ZA 15 MINUT...

Data: 2009-09-01 09:48:29
Autor: Slavinka
ZA 15 MINUT...
.... wmurowanie kamienia z Ereca pod budowę hederu w Jezabelinie...

Data: 2009-09-01 09:51:06
Autor: VicAbarca
ZA 15 MINUT...
Slavinka пишет:
... wmurowanie kamienia z Ereca pod budowę hederu w Jezabelinie...

Konkubina, jak widze, tak samo zeswirowana jak i konkubent...

--
VicAbarca

Data: 2009-09-01 09:54:30
Autor: Slavinka
ZA 15 MINUT...

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
Slavinka ?????:
> ... wmurowanie kamienia z Ereca pod budowę hederu w Jezabelinie...

Konkubina, jak widze, tak samo zeswirowana jak i konkubent...

--
VicAbarca

To ja Panslavista z konta mojej ślubnej, nie żadna konkubina.

Data: 2009-09-01 09:59:45
Autor: VicAbarca
ZA 15 MINUT...
Slavinka пишет:
To ja Panslavista z konta mojej ślubnej, nie żadna konkubina.

:)

--
VicAbarca

Data: 2009-09-01 10:17:36
Autor: jadrys
ZA 15 MINUT...
Slavinka pisze:
[...]

Odbiło Ci? Zaczynasz się bawić w wirtualnego transwestytę?

Data: 2009-09-01 05:41:50
Autor: Antenka
ZA 15 MINUT...

> To ja Panslavista z konta mojej ślubnej, nie żadna konkubina.

Odbiło Ci? Zaczynasz się bawić w wirtualnego transwestytę?

Hihihi :DDD A o co właściwe chodzi? Kamień w meczet wmurowano? ;-)

Antenka

P.s. Domyśliłam się, że Slavinka = Pan Slavista :)

Data: 2009-09-01 16:10:33
Autor: jadrys
ZA 15 MINUT...
Antenka pisze:
[...]

O co chodzi, to wie tylko On. Ale widać że próbuje nam to przekazać za pomocą jakiegoś szyfru.  A może to przekaz nie dla nas, a dla wywiadu obcych mocarstw.

Data: 2009-09-01 17:14:52
Autor: Slavinka
ZA 15 MINUT...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Antenka

P.s. Domyśliłam się, że Slavinka = Pan Slavista :)

Może jeszcze być Slovianka, przecież napisałem, ze czasowo będę nadawał z
kont Marudy.
Było wmurowanie kamienia węgielnego pod nowa szkołę podstawową, na boisku
szkoły w której mieszkam, pod moimi okanmi. Kamień węgielny proboszcz
przywiózł aż z Izraela, co jest wielce symtomatyczne...

Data: 2009-09-01 11:30:17
Autor: Antenka
ZA 15 MINUT...
On 1 Wrz, 17:14, "Slavinka" <slavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:d0d351c1-498a-429e-b206-5d5154da8274q35g2000vbi.googlegroups.com...

> [...]

szkoły w której mieszkam, pod moimi okanmi. Kamień węgielny proboszcz
przywiózł aż z Izraela, co jest wielce symtomatyczne...

Aaa..teraz się wyjaśniło. :-)  A po co ksiądz targał ten kamień z
Jerusalem? Nie ma u was kamieni na polu? Przecież podczas III
zlodowaceń lodolód niósł przed sobą różnej wielkości kamloty ;-)

Antenka

P.s. Nie wiedziałam, że Pan Slavista jest uczitielem :D

ZA 15 MINUT...