"Złote dziecko" już nie złote?

Data: 2019-12-03 02:38:17
Autor: Dawid Rutkowski
"Złote dziecko" już nie złote?
Patrzcie no - prezes z teczki, a jak go odwołali, to bank (żubr) poleciał na pysk 10%. 800mln wyparowało - przecież za to można było zbudować "srebrne a skromne". Echh, ten kapitalizm....;>

Data: 2019-12-03 12:43:48
Autor: Olin
"Złote dziecko" już nie złote?
Dnia Tue, 3 Dec 2019 02:38:17 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

Patrzcie no - prezes z teczki, a jak go odwołali, to bank (żubr) poleciał na pysk 10%. 800mln wyparowało

Ciekawe, jak tam z kursem Pekao SA. Właśnie przestał w nim pracować Jakub
Banaś, skądinąd syn Mariana.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-12-03 03:47:47
Autor: Dawid Rutkowski
"Złote dziecko" już nie złote?
W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 12:43:49 UTC+1 użytkownik Olin napisał:
> [...]

Ciekawe, jak tam z kursem Pekao SA. Właśnie przestał w nim pracować Jakub

Toż właśnie o pekao sa pisałem (to żubr).
Ale to, że wywalili banasia-juniora to małe piwo, wyleciał też prezes wraz z połową zarządu - a ten prezes to właśnie "złote dziecko pis", dla którego wszyscy się zrzuciliśmy na odkupienie pekao od włochów.
Oczywiście po to, by mógł udzielić kredytu na "srebrne a skromne" - tyle że to nie wyszło, więc pewnie dlatego poleciał.

Data: 2019-12-03 13:00:43
Autor: Olin
"Złote dziecko" już nie złote?
Dnia Tue, 3 Dec 2019 03:47:47 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

[...]

Toż to zwykłe kurewstwo. Przecie kredyt nie był problemem, a wuzetka, którą
mógł wydać Jaki, ale jakoś nie porwał warszawskiego suwerena, no i na
odcinku wież jest hatakumba.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

pewno znowu coś ukradli."
Michaił Sałtykow Szczedrin

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-12-03 04:10:24
Autor: Dawid Rutkowski
"Złote dziecko" już nie złote?
W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 13:00:45 UTC+1 użytkownik Olin napisał:
> [...]

Toż to zwykłe kurewstwo. Przecie kredyt nie był problemem, a wuzetka, którą
mógł wydać Jaki, ale jakoś nie porwał warszawskiego suwerena, no i na

Hmm, może i racja, kredyt dla prezesa był na tacy.
Widać komuś innemu podpadł - a w gazetach jawnie piszą, że stracił parasol ochronny ministra zero.
Ale może leci równo po wszystkich w wieże zamieszanych - prezes podobno na operacji kolana - a ja wiem, jaki to jest ból i dół po operacji, mimo że jedynie miałem plastykę krzyżowych (a i 19, a nie 70 lat), a tutaj podobno endoproteza...
Cóż, tzw. zmiany, zmiany, zmiany...
Jedyną wadą bycia na szczycie jest to, że już wyżej nie wzlecisz.
Co gorsza - albo na tym szczycie umrzesz, albo zlecisz - i to raczej bardzo nisko.

Data: 2019-12-03 14:58:27
Autor: J.F.
"Złote dziecko" już nie złote?
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:63be9646-b1fd-4364-b816-3c205512b68a@googlegroups.com...
[...]

Czy zero stracil parasol ochronny ?

Ale może leci równo po wszystkich w wieże zamieszanych - prezes podobno na operacji kolana -
a ja wiem, jaki to jest ból i dół po operacji, mimo że jedynie miałem plastykę krzyżowych

U mnie nie bylo duzego bolu.

(a i 19, a nie 70 lat), a tutaj podobno endoproteza...

Spuchnac potrafi.

Cóż, tzw. zmiany, zmiany, zmiany...
Jedyną wadą bycia na szczycie jest to, że już wyżej nie wzlecisz.
Co gorsza - albo na tym szczycie umrzesz, albo zlecisz - i to raczej bardzo nisko.

Im wyzej, tym wiekszy huk przy spadaniu :-)

J.

Data: 2019-12-05 01:58:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
"Złote dziecko" już nie złote?

"Olin" 162g81o0yek5m.jnn9w91wodd2.dlg@40tude.net

mógł wydać Jaki, ale jakoś nie porwał warszawskiego
suwerena, no i na odcinku wież jest hatakumba.

Najpierw zabrali niemal wszystko: wykonawczą,
ustawodawczą, TK, media, mundurowych, SN...
Ale od dawna spadają: nie obsadzili wszystkich
miejsc Jakimi, obsada SN powróciła, Senat, PeKaO...
Wkrótce wykonawcza?...

-=-

Przed samorządowymi/lokalnymi MWasserman wyznała coś
na kształt: ,,w tym celu wsiadłam na ten stołek, by
tacy ludzie jak pan już nigdy nie wrócili do władzy''...
Dziś ta pani to już historYja?...

Tylko pytam, bo jakoś ;) od dawna nie zobaczyłem
twarzy tej pani a ni w necie ani w TV...

Dziś zobaczyłem -- bo chciałem sprawdzić ortografię
nazwiska... Zauważyłem, że twarz dziś zobaczona w necie
nieco odbiega od tej, którą zapamiętałem... Mam słabą
pamięć do twarzy?...

-=-

BTW -- pamiętam, że wyrok dotyczący MPlichty czyyyytaaaanoooo dłuuugoooo...
Ale co dalej? Czy pokrzywdzeni przez MPlichtę dostaną/dostali coś na
otarcie ich/swych łez? [może jakieś waciki, chusteczki?...]

Ile forsy kosztowało przedstawienie znane jako ,,komisja sejmowa''?
Nie przekroczono aby kwoty oszustwa dokonanego przez MPlichtę?...
Kto w efekcie tego teatru zarobił (jacy aktorzy) i ile -- a kto
stracił?... Czyim kosztem zarobili ci aktorzy?... [zaraz mi zarzucą,
że nie znam się na sztuce teatralnej, więc powinienem powstrzymać się...]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-12-05 12:50:53
Autor: Olin
"Złote dziecko" już nie złote?
Dnia Thu, 5 Dec 2019 01:58:07 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

[...]

Panna Wanna była lokomotywą dojnej zmiany w wyborach parlamentarnych w
okręgu krakowskim i obecnie jest posełką, atoli na razie leży odłogiem.
Może Suski zechce przesłuchać jaką Katarzynę, to mu ją dadzą do
towarzystwa. --
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-12-21 01:33:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
"Złote dziecko" już nie złote?

"Olin" 16ufcpbyv51t9.l6pyv1b1b6hk.dlg@40tude.net

Panna Wanna była lokomotywą

Chyba zbyt słabo ciągnęła...
Na warszawskich torowiskach PJaki też zbyt słabo ciągnął...

dojnej zmiany w wyborach parlamentarnych w okręgu krakowskim
i obecnie jest posełką, atoli na razie leży odłogiem.

Jakże to możliwe? Posłanka jest ustami swych wyborców!
[WCejrowski chyba przypominał publicznie, że niegdyś
posła, który sprzeniewierzył się -- cięto szablami...
pewnie dlatego WCejrowski nie kandydował do parlamentu...]
Przemawia w parlamencie, głosuje...

Może Suski zechce przesłuchać jaką Katarzynę,

Jaką Katarzynę -- nie nadążam za polityką...
[nigdy nie nadążałem]

to mu ją dadzą do towarzystwa.

Znów w charakterze lokomotywy?

-=-

By było jasne -- tylko pytam... Niczego nie sugeruję,
mie podpuszczam rozmówców, nie insynuuję itd...

-- uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego,
ani narodowego, ani międzynarodowego, którego nie można
byłoby rozwiązać przy pomocy Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Moim problemem jest brak telefonu z Androidem na pokładzie...
[inne problemy rozwiązał czas? -- przeterminowały się]

BTW rozwiązywania...
 - Jak rozwiązał pan kwestie sanitarne?
 - Co konkretnie ma pani na myśli?
 - No... Choćby sam węzeł sanitarny...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-12-23 14:56:03
Autor: Olin
"Złote dziecko" już nie złote?
Dnia Sat, 21 Dec 2019 01:33:27 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Może Suski zechce przesłuchać jaką Katarzynę,

Jaką Katarzynę -- nie nadążam za polityką...
[nigdy nie nadążałem]

Zazdroszczę osobom, które jeszcze tego nie widziały:
https://www.youtube.com/watch?v=iFx0Vb12aN0

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-12-23 17:17:34
Autor: japanizer
"Złote dziecko" już nie złote?
On Monday, December 23, 2019 at 10:56:26 PM UTC+9, Olin wrote:

> [nigdy nie nadążałem]

Zazdroszczę osobom, które jeszcze tego nie widziały:
https://www.youtube.com/watch?v=iFx0Vb12aN0

Co w tym śmiesznego...

Data: 2019-12-24 08:51:29
Autor: ąćęłńóśźż
"Złote dziecko" już nie złote?
Olin tęskni za czasami, w których to Katarzyna przesłuchiwałaby Suskiego.

-- -- -
Co w tym śmiesznego.

Data: 2019-12-24 11:40:28
Autor: Olin
"Złote dziecko" już nie złote?
Dnia Tue, 24 Dec 2019 08:51:29 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

Olin tęskni za czasami, w których to Katarzyna przesłuchiwałaby Suskiego.

Przy Suskim żaden zawodowy błazen nie ma szans, więc Katarzyna na pewno
trzymałby go na dworze, żeby się rozweselić.

Data: 2019-12-03 13:27:55
Autor: J.F.
"Złote dziecko" już nie złote?
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ea05dcf4-9786-44cc-be33-8edfef7cdc71@googlegroups.com...
> [...]

Toż właśnie o pekao sa pisałem (to żubr).
Ale to, że wywalili banasia-juniora to małe piwo, wyleciał też prezes wraz z połową zarządu

To moze wlasnie o Banasia poszla - a pol zarzadu to dla uzasadnienia tego jednego ...

[...]

Hm, repolonizacja bankow to byl punkt wyborczy. Zreszta nikt ich nie sprzedaje ... na razie.
A kredytu mogl udzielic PKO, Alior ... PZU mogl kupic obligacje spolki .... chyba, ze w planach bylo tez niesplacanie :-)

A Srebrna nadal nie ma WZ, wiec co da zmiana prezesa ?

A moze po prostu Prezes w szpitalu, to myszy harcuja ? :-)

J.

Data: 2019-12-03 23:13:14
Autor: Animka
"Złote dziecko" już nie złote?
W dniu 2019-12-03 o 13:27, J.F. pisze:
A moze po prostu Prezes w szpitalu, to myszy harcuja ? :-)

Prezes wydaje polecenia w szpitalu.

--
animka

Data: 2019-12-04 16:10:27
Autor: Olin
"Złote dziecko" już nie złote?
Dnia Tue, 3 Dec 2019 23:13:14 +0100, Animka napisał(a):

Prezes wydaje polecenia w szpitalu.

Do operacji to go chyba jednak uśpią.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-12-04 22:36:35
Autor: Zbynek Ltd.
"Złote dziecko" już nie złote?
Olin napisał(a) :
Dnia Tue, 3 Dec 2019 23:13:14 +0100, Animka napisał(a):

Prezes wydaje polecenia w szpitalu.

Do operacji to go chyba jednak uśpią.

A nie lepiej po?

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2019-12-04 23:33:56
Autor: Animka
"Złote dziecko" już nie złote?
W dniu 2019-12-04 o 22:36, Zbynek Ltd. pisze:
Olin napisał(a) :
Dnia Tue, 3 Dec 2019 23:13:14 +0100, Animka napisał(a):

Prezes wydaje polecenia w szpitalu.

Do operacji to go chyba jednak uśpią.

A nie lepiej po?

Może pomyślałby o biedakach, czyli pospolitych ludziecj, którzy cierpią i jeszcze przy operacji mają żebra połamane i żarcie po kimś kto nie zjadł dostają.
Widziełam jakie nowe poduchy wiozą dla VIPów, a pospolici to mieli pod głowami szmaty. Poście to zmieniały te salowe tak,że  przewracały tylko na lewą stronę. "Renomowany" szpital przy ulicy Szaserów to tylko dla "Wybranych.

--
animka

Data: 2019-12-05 12:45:43
Autor: Olin
"Złote dziecko" już nie złote?
Dnia Wed, 04 Dec 2019 22:36:35 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

Do operacji to go chyba jednak uśpią.
A nie lepiej po?

Lepiej, ale chyba się nie odważą. --
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Stefan Kisielewski

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-12-04 23:27:18
Autor: Animka
"Złote dziecko" już nie złote?
W dniu 2019-12-04 o 16:10, Olin pisze:
Dnia Tue, 3 Dec 2019 23:13:14 +0100, Animka napisał(a):

Prezes wydaje polecenia w szpitalu.

Do operacji to go chyba jednak uśpią.

Chwila przerwy po prostu moze być.

--
animka

Data: 2019-12-03 23:07:48
Autor: Animka
"Złote dziecko" już nie złote?
W dniu 2019-12-03 o 12:43, Olin pisze:
[...]

Chcę zobaczyć fotę tego synka, bo go nie widziałam. Ma ktoś jakiś link?

--
animka

Data: 2019-12-04 10:54:41
Autor: Olin
"Złote dziecko" już nie złote?
Dnia Tue, 3 Dec 2019 23:07:48 +0100, Animka napisał(a):

Chcę zobaczyć fotę tego synka, bo go nie widziałam. Ma ktoś jakiś link?

Mnie szczęśliwie jeszcze nie odcięli od googlarki:
https://www.salon24.pl/u/marcin-tyc/1003743,pis-nie-bierze-jencow-jakub-banas-placi-za-decyzje-ojca

Data: 2019-12-04 23:25:46
Autor: Animka
"Złote dziecko" już nie złote?
W dniu 2019-12-04 o 10:54, Olin pisze:
[...]

Fakstycznie! Podobny do ojca nawet z urody, hmmm.

--
animka

Data: 2019-12-03 13:23:19
Autor: J.F.
"Złote dziecko" już nie złote?
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5c57920a-ce94-4700-a32b-c13ae3a99da7@googlegroups.com...
Patrzcie no - prezes z teczki, a jak go odwołali, to bank (żubr) poleciał na pysk 10%. 800mln wyparowało - przecież za to można było zbudować "srebrne a skromne". Echh, ten kapitalizm...;>

Istotnie ciekawe ... ale moze Srebrna wlasnie chce pare mln zarobic na szybkiej spekulacji :-)

No chyba, ze wrobelki szepcza, ze prezes nie zostal  odwolany, tylko uciekl z tonącego okretu, albo parasol KNF sie bankowi skonczyl :-)

Przy czym spadl jakies 6% od piatku, 10% to w skali miesiaca - wiec ogolnie spada.
Wszyskie banki tak ogolnie spadaja od kilku miesiecy :-)

J.

Data: 2019-12-03 18:29:51
Autor: J.F.
"Złote dziecko" już nie złote?
[...]

Aczkolwiek ... WIG banki stracil w tydzien, jakies 5%.

Santander 5%, mille w miesiac 20%, mbank 7% - wiec moze to nie wina Prezesa :-)

J.

"Złote dziecko" już nie złote?