Z艂odziejski Orange!!!

Data: 2012-12-15 01:50:07
Autor: Animka
Z艂odziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-13 20:46, bmjr pisze:
呕ona ma telefon na kart臋, Chcia艂em zmieni膰 to na mix z wymian膮 telefonu, bo
umowa sko艅czy艂a si臋 ju偶 we wrze艣niu. Ju偶 wcze艣niej kto艣 z Orange dzwoni艂 w
sprawie przed艂u偶enia umowy i z ofert膮 nowego telefonu. 呕onie pasowa艂 HTC
Cha Cha, ale okaza艂o si臋, 偶e nie maj膮 go na magazynie ale pani z telefonu
powiedzia艂a, 偶e b臋dzie monitorowa膰 spraw臋 i da zna膰, gdy si臋 pojawi. Nie
da艂a zna膰 i chyba ju偶 nigdy nie da zna膰, bo chyba og贸le go nie b臋dzie w
ofercie, bo sami go wykasowali z oferty nawet sklepu internetowego. Przez
sklep internetowy Orange nie ma takiej opcji aby zmieni膰 telefon na kart臋
na mix, a akoro jestem niezbyt sprawny fizycznie (po z艂amaniu nogi) wi臋c
zadzwoni艂em na og贸ln膮 infolini臋 Orange. W okolicach godziny 20-tej
wykona艂em chyba z 10 po艂膮cze艅 na infolini臋 og贸ln膮, z kt贸rej prze艂膮czano
mnie na jakie艣 tam inne numery. W ko艅cu dodzwoni艂em si臋 jak mi si臋 wydawa艂o
do kompetentnej osoby i rozpocz膮艂em rozmow臋 o przed艂u偶eniu umowy. Pani
zapyta艂a o PESEL, numer dowodu osobistego i inne pierdo艂y, pogadali艣my
sobie o dw贸ch telefonach, z kt贸rych mia艂em dokona膰 wyboru i w ko艅cu gdy
wyboru dokona艂em ..... okaza艂o si臋, 偶e nie ma go na magazynie!!! Ale w
sklepie internetowym jest!!! Wi臋c pani powiedzia艂a, 偶e mnie prze艂膮czy na
sklep internetowy (wed艂ug danych na stronie Orange czynny do 22-ej).
Prze艂膮czy艂a mnie, ale rozmowa zako艅czy艂a si臋 wys艂uchiwaniem muzyczki.
Pr贸bowa艂em dzwoni膰 na wszelkie dost臋pne i podawane na stronie internetowej
numery telefon贸w! Wsz臋dzie s艂ucha si臋 durnowatej muzyczki! Nie chodzi mi o
t臋 muzyczk臋, skoro dali pracownikom wolne, to powinni o tym powiedzie膰
abonentom. gdyby to by艂y rozmowy darmowe, kicha艂 bym na to, ale wed艂ug ich
komunikat贸w, kt贸re dosta艂em po zako艅czeniu wszystkich po艂膮cze艅 straci艂em w
ci膮gu p贸艂 godziny 15 Z艁OTYCH POLSKICH na s艂uchaniu francowatej muzyczki na
numerach obs艂ugowych ORANGE!!! I nie za艂atwi艂em NIC opr贸cz pos艂uchania
muzyczki!!! Jak kto艣 z Orange stwierdzi, 偶e to k艂amstwo, ch臋tnie s艂u偶臋
wykazem rozm贸w, bilingi maj膮 sami, a wsz臋dzie przypomina si臋 o tym, 偶e
rozmowa jest nagrywana, MUZYCZKA TE呕??????

Od razu trzeba by艂o zajrze膰 do sklepu internetowego. Ja ju偶 prawie wszystko za艂atwiam przez internet.
http://www.orange.pl/klienci_ind/telefony/htc/htc_cha_cha_odnowiony

--
animka

Data: 2012-12-16 22:20:38
Autor: MarekM
Z艂odziejski Orange!!!
W dniu 13.12.2012 20:46, bmjr pisze:

> Przez sklep internetowy Orange nie ma takiej opcji aby zmieni膰
> telefon na kart臋 na mix,

Hm...

1. Wchodzisz na www.orange.pl
2. Wybierasz Oferta indywidualna / Smart Plan Mix
3. W tabelce z wybran膮 taryf膮 wciskasz... "wybieram"
4. Zostawiasz po lewej stronie "jestem NOWYM klientem": dla Orange osoba przenosz膮ca si臋 z karty na MIX/abonament to NOWA umowa, a nie klient PRZED艁U呕AJ膭CY umow臋 (je艣li tam wybra艂e艣 "przed艂u偶am umow臋", to dostaniesz b艂膮d, i偶 przed艂u偶enie nie jest mo偶liwe, bo przed艂u偶enie dotyczy TYLKO os贸b, kt贸rym ko艅czy/sko艅czy艂a si臋 umowa promocyjna w abonamencie lub w MIX
5. Wybierasz telefon
6. Na kolejnej stronie w polu, gdzie jest napisane "jestem nowym klientem" wciskasz Zmie艅 i wybierasz... 偶e jeste艣 ju偶 klientem Orange (bo klientem jeste艣, tylko nie przed艂u偶asz, a podpisujesz now膮 umow臋), zaznaczasz te偶 poni偶ej, 偶e "przenosisz numer z oferty na kart臋 do MIX"
7. Wpisujesz ten numer telefonu
8. Przegl膮dasz, czy wszystko si臋 zgadza
9. Voila.

Mam nadziej臋, 偶e pomog艂em.

Pi臋tno dla tw贸rc贸w orange.pl: w sytuacji przenosin z karty do abonamentu/MIX w jednym momencie trzeba deklarowa膰, 偶e si臋 jest nowym klientem, w innym, 偶e nie nowym klientem.

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2012-12-17 10:04:43
Autor: ikaros30
Z艂odziejski Orange!!!
Dnia Sun, 16 Dec 2012 22:20:38 +0100, MarekM napisa(a):

7. Wpisujesz ten numer telefonu

I w tym momencie wywala na czerwono, 縠 z tego numeru przeniesienie jest
niemo縧we. Koniec zakup體 w sklepie internetowym.

--
Z pozdrowieniami
ikaros30@wp.pl

Z艂odziejski Orange!!!