Złapali oszusta za jaja

Data: 2012-10-04 10:50:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Złapali oszusta za jaja

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k4jd5t$rie$1dont-email.me...

"Pan prezes Milewski jest osobą względnie publiczną, jako sędzia sądu
okręgowego, więc mogę powiedzieć, że kojarzę istnienie tej osoby, natomiast między nami nie ma żadnych relacji o charakterze towarzyskim"

- donald tusk

Dariusz Różycki, szef Prokuratury Okręgowej i premier Donald Tusk zostali nagrani razem, w trakcie meczu Lechii Gdańsk z drużyną Arki Gdynia. Na filmie widać jak ściskają sobie dłonie. Teraz, pod nadzorem Różyckiego gdańska prokuratura bada związki Michała Tuska z firmami szefa Amber Gold Marcina P. oraz rolę gdańskiego sądu w aferze. Część prokuratorów ma wątpliwości, czy w takiej sytuacji to śledztwo może być obiektywnie prowadzone. Różycki został wezwany na czwartek do Andrzeja Seremeta.

Chodzi o film z meczu 17 października 2010 roku, na którym widać też Ryszarda Milewskiego, słynnego byłego prezesa Gdańskiego Sądu Okręgowego. Milewski "przybija piątkę”"z premierem. Kilka sekund później widać, jak premier gratuluje wygranej Lechii Gdańsk łysiejącemu mężczyźnie w ciemnej kurtce z szalikiem gdańskiej drużyny. To właśnie szef gdańskiej Prokuratury Okręgowej. Siedział o jedno miejsce na prawo od Milewskiego, rząd niżej od Tuska. Różyckiego i byłego już prezesa gdańskiego sądu rozdziela Witold Pogorzelski, obecnie szef Prokuratury Rejonowej w Wejherowie. Zdjęcie pokazaliśmy prokuratorom i adwokatom związanym z Trójmiastem. Wszyscy rozpoznali Różyckiego.

Mgła smoleńska mocno uszkodziła wiele pisowskich umysłów. I teraz przekraczają wszelkie granice absurdu. Proponuję mojego sąsiada na pozaparlamentarnego prezesa PiS-u, który sprowadzi do rozsądku rozstrojone umysły pisowskie!

Data: 2012-10-04 20:12:36
Autor: Chiron
Złapali oszusta za jaja

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:506d4dc5$0$1302$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak usłyszałem komentarz w radiowej "jedynce", że przecież Tusk nie może odpowiadać za to, kto obok niego siedzi na meczu piłkarskim- każdy, kto był na takim meczu wie, że tego się nie wybiera - i siadają przypadkowi ludzie. No w tym sensie. Pomyślałem, że redaktor adresuje to chyba do kompletnych idiotów, którzy gotowi są uwierzyć, że koło premiera 3 RP może sobie w loży VIPów usiąść ktokolwiek- ot, tak po prostu. Pomyślałem, że jakość propagandy jest już w Polsce na wyjątkowo niskim poziomie- bo tworzą ją idioci, dla większych idiotów. No ale- pomyślałem- większych idiotów już przecież nie ma- to niemożliwe...i w tym momencie przyszedłeś mi na myśl. Idzik- Ty oczywiście w to wierzysz, prawda?

--

Chiron

Data: 2012-10-04 20:20:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Złapali oszusta za jaja

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k4kjij$hg7$1node1.news.atman.pl...

[...]

=================================

I idiota Tusk wszystkim i głośno pokazuje, że jest w zmowie z sędzią, prokuratorem i kimś jeszcze. Razem tworzą klikę i nie mogą się rozstać nawet na chwilę. Chodzą wszędzie razem. Na imieniny, wesela, pogrzeby i na mecze piłkarskie. I tam omawiają następne niecne czyny, które pogrążają Ojczyznę w chaosie! I właśnie ty jesteś najgenialniejszym człowiekiem pod słońcem, który odkrył ten godny pogardy spisek. Śmierć stadionom.

Faktycznie. Mgła smoleńska zbiera obfite plony.

Data: 2012-10-04 20:25:50
Autor: Chiron
Złapali oszusta za jaja

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:506dd37c$0$1218$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Masz zerowe zdolności analityczne. Czasem myślę, że jesteś ideałem- głupoty, ma się rozumieć. No ale skoro tego nie rozumiesz- to właśnie dlatego...

--

Chiron

Data: 2012-10-04 20:29:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Złapali oszusta za jaja

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k4kkbd$i8p$1node1.news.atman.pl...

[...]

Synku, odnieś się do meritum, a nie rób osobistych wycieczek.
Mgła smoleńska...

Data: 2012-10-04 21:26:04
Autor: Chiron
Złapali oszusta za jaja

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:506dd5a8$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
Synku, odnieś się do meritum, a nie rób osobistych wycieczek.
Mgła smoleńska...

"Odnieś się do meritum. Mgła smoleńska". Hic abdera! Nawet nie jesteś w stanie zauważyć, co za idiotyzmy produkujesz, Szanony Abderyto

--

Chiron

Data: 2012-10-04 22:09:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Złapali oszusta za jaja

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k4knsb$mdi$1node1.news.atman.pl...

[...]

Zatracaj się dalej w miłości do absurdów!

Złapali oszusta za jaja