Z3 Compact podróbki?

Data: 2017-03-15 17:55:38
Autor: z
Z3 Compact podróbki?
Macałem dzisiaj w jednym stacjonarnym przybytku z dużym wyborem używanych telefonów Xperie Z3 Compact.
Coś mnie tknęło bo cena okazyjna 650 zł
Telefon był wyraźnie krótszy niż specyfikacje w necie
127,30 x 64,90 x 8,64 mm
był na pewno 10mm krótszy.
Co jest grane?

Data: 2017-03-15 23:10:33
Autor: AL
Z3 Compact podróbki?
On 2017-03-15 17:55, z wrote:
[...]

potwierdzam, długość Z3c (zmierzona własnoręcznie przed chwilką) ma te 127mm

Data: 2017-03-16 07:04:39
Autor: h.sliwinski
Z3 Compact podróbki?
W dniu środa, 15 marca 2017 17:55:38 UTC+1 użytkownik z napisał:
[...]

Różne wersje na różne rynki?
Oba porównywane były z jednej dystrybucji?
Np. xiaomi wypuszcza taki sam fon w różnych wielkościach.

--
Heniek

Z3 Compact podróbki?