Z życia wzięte i uniwersalność w przewożeniu lapka w mieście

Data: 2011-03-24 20:40:44
Autor: tms
On 2011-03-24 02:46, Piotr M wrote:
Witam.

Dlatego mam plan. Normalne duże standardowe sakwy na stałe w rowerze..
Przewożenie lapka w jakimś wstrząsoodpornym etui :)
Jakieś pomysły?
Dzięki z góry za ewentualne wszystkie.

Ja właśnie poszedłem tym tropem. Sakwy Crosso Dry Small, laptop w etu z grubsza takim:
<http://allegro.pl/nowe-etui-neoprenowe-dell-13-3-wodoodporne-fvat-i1506164845.html>

Wożę tak od jakiś 4 miesięcy i na razie jest jak najbardziej ok. Przynajmniej mam pewność że nie zamoknie choćby nie wiem jak lało :-)

Pozdrawiam
tms

Z życia wzięte i uniwersalność w przewożeniu lapka w mieście