innych swoimi tekstami o "konkrety" :D

ubawiony

Data: 2013-02-15 14:56:16
Autor: Trybun
Z życia pobożnej hołoty
W dniu 2013-02-15 14:23, xan pisze:

przytocz liczby przypadków pedofilii to ilości księży np: w Polsce, bo tak to można uznać ze zmyślasz.

To samo pytanie można by zadać tobie, pytając o liczbę głodujących w Korei Płn. ;-)

Data: 2013-02-15 15:03:45
Autor: xan
Z życia pobożnej hołoty
W dniu 15.02.2013 14:56, Trybun pisze:
[...]

mówisz i masz

http://cdn.wfp.org/hungermap/#KP

Data: 2013-02-15 15:50:47
Autor: Trybun
Z życia pobożnej hołoty
W dniu 2013-02-15 15:03, xan pisze:
[...]

Dzięki, bardzo ciekawa mapa. Jednak pewnie sam widzisz w jednym z opisów - "ograniczenia w imporcie żywności", jankeskie embargo widać jest odczuwalne przez Koreańczyków. Druga sprawa jest taka że dane są tylko z 2012 roku, a więc nie ma co wyciągać zbyt daleko idących wniosków.

Data: 2013-02-15 16:02:13
Autor: xan
Z życia pobożnej hołoty
W dniu 15.02.2013 15:50, Trybun pisze:
[...]

Teraz mnie rozwaliłeś, dane z 2012 roku, fakt przecież 2013 się już kończy.

A co do embarga, każdy robi co chce, jak nie chcą z KRLD handlowac to nie handlują.

Data: 2013-02-16 17:14:11
Autor: Trybun
Z życia pobożnej hołoty
W dniu 2013-02-15 16:02, xan pisze:

[...]

Jeden rok w sytuacji kraju na który nałożone jest embargo o niczym nie świadczy.

Niestety, nie prawda, tu nie ma czyjegoś widzimisię - tu trzeba wykonywać polecenia USA.

Data: 2013-02-14 19:21:08
Autor: mkarwan
Z życia pobożnej hołoty
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kfi6j5$nss$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl
 "Coś ci się popierdoliło?"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

Data: 2013-02-15 19:21:00
Autor: Michał
Z życia pobożnej hołoty

http://bi.gazeta.pl/im/ce/71/cc/z13398478Q.jpg

  Wstydź się .. Napisz od razu, że to bi, chyba, żebyś wyjaśnił. W sumie wygląda na poniżej krytyki, kurwa, dziecko w kałuży.

Z życia pobożnej hołoty