Złodzieje naszych pieniędzy

Data: 2011-01-25 21:23:31
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Złodzieje naszych pieniędzy
Użytkownik "Roman Nizoborski" <roman_nizborski@example.com> napisał w wiadomości news:ihnare$1n4k$1news.mm.pl...
Witam,

Trwa dyskusja o naszych emeryturach - a ja oszacowałem sobie tak:

- będę pracować 40 lat
- będę co miesiąc odkładać na przyszłą emeryturę 1000zł
- stopa zwrotu rocznie 5%

Wyniki:
Po 40 latach mam ok. 1.5 mln. złotych

Dalej:
będę żył 95 lat, czyli 30 lat na emeryturze,
czyli 12mies*30lat. = 360 miesięcy

Czyli:
1.5mln / 360 = 4100zł / miesiąc

Nie szacowałem tu przyrostu kapitału z 1.5mln. złotych gdy już będę na emeryturze, a należy pamiętać, że 5% z 1.5mln złotych to jest kwota
75tys zł - siedemdziesiąt pięć tysięcy rocznie !!!

Dołączam różne wyrazy pod adresem pseudoreformatorów i złodziei naszych ciężko zarobionych pieniędzy.

Roman

Rzeby tym KURWOM Z ZUS dzieci pozdychaly
za lata naszego cierpienia
Tfu!
Pleva

Złodzieje naszych pieniędzy