ZA CO płacić kartą inteligo w sklepi e aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo?

Data: 2010-11-17 17:32:58
Autor: Grzexs
ZA CO płacić kartą inteligo w sklepi e aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo?
bank inteligo przemocą zmusza mnie do płacenia kartą

To pierwszy chyba taki bank! A jak zmusza? Karta się przystawia do gardła i żąda, by nią zapłacono? Czy konsultant łapie na ulicy i siłą ciągnie do punktu płacenia kartą?

skoro oni stosują przemoc, odpłaćmy i pięknym za nadobne

A twoja wypowiedź powinna się kończyć "i dlatego wypowiadam umowę"…

poza Bardzo Pazernymi Hienami (BPH) nie spotkałem sie
jeszcze w bankowości polskiej z tak wielką dozą wredności
jaka dzisiaj dotknęła mnie przez inteligo. To wymaga pomsty!

… i jest to najlepsza pomsta! I chyba jedyna sensowna do przeprowadzenia.

--
Grzexs

Data: 2010-11-18 20:01:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ZA CO p³aciæ kart± inteligo w sklepie aby maksymalnie zem¶ciæ sie finansowo na banku inteligo?

"Grzexs" ic103l$rmf$1@inews.gazeta.pl

A twoja wypowied¼ powinna siê koñczyæ "i dlatego wypowiadam umowê".

Nie ma takiej konieczno¶ci. Równie dobrze mo¿na poradziæ
bankowi -- zamiast op³at, rezygnujcie z klientów.

ZA CO płacić kartą inteligo w sklepi e aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo?