Z8350 i wymienny dysk ssd

Data: 2019-10-16 20:43:13
Autor: heby
Z8350 i wymienny dysk ssd
Cześć.

Czy któryś z tanich "laptopów" typu Kiano itp opartych o Z8350 posiada wymienny dysk ssd?

Ktoś pyta mnie o radę a ja po godzinie dłubania w necie mogę co prawda znaleźć jakieś netbooki z dyskiem ssd ale za duże pieniądze. A tutaj budzet kluczowy. Raczej niższa wersja Z3xxx nie wchodzi w grę. Musi być miniaturowy, 10", tani i mieć wymienny SSD a idealnie dodatkowo złacze USB3. Może być też używany, ba z powodu budzetu nawet powinien, estetyka i ergonomia bez znaczenia.

Ktoś mógłby mi coś podrzucić jako pomysł? To głównie urządzenie do zabierania na wyjazdy jeśli dobrze zrozumiałem cel i ma słuzyć jako magazyn danych (dlatego ssd) i przegladarka do netu. Jako magazyn to nawet eeepc by się nadał, ale do przeglądania netu już bez współczesnego cpu nie podejdzie.

Data: 2019-10-17 17:12:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Z8350 i wymienny dysk ssd

"heby" qo7oc3$6up$1@dont-email.me

magazyn danych (dlatego ssd)

Najtańsza flaszka o dużej pojemności.

   https://www.ceneo.pl/12434302;pla?se=z3O9ShpCl5nfI7FoLhBE4vUL_WUc7rQs&gclid=Cj0KCQjwoqDtBRD-ARIsAL4pviAJRtSGIZP-KG2u9IZB0itdWlbCxcAXqKEPkQenjbELX1WnDYCg6-oaApEiEALw_wcB#tab=click
   mikroSD 32 GB z przejściówką na USB i przejściówką na SD
   niespełna 25 pln

Zapewne można znaleźć 64 GB...

i przegladarka do netu

Jakiś stary Androidowy tablet czytający flaszki USB.

Ostatecznie można podmieniać karty wewnątrz tabletu.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-10-18 16:07:13
Autor: heby
Z8350 i wymienny dysk ssd
On 17/10/2019 17:12, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
"heby" qo7oc3$6up$1@dont-email.me
magazyn danych (dlatego ssd)
Najtańsza flaszka o dużej pojemności.

Tak też zapropnowałem, ale okazało się, słusznie z resztą, że łatwiej zgubić niż całego tableta, dynda toto i jest ogólnie takie sobie.

Ostatecznie można podmieniać karty wewnątrz tabletu.

Zazwyczaj jest wlutowana. Możnw wymienić, ale niestety producenci coraz cęsciej stosują sztuczki utrudniające wymianę nawet na poziomie profesjonalnym.

Data: 2019-10-19 00:47:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Z8350 i wymienny dysk ssd

"heby" qocgui$ts1$2@dont-email.me

Ostatecznie można podmieniać karty wewnątrz tabletu.

Zazwyczaj jest wlutowana. Możnw wymienić, ale niestety
producenci coraz cęsciej stosują sztuczki utrudniające
wymianę nawet na poziomie profesjonalnym.

Miałem na myśli gniazdo mirkoSD.

-=-

Co do gubienia... IMO łatwiej gubić monety, więc jeśli ktoś
nie potrafi upilnować flaszki, chyba może poprosić o pomoc
,,specjalistę''. ;) Przez kilkanaście lat używania penflaszek
itp. flaszek zgubiłem penflaszkę jeden raz, ale znalazłem. :)
(spoczywała spokojnie w szufladzie biurka) Innym razem wyprałem
razem z ubraniem -- jest sprawna. Ogólnie na razie nie zgubiłem
,,na amen'' ani razu...

Zgubiłem natomiast małe/dodatkowe karty Biedronki.
(wiem, gdzie, ale strata na tyle mała, że będąc
w tej Biedronce ze dwa dni później, nie zapytałem
o zgubę) Zgubiłem, gdyż kupowałem mleko dwiema
kartami -- moją i tymi małymi, złączonymi razem
mojej matki. Dałem swoją i te małe a zabrałem
tylko swoją.

-=-

Podobnie wyślę do psychiatry kierowców utrudniających mi korzystanie
z garażu -- w promieniu trzydziestu (nawet chyba mniejszym) metrów
naliczyłem dziś 13 miejsc dobrych do parkowania, ale pomimo tego komuś
mocno zależy na tym, by zaparkować samochód tak, by mi utrudnić życie.
Nie pomaga znak B-35 z dopiskiem 10 minut, nie pomaga zdrowy rozsądek
nie pomaga znak B-1 ze stosownym dopiskiem...

   .-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- .
   | Prawo i Sprawiedliwość chyba tyko dla wybrańców... |
   '-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- '

W wolnej chwili postawię fotki.

Złośliwość ludzka jest zdumiewająca -- stoi samochód niedaleko bramy
z infomarmacyjną ;) tablicą... Można by za nim zaparkować kolejny,
bo ten już nieźle tarasuje... Ale nie!!! Za nim i przed nim są wolne
miejsce!!!  (na szczęscie ;) poza tą bramą jest co najmniej jeszcze
jedna brama wpuszczająca na ten teren; nie pochwalam takiego parkowania,
ale jeśli już ;) jeden samochód tarasuje, chyba warto postawić tu drugi
i trzeci, ;) zamiast blokować inne/kolejne miejsca...)

Są nawet wolne miejsca na parkingach!!!

Są wolne miejsca na ,,chodnikach'' -- w ciapkach, bo w zamierzeniach
była to ,,strefa zamieszkania'' a takowa raczej nie ma podziału na
,,chodniki'' i ,,jezdnie''... Teraz jest to ,,strefa ruchu'', aby
umożliwić ;) ludziom parkowanie. Efekt? -- przepisy ruchu drogowego
raczej tu nie sięgają!!! Ponadto i znak B-35 stoi samotnie po lewej
stronie...

Przed laty zastawiono mi wjazd tuż po oddaniu do użytku dwóch nowych
parkingów -- razem 11 miejsc...

-=-

Aby było jasne -- nie o to chodzi, że ktoś postawił samochód
na chwilę, ale o o to, że parkuje na całą noc, lub dłużej...

-=-

W ostatnich dniach zjawisko to nasiliło się.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-10-19 11:51:08
Autor: heby
Z8350 i wymienny dysk ssd
On 19/10/2019 00:47, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
Zazwyczaj jest wlutowana. Możnw wymienić, ale niestety
producenci coraz cęsciej stosują sztuczki utrudniające
wymianę nawet na poziomie profesjonalnym.
Miałem na myśli gniazdo mirkoSD.

To nie jest to samo co dysk ssd typu M.2, konkretnie jeśli chcesz zrzucić zdjęcia z kamery na dysk to włascie go wyjąłeś aby włożyć kartę sd z kamery. I dupa, znowu trzeba wozić dodatkowy czytnik kart, który na bank się zawieruszy.

W ostatnich dniach zjawisko to nasiliło się.

Tak, widzę te słowotoki.

Data: 2019-10-19 16:15:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Z8350 i wymienny dysk ssd

"heby" qoemad$p6s$1@dont-email.me

Tak, widzę te słowotoki.

Tym różnię się od analfabetów -- umiem pisać.
Analfabeci wypowiadają się inaczej: warcząc,
plując, kopiąc, zastawiając wjazdy do garażu...
Quasianalfabeci wypowiadają się tak, jak Ty. :)

Przypomnę Ci, że nie ja mam jakieś problemy z gubieniem
tego i owego. :) (czyli z unysłową samoobsługą)

-=-

Nieco skoryguję:

E> Podobnie wyślę do psychiatry kierowców utrudniających mi korzystanie
E> z garażu -- w promieniu trzydziestu (nawet chyba mniejszym) metrów
E> naliczyłem dziś 13 miejsc dobrych do parkowania,

W promieniu trzydziestu metrów zdecydowanie mniej niż 13, bo tylko
3 miejsca. Pozostałe -- w promieniu sześćdziesięciu metrów.

Pisałem późno, gdy byłem zmęczony -- pamiętałem policzone wolne miejsca,
ale pisząc o trzydziestce metrów myślałem tylko o najbliższej okolicy.
Te 3 to twarde, stabilne i spokojne miejsca. Do nich można dorzucić
mniej stabilne -- na ,,trawnikach'', których nie polecam. Mój błąd
pojąłem dopiero wracając z Pogodnej na Krętą...

Teraz (na mapie) pomierzyłem dokładniej.

> [...]
E> umożliwić ;) ludziom parkowanie. Efekt? -- przepisy ruchu drogowego
E> raczej tu nie sięgają!!! Ponadto i znak B-35 stoi samotnie po lewej

E+ ,,chodniki'' i ,,jezdnie''... Teraz jest to ,,strefa ruchu'', aby
E> umożliwić ;) ludziom parkowanie.

Obecnie brak tu tablic ,,strefa ruchu'' i można wjechać tu także ze
,,strefy zamieszkania'', mniemam jednak, że w intencjach zarządców
dróg jest to ,,strefa ruchu''.

Nie wiem, do kogo należą poszczególne fragmenty terenu, ale mniemam,
że do: Urzędu Miasta, Wielkoblokowej i Wspólnoty.

Wjazdu z Krętej na ,,Białkowskiego'' nie strzeże żadna tablica czy znak
typu A-5 czy D-1...

,,Białkowskiego'', bo ta uliczka nie ma nazwy i bywała różnie oznakowana
różnymi znakami i tablicami pionowymi. (uliczkę tę błędnie nazywały liczne
mapy -- w istocie ta uliczka nie ma swej nazwy i raczej ;) trzeba ją traktować
jako drogę wewnętrzną, choć tablic tu brak a stan tych tablic nie jest
ustabilizowany; śledzenie zmian oznaczeń jest zbyt nudne) Wjazdu do garaży
z ,,Białkowskiego'' pilnuje ,,zakaz ruchu'' uzupełniony tabliczką. Miejsca
upatrzonego przez pseudokierowców pilnuje ,,zakaz postoju'' uzupełniony
adnotacją...

Problem w tym, że na drogach wewnętrznych niekoniecznie panują przepisy
ruchu drogowego... (IMO to nie jest jedyny problem tego ,,zakazu postoju'')

-=-

Chciałeś pomysłu na coś taniego z SSD i przeglądarką -- otrzymałeś.
Stary tablet ze slotem mikroSD może obsłużyć przeglądarkę i może
posłużyć jako magazyn danych. Brak jedynie idealnego USB3, ale co
komu po USB3, skoro ten ktoś nie ogarnia dyndających peryferiów?

Co do rzekomego słowotoku...

Zgubić można 'telefon' i 'tablet', nie 'telefona' i 'tableta'.

    "heby" qocgui$ts1$2@dont-email.me

    > zgubić niż całego tableta, dynda toto i jest ogólnie takie sobie.

Można zgubić: 'człowieka', 'psa', 'kota', 'samochód', 'tablet',
'telefon', 'komputer', 'laptop', 'netbook', 'notebook'...

Jeśli nie widzisz reguły -- możesz zapoznać się ze słowotokiem ;)
słowników, poradni językowych itp...

Można też powarczeć -- wyładować swą frustrację tak, jak pseudokierowcy
lub pisać o rzekomych słowotokach...

Z 'plastykiem' można tak i siak -- można 'zgubić plastyk' i można 'zgubić plastyka'.
Tym jednym 'a' można wyrazić sporo -- by uniknąć rzeczywistych słowotoków. Zatem
nie ja dążę do słowotoków, lecz Ty, rezygnując z poprawnej gramatyki.

Gubiąc 'plastyk' -- gubimy plastykowy przedmiot; 'gubiąc plastyka' -- gubimy
nie przedmiot wykonany z plastyku, lecz człowieka, chyba zwykle artystę.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-10-20 18:04:06
Autor: heby
[OT] Z8350 i wymienny dysk ssd
On 19/10/2019 16:15, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
"heby" qoemad$p6s$1@dont-email.me
Tak, widzę te słowotoki.
Tym różnię się od analfabetów -- umiem pisać.

Gratuluje. Zdecydowanie jest to widoczne bardziej niż druga część niezbędna do wypowiedzi.

Analfabeci wypowiadają się inaczej: warcząc,
plując, kopiąc, zastawiając wjazdy do garażu...

Nie, czasami bredzenie o własnych przemyśleniach związanych z Biedronką, nie na temat, jest najzwyczajniej niegrzeczne. Zazwyczaj zwracam uwagę na to że ktoś bredzi. Szkoda bitów, przepustowości, entropii.

Quasianalfabeci wypowiadają się tak, jak Ty. :)

Całe szczęście analfabetyzm, nawet ze śmieszną literką z przodu, z innego analfabetu, to coś zgoła innego.

Przypomnę Ci, że nie ja mam jakieś problemy z gubieniem
tego i owego. :) (czyli z unysłową samoobsługą)

Więc przypomnij NAM kto ma takie problemy czym konkretnie. Albo lepiej nie, nie przypominaj. Strach mnie obleciał jak jeszcze zaczniesz pisać.

Chciałeś pomysłu na coś taniego z SSD i przeglądarką -- otrzymałeś.

Otrzymałem propozycję które autor zapytania (nie ja) odrzucił na wstępie argumentując to w sposób który jest dla mnie kłopotliwy w pojęciu ale akceptowalny.

To jak pytać jaki samochów kupić na miasto i dowiedzieć się że najlepiej rower. Rada tyle warta ile kosztowała.

Stary tablet ze slotem mikroSD może obsłużyć przeglądarkę i może
posłużyć jako magazyn danych. Brak jedynie idealnego USB3, ale co
komu po USB3, skoro ten ktoś nie ogarnia dyndających peryferiów?

Z uwagi na prędkość.

Zgubić można 'telefon' i 'tablet', nie 'telefona' i 'tableta'.

Nie ogarniasz w internety.

Można też powarczeć -- wyładować swą frustrację tak, jak pseudokierowcy
lub pisać o rzekomych słowotokach...

Można też pokazać że ktoś ma problem. Widzisz, jesteś jednym z tych bajkopisarzy na grupach którzy docelowo zamierzają dygresyjnie opisywać wągra na dupie jeśli tylko tyle mogą z danej chwili, bo coś przecież muszą. Co zrobić, nie każdy może mieć prawdziwe problemy.

Dobra, karma mi się chyba kończy, pa.

Data: 2019-10-20 19:02:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[OT] Z8350 i wymienny dysk ssd

"heby" qoi0ho$avs$1@dont-email.me

To jak pytać jaki samochów kupić na miasto i dowiedzieć się że najlepiej rower. Rada tyle warta ile kosztowała.

Który konkretnie?

   https://www.google.pl/search?q=rover&client=opera&hs=YVH&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj6od2HpKvlAhXGmIsKHXCpBtMQ_AUIESgB&biw=1280&bih=703

Na miasto bym brał szary, ale nad morze -- chyba niebeski...

[...]

Prędkość dyndania?... Na USB2 dynda a na USB3 nie dynda?

IMO ten ktoś (mając problemy z gubieniem peryferiów)
chciał coś kompaktowego do przeglądarki -- dostał poradę.
MikroSD bywa szybkim łączem -- niekoniecznie opartym o USB2.
Podczas kopiowania karty chyba jej nie zgubi.

[...]

Mogę zacytować siebie:

   "Eneuel Leszek Ciszewski" 5dab1aa7$0$17342$65785112@news.neostrada.pl

   heby>> Tak, widzę te słowotoki.

   > Tym różnię się od analfabetów -- umiem pisać.
   > Analfabeci wypowiadają się inaczej: warcząc,
   > plując, kopiąc, zastawiając wjazdy do garażu...
   > Quasianalfabeci wypowiadają się tak, jak Ty. :)

ale co wówczas, gdy ktoś zaliczy Twą odpowiedź znad cytatu do plucia?
Uzna tym samym, iż gubię się w swych klasyfikacjach -- raz zaliczam
Cię do quasianalfabetów, innym razem do plujących analfabetów...
[czuję się pokonany...]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-10-20 19:25:56
Autor: heby
[OT] Z8350 i wymienny dysk ssd
On 20/10/2019 19:02, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
[...]

Ten przez w.

[...]

Transferu. Na USB2 jest ale na USB3 jest lepszy.

IMO ten ktoś (mając problemy z gubieniem peryferiów)
chciał coś kompaktowego do przeglądarki -- dostał poradę.

Ktoś chciał zapytać czy można gdzieś w okolicy tanio zjeść obiad a Ty zachwalasz marchewkę nie dostrzegając pozostałych składników dania. To internet wiec się nie dziwie, ale jednocześnie licze na to że może tym razem...

MikroSD bywa szybkim łączem -- niekoniecznie opartym o USB2.

SD w tabletach sporadycznie bywa podpięte czymś szybkim do CPU. Bardzo często nie masz co liczyć na prędkości powyżej 20MB/sek, dotyczy to nawet, wydawało by się, wypasionych laptopów produkowanych w ostatnich latach. Dodatkowo bywa że podczas kopiowania z SD procesor jest zajmowany w 100% ponieważ CPU uczetniczy dość intensywnie w tym kopiowaniu z uwagi na blejakość hardware. I to nie jest oparte o ssanie z palca tylko o obserwacje i pomiary na kilkunastu modelach.

Podczas kopiowania karty chyba jej nie zgubi.

Ale wtedy pozostaje problem gdzie wsadzić tą drugą z której chce kopiować. Dwie na raz nie da rady, już sprawdzałem.

ale co wówczas, gdy ktoś zaliczy Twą odpowiedź znad cytatu do plucia?

A jeśli zaliczy ją taki na ten przykład Eneuel, to czy w ogóle warto się tym przejmować? Czymże jest ten Eneuel wobec choćby drobiny piasku? Iluzją jeno, popiskiwaniem na kabelkach ethernetu, duchem zamglonym z czeluści usenetów wyjętym, wręcz nikim.

Ciekawe jak zaliczyć wypowiedzi o analfabetach. Przypuszczam że do plucia nia pasuje. Może do łaski?

Uzna tym samym, iż gubię się w swych klasyfikacjach -- raz zaliczam
Cię do quasianalfabetów, innym razem do plujących analfabetów...

Celów nie pojmuje ale to chyba jakaś krucjata wobec <smieszna literka>analfabetów złośliwie tylko mylona z brakiem sensu w życiu.

[czuję się pokonany...]

Ja zaś jestem przekoanny że niebawem i o wągrach na dupie coś poczytam. Czekam z cierpliwością, lista stanów fazowych wypowiedzi Eneuelów wszelakich jest długa ale skończona. Powinieneś zdążyć.

Data: 2019-10-21 16:25:26
Autor: Animka
[OT] Z8350 i wymienny dysk ssd
W dniu 2019-10-20 o 19:25, heby pisze:
Ale wtedy pozostaje problem gdzie wsadzić tą drugą z której chce kopiować. Dwie na raz nie da rady, już sprawdzałem.

Skopiuj na twardy dysk komputera i z niego prześlij na tę pierwszą.

--
animka

Data: 2019-10-21 23:38:26
Autor: heby
[OT] Z8350 i wymienny dysk ssd
On 21/10/2019 16:25, Animka wrote:
Ale wtedy pozostaje problem gdzie wsadzić tą drugą z której chce kopiować. Dwie na raz nie da rady, już sprawdzałem.
Skopiuj na twardy dysk komputera i z niego prześlij na tę pierwszą.

Dziękuję. To kończy temat.

Data: 2019-10-21 23:40:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[OT] Z8350 i wymienny dysk ssd

"heby" qoi5b7$h0r$1@dont-email.me

nawet, wydawało by się, wypasionych laptopów produkowanych w ostatnich

Dzielnie bronisz swej racji jak na analfabetę.

   wydawało by

Wskaż te laptopy z SD via USB2 miast PCIe.

[...]

Oparłem się tylko o dwa -- wąskim gardłem w laptopie jest karta.
(niemal 100 MB/s -- bezproblemowo, o ile karta jest stosownie szybka)

Podczas kopiowania karty chyba jej nie zgubi.

Ale wtedy pozostaje problem gdzie wsadzić tą drugą z której chce kopiować. Dwie na raz nie da rady, już sprawdzałem.

naraz

Wyjmie z tabletu i włoży do laptopa -- ma jedną.

czeluści usenetów wyjętym, wręcz nikim.

Może i nikim, ale kim wówczas jest ten, kto jest
gorszy od nikogo -- choćby w posługiwaniu się językiem?

Ciekawe jak zaliczyć wypowiedzi o analfabetach. Przypuszczam że do plucia nia pasuje. Może do łaski?

Ja zaś jestem przekoanny że niebawem i o wągrach na dupie coś poczytam.

IMO możesz poprosić Google o pomoc.

Czekam z cierpliwością, lista stanów fazowych wypowiedzi Eneuelów

Nie znam Eneuelów poza sobą.

wszelakich jest długa ale skończona. Powinieneś zdążyć.

Nie znam tej powinności -- kto ją na mnie nałożył?
[ciekawe, czy mój interlokutor wie, co to powinność]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-10-22 10:21:13
Autor: Adam
[OT] Z8350 i wymienny dysk ssd

[...]

(...)

Przewalam całe kilogramy laptopów, ale jakoś sobie nie przypominam, abym często spotykał SD podpięte pod PCI.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-10-22 11:52:21
Autor: ąćęłńóśźż
[OT] Z8350 i wymienny dysk ssd
Sprawdź np. HP:
SD/MMC/xD podpięte pod PCI-to-PCI Bridge.

-- -- -
jakoś sobie nie przypominam, abym często spotykał SD podpięte pod PCI.

Data: 2019-10-23 00:07:40
Autor: Adam
[OT] Z8350 i wymienny dysk ssd
W dniu 2019-10-22 o 11:52, ąćęłńóśźż pisze:
Sprawdź np. HP:
SD/MMC/xD podpięte pod PCI-to-PCI Bridge.

Dzięki za podpowiedź, sprawdzę. W tej chwili mam chyba tylko trzy modele HP, z czego jeden ma gniazdo stacji dokującej, więc "wypasiony" ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-10-22 16:06:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[OT] Z8350 i wymienny dysk ssd

"Adam" qome5n$20p$1$Adam@news.chmurka.net

Przewalam całe kilogramy laptopów, ale jakoś sobie nie
przypominam, abym często spotykał SD podpięte pod PCI.

PCI to nie PCIe
Możesz wskazać te kilogramy konkretnymi modelami.
Przypomnę, że mowa o ,,wypasionych
laptopach produkowanych w ostatnich latach''.

Data: 2019-10-23 20:50:41
Autor: heby
[OT] Z8350 i wymienny dysk ssd
On 21/10/2019 23:40, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
nawet, wydawało by się, wypasionych laptopów produkowanych w ostatnich
Dzielnie bronisz swej racji jak na analfabetę.

Interesująca koncepcja że analfabeci kiespko się bronią. Wydawało mi się że to głównie analfabeci robią wszelkiego rodzaju rewolucje i dzielnie bronią do upadłego czegośtam.

Wskaż te laptopy z SD via USB2 miast PCIe.

Inaczej, siedzę przy EliteBook 8570w. Wbudowany czytnie *NIE* przekracza 30MB/sek.

Może byc podpięty nawet na sznurku. Tak czy siak jesteś w dupie. Ta sama karta podpięta przez markowy czytnik na USB3 wyciąga prawie 90MB/sek.

Ale wróćmy na ziemię. Z8350 to taki śmieszy procesor z JEDNĄ linią PCIe. Zgadnij gdzie ją podpinają jak w tablecie jest jeszcze USB3.

Ale jeszcze inaczej: Z8350 ma dedykowane łącze do emmc które działa też w trybie kart SD. I *teoretycznie* wyciąga 100MB/sek. Na 4 tablety z tym procesorem ani jeden nie przekroczył 20MB/sek przy okazji zawalając CPU robotą prawie na 100%. Fakt, h..we były ale coś jednak jest na rzeczy. To najzwyczajniej w świecie jest wyjątkowo g...ny procesor do takich zastosowań a projektanci hardware chyba też niespecjalni.

Oparłem się tylko o dwa -- wąskim gardłem w laptopie jest karta.

Laptopy pojawiły się tutaj przypadkiem. Niestety w tabletach i netbookach tak nie jest.

Wyjmie z tabletu i włoży do laptopa -- ma jedną.

ALe nie ma laptopa. Jesteś w Himalajach czy innych Beskidach i masz tylko tablet.

czeluści usenetów wyjętym, wręcz nikim.
Może i nikim, ale kim wówczas jest ten, kto jest
gorszy od nikogo -- choćby w posługiwaniu się językiem?

Takim samym wirtualnym trolem. Ale jednak z pewnym detalem: świadomością swojej nicości i jeszcze sensem życia.

Nie znam tej powinności -- kto ją na mnie nałożył?

To jest ciekawe pytanie, ale raczej do psychiatry.

Data: 2019-10-24 11:18:18
Autor: ąćęłńóśźż
[OT] Z8350 i wymienny dysk ssd
Przy mostku USB 2.0 nie przekraczałby 10-12 MB/s.

-- -- -

Data: 2019-10-24 19:49:23
Autor: heby
[OT] Z8350 i wymienny dysk ssd
On 24/10/2019 11:18, ąćęłńóśźż wrote:
Przy mostku USB 2.0 nie przekraczałby 10-12 MB/s.

Kamera xiaomi 4K podpięta pod USB2 wyciąga 32MB/sek. To chwilowo mój rekordzista prądkosci na USB2, nawet firmowe i naprawdę dobre czytniki kart SD (czytając te same karty) nie wyciągają więcej jak 25MB/sek.

Konkurować z tą kamerą może co najwyżej czytnik USB3 wsadzony w USB2 który najwyraźniej nudzi się i wyciąga tez około 32MB/sek. Silnie zalezy to też od portu, niektóre są wolniejsze mimo że teoretycznie podpięte pod ten sam scalak.

Przepustowośc USB2 to terotycznie prawie 500Mbit/sek, zakładając narzut na protokół prędkosć 32MB/sek nie wydaje się być jakoś specjalnie kosmiczna.

Tym bardziej dziwi że wiele zintegrowanych w laptopach czytników nie potrafi osiągnąc nawet 2/3 tego.

Data: 2019-10-24 20:03:59
Autor: ąćęłńóśźż
[OT] Z8350 i wymienny dysk ssd
Nie takie transfery ze szwagrem Kejszem robilim...

-- -- -
xiaomi 4K podpięta pod USB2 wyciąga 32MB/sek.

Data: 2019-10-24 22:47:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[OT] Z8350 i wymienny dysk ssd

"heby" qoso76$ahg$1@dont-email.me

Kamera xiaomi 4K podpięta pod USB2 wyciąga 32MB/sek.

Chwilowo czy przez kwadrans?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-10-26 11:07:11
Autor: heby
[OT] Z8350 i wymienny dysk ssd
On 24/10/2019 22:47, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
Kamera xiaomi 4K podpięta pod USB2 wyciąga 32MB/sek.
Chwilowo czy przez kwadrans?

Na czas transmisji danych własciwy do ich rozmiaru.

Data: 2019-10-24 22:45:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[OT] Z8350 i wymienny dysk ssd

"heby" qoq7e3$6cs$1@dont-email.me

> [...]

    > nawet, wydawało by się, wypasionych laptopów produkowanych w ostatnich
    > latach. Dodatkowo bywa że podczas kopiowania z SD procesor jest

Recenzje EliteBook 8570w pochodzą z 2012 roku a teraz kończy się 2019 rok.
   https://www.notebookcheck.pl/Recenzja-HP-EliteBook-8570w.83978.0.html

Jeden z sprzed dziewięciu lat.

Laptopy pojawiły się tutaj przypadkiem. Niestety

Nie znam tej powinności -- kto ją na mnie nałożył?

To jest ciekawe pytanie, ale raczej do psychiatry.

Gdy wrócisz -- podziel się wieściami.

--