ZA 3 MIESIACE TUSK OGLOSI, ZE...

Data: 2010-01-28 17:12:32
Autor: Neko
ZA 3 MIESIACE TUSK OGLOSI, ZE...
....jednak musi kandydowac na urzad prezydenta, gdyz
wymaga tego racja stanu.

Moge sie zalozyc, ze tak bedzie...

Data: 2010-01-28 17:23:05
Autor: abc
ZA 3 MIESIACE TUSK OGLOSI, ZE...
...jednak musi kandydowac na urzad prezydenta, gdyz
wymaga tego racja stanu.

Moge sie zalozyc, ze tak bedzie...

Oczywiście.

Data: 2010-01-28 17:33:52
Autor: matador
ZA 3 MIESIACE TUSK OGLOSI, ZE...
Neko pisze:
...jednak musi kandydowac na urzad prezydenta, gdyz
wymaga tego racja stanu.

.... oraz błagający na kolanach lud.
"Nie chcem ale muszem".

matador.

Data: 2010-01-28 18:28:11
Autor: *.heÂŽsk.*
ZA 3 MIESIACE TUSK OGLOSI, ZE...
On Thu, 28 Jan 2010 17:12:32 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

...jednak musi kandydowac na urzad prezydenta, gdyz
wymaga tego racja stanu.

 i co wtedy zrobia bracia kaczynscy? sepuku czy harakiri?

Moge sie zalozyc, ze tak bedzie...

 o co?

--

 HeSk

Data: 2010-01-28 23:03:10
Autor: awe
ZA 3 MIESIACE TUSK OGLOSI, ZE...

wrote:

...jednak musi kandydowac na urzad prezydenta, gdyz
wymaga tego racja stanu.

 i co wtedy zrobia bracia kaczynscy? sepuku czy harakiri?

Moge sie zalozyc, ze tak bedzie...

 o co?

-- -- -- -
nei wiem co zrobia, ale wiem co ja zrobie, pierdolne cie w ten glupi leb glabie
awe

Data: 2010-01-28 19:38:02
Autor: wiki
ZA 3 MIESIACE TUSK OGLOSI, ZE...
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hjsdog$m5e$1nemesis.news.neostrada.pl...
...jednak musi kandydowac na urzad prezydenta, gdyz
wymaga tego racja stanu.

Moge sie zalozyc, ze tak bedzie...

OCZYWISCIE masz racje!

Nasz maczo picu (kompletne zero i karierowicz) odwraca uwage od przesluchania Mira. Ratuje tonaca PO i swoja dupe. Wspolnie ustalili termin i jeden przylazl (podobno chory!) na komisje a drugi oglosil ze nie kandyduje.
Kurwa, co za kraj, co za ścierwa nami rządzą.
Ale zaraz banda bezmozgich kretynow na grupie bedzie odwracac kota do gory dupą.
Inteligentny inaczej elektorat PO to kupi.
Redaktorzyny beda sie rozwodzic miesiącami dlaczegóż to donald nie kandyduje.

wiki

Data: 2010-01-28 20:24:29
Autor: abc
ZA 3 MIESIACE TUSK OGLOSI, ZE...
Kurwa, co za kraj, co za ścierwa nami rządzą.

W innych państwach demokratycznych jest tak samo.  No może nie we wszystkicj aż tak...

Data: 2010-01-28 23:02:34
Autor: awe
ZA 3 MIESIACE TUSK OGLOSI, ZE...
Dokladnie zszedl z linii strzalu aby ponownie na nia wejsc kiedy przeciwnik nie bedzie przygotowany, a strategia PiS powinno byc przygotowanie sie do walki z Tuskiem nawet jesli nie bedzie kandydowal. Przyda sie jesli zmieni zdanie. Tak wiec Tusk na celowniku....non stop...ten glab po prostu jest kwintesencja wszystkiego co w PL najgorsze....
awe

Data: 2010-01-29 14:53:00
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
ZA 3 MIESIACE TUSK OGLOSI, ZE...
"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>:

Moge sie zalozyc, ze tak bedzie...

ile stawiasz na to u buka ?

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2010-01-30 01:59:20
Autor: awe
ZA 3 MIESIACE TUSK OGLOSI, ZE...

Użytkownik "jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:c1q5m5d6nfn290dv4ghf2cpntkhjl484tp4ax.com...