Data: 2009-03-02 00:59:28 | |
Autor: ;-\) | |
Z750 | |
Moze jezdzi ktos (poza mna :D) na Kawasaki z750?
Moze ktos wyjasni mi co jest nie tak z tym motocyklem? Zauwazylem, ze strasznie duzo ludzi sprzedaje po niecalym roku uzytkowania - pojezdza 3 miesiace albo zrobia 2000km i na allegro juz sie pojawia. W marcowym ŚM troche nie postarali sie, bo antyki (do '06) opisali, ale wymienili w wadach m.in. "niestabilne podwozie". Niby jak ma sie to objawiać? -- Jedi ;-) Choroba Kawasaki |
|
Data: 2009-03-02 08:43:03 | |
Autor: fv | |
Z750 | |
;-) wrote:
Moze jezdzi ktos (poza mna :D) na Kawasaki z750? Nie ma owiewki.... Zauwazylem, ze strasznie duzo ludzi sprzedaje po niecalym roku uzytkowania - pojezdza 3 miesiace albo zrobia 2000km i na allegro juz sie pojawia. .... i za słaby na pierwszy. O której wersji mowa? Od 2007 jest zupełnie nowy model, mający z poprzednikiem mało wspólnego. -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-03-03 00:21:12 | |
Autor: ;-\) | |
Z750 | |
Nie ma owiewki....Bo to street. ... i za słaby na pierwszy.Bo to na miasto (ale nie na lanserke :P) O której wersji mowa? Od 2007 jest zupełnie nowy model, mający z poprzednikiem mało wspólnego.Sory wszystkim, chodzilo mi o roczniki 2007 i wzwyz. -- Jedi ;-) Z750 '08 |
|
Data: 2009-03-03 11:27:23 | |
Autor: fv | |
Z750 | |
;-) wrote:
O której wersji mowa? Od 2007 jest zupełnie nowy model, mający z poprzednikiem mało wspólnego.Sory wszystkim, chodzilo mi o roczniki 2007 i wzwyz. Skoro tak, to powodem mogą być: a) ekstremalnie twarde zawieszenia jak na pierwszy sprzęt b) potrzeba prędkości (przy 160 urywa głowę na Z) c) zbyt spokojny silnik, gładki jak pupcia niemowlęcia - zupełnie nie przystaje do wizerunku maszyny d) Z1000 -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-03-05 01:04:37 | |
Autor: zecik750@gmail.com | |
Z750 | |
On 3 Mar, 11:27, fv <f...@cybax.com> wrote:
;-) wrote: podpisuje sie pod pkt. d To bedzie moj drugi sezon na z750 i na 3 planuje z1000 :] |
|
Data: 2009-03-05 21:46:51 | |
Autor: Jasio | |
Z750 | |
Użytkownik <zecik750@gmail.com> napisał w wiadomości news:b1c3c5df-f2f9-4287-afbf-cd4fcf26cc5dl22g2000vba.googlegroups.com... On 3 Mar, 11:27, fv <f...@cybax.com> wrote: Skoro tak, to powodem mogą być: podpisuje sie pod pkt. d To bedzie moj drugi sezon na z750 i na 3 planuje z1000 :] *** I będziesz musiał nicka zmienić. -- Jasio vfr vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. |
|
Data: 2009-03-02 10:17:53 | |
Autor: R\ | |
Z750 | |
;-\) <smektalski@gazeta.pl> napisał(a):
Moze jezdzi ktos (poza mna :D) na Kawasaki z750? pojezdza 3 miesiace albo zrobia 2000km i na allegro juz sie pojawia. -- |
|
Data: 2009-03-02 10:20:04 | |
Autor: Radarro | |
Z750 | |
;-\) <smektalski@gazeta.pl> napisał(a):
Moze jezdzi ktos (poza mna :D) na Kawasaki z750?Heja, Kumpel z garażu ma takie coś, ale z owiewką – czyli Z750S ‘06. To jego drugie moto po małym Fazerze i TDMce i jest bardzo zadowolony, bo tego właśnie szukał. 110 kuni daje radę, owiewka pomaga w trasie, bo śmigamy pół na pół trasa/miasto. Czemu jest tańsze – bo to Kawasaki. I tylko tyle. Czemu sprzedają po roku? Zapytaj raczej sprzedawców, wg mnie moto nie ma żadnych wykluczających go przypadłości. Ot taki motor do miasta, z trochę zbajerzoną mikro owiewką (wersja z750 bez S). Wykonanie całkiem OK Czemu tańsze? Bo stalowa rama, słaby marketing marki, silnik już nienajmłodszy (right?)i nie super hiper nowoczesny dizajn. Niestabilne podwozie? – nie mam zdania, bo moto nie jest testowane ekstremalnie i nie mam doświadczenia. Jakaś regulacja jest, ale nie grzebaliśmy nic. Pzdr! Radek VFR8F EWE-DW-SGL-SMI -- |