Z zycia tira

Data: 2011-10-02 16:31:06
Autor: Rychu
Z zycia tira
W dniu 2011-10-02 15:26, J.F. pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=GVVsVvsGAu0
http://www.youtube.com/watch?v=cghR3TjHVZQ
No i kto z was, inteligenciki, potrafi kilometr z przyczepa na wstecznym
prosto pojechac ? :-P

Masz film z takiego przejazdu? :P Ja kiedyś byłem pod wrażeniem
jak pod Chipitę podjeżdżały ciężarówki po rogale i tymi naczepami
wjeżdżały tyłem w bramy praktycznie co do centymetra.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana WY**00E :)

Data: 2011-10-02 18:05:39
Autor: jack
Z zycia tira
> [...]

jak pod Chipitę podjeżdżały ciężarówki po rogale i tymi naczepami

wjeżdżały tyłem w bramy praktycznie co do centymetra.

W brew pozorą jest to łatwiejsze niz osobówką.
W iem bo jezdziłem tym i tym.Naprawde wole cofac zastawem 17metrowym niz
osobówką z przyczepą.
pozdro.jack
ps.Fajna jazda zestawem szkoda ze tylko 90km/h mozna jechać.

Data: 2011-10-02 18:53:45
Autor: Kuba \(aka cita\)
Z zycia tira

Użytkownik "jack" <jackglajtWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:2ca0.00000107.4e888bd3newsgate.onet.pl...
W iem bo jezdziłem tym i tym.Naprawde wole cofac zastawem 17metrowym niz
osobówką z przyczepą.
pozdro.jack

a to akurat zależy od długości przyczepy i ... dyszla.

Mała przyczepka towarowa z krótkim dyszlem b. szybko ucieka i nie uratujesz. Długa laweta, zwłaszcza z długim dyszlem i .. sprawa jest o wiele łatwiejsza.
Cofanie zestawem - jest trudne ze względu na gabaryty, ale jak człowiek już sie tego nauczy to już z górki, z drugiej strony ta długość jest w pewnym sensie ułatwieniem, bo naczepa Ci nie ucieknie. Jedyny błąd jaki można popełnić to ... nie trafić jej końcem ;)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-10-02 19:36:11
Autor: Artur Maśląg
Z zycia tira

Użytkownik "jack" <jackglajtWYTNIJTO@vp.pl> napisał:
W iem bo jezdziłem tym i tym.Naprawde wole cofac zastawem 17metrowym niz
osobówką z przyczepą.

a to akurat zależy od długości przyczepy i ... dyszla.

Coś w tym jest :)

[...]

Zestawem się dość "łatwo" manewruje - przynajmniej w zakresie jazdy
do tyłu o czym mowa i w porównaniu do cofania z przyczepą z przyczepą
z przednią osią skrętną.

Data: 2011-10-02 20:20:24
Autor: Rychu
Z zycia tira
Użytkownik "jack" <jackglajtWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości
pozdro.jack
a to akurat zależy od długości przyczepy i ... dyszla.

....i od wyobraźni koliny.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana WY**00E :)