Zły PiS?

Data: 2018-03-08 23:44:26
Autor: stevep
Zły PiS?
# Niektórzy uważają, że PiS jest zły. To zła partia, źle rządzi, złe prawo tworzy.
Ja się zgadzam z tą opinią, choć w dużym stopniu nie zgadzam się z osobami, które tak uważają. Bo ja uważa, że PiS jest zły z zupełnie innych powodów niż oni. Oni najczęściej stawiają takie zarzuty obecnie rządzącej partii:

1.Propaganda sukcesu. Pijarowcy PiS-u po prostu manipulują i oszukują. Uwypuklają własne sukcesy, przemilczają porażki. To oczywiste. Tak robią wszyscy politycy w demokracji. To jest zło, ale nie jakieś wyjątkowe. Robią dokładnie to samo co PO, PSL, SLD, AWS etc.
2.Fałszywy patriotyzm. Politycy PiS-u udają patriotów poprzez swoją retorykę, operowanie sloganami i symbolami. Odwołują się do narodowych emocji. Kładą nacisk na polskość i akcentują narodowość. Tym się różnią od innych partii. Ale w praktyce są tak samo ulegli międzynarodowym układom jak inni.
3.Polityka międzynarodowa. Nikt nie lubi PiS-u - i oficjele Unii Europejskiej, i rząd Izraela, i wielu polityków USA i najbliżsi sąsiedzi - Ukraina, Rosja, Litwa. To się odbija na całej Polsce. To różni PiS od PO, bo ich lubili za posłuszeństwo. Ale w praktyce to i tak nic nie zmienia - ciągle prowadzimy politykę wasala.
4.Ustrój państwa. PiS jakoby psuje prawo, zniszczyli Trybunał Konstytucyjny, atakuje sędziów, łamią konstytucję. Robią dokładnie tak samo jak wszystkie inne rządzące partie w Polsce, które zmieniały i naginały prawo. Falandyzacja jest u nas powszechna. Prawo jest coraz gorsze.
5.Gospodarka i media. PiS obsadza wszystkie możliwe stanowiska w biznesie i mediach swoimi ludźmi. To znów nic wyjątkowego - tak robią wszyscy. Nepotyzm i korupcja to naturalne elementy każdej demokracji.
Moim zdaniem te wszystkie wymienione powody są trzeciorzędne. Najważniejsze zło PiS-u polega na tym, że są socjaldemokratami, że skrupulatnie realizują tę ideologię w Polsce. A więc akceptują socjalizm, który jest w Polsce budowany w postaci kapitalizmu państwowego. Najbardziej destrukcyjnymi elementami tego socjalizmu to ZUS, NFZ i edukacja. To są nadal dziedziny tkwiące głęboko w PRL. Służba zdrowia, szkolnictwo i ubezpieczenia społeczne to realny socjalizm - reszta, na przykład bankowość, media czy przemysł to kapitalizm państwowy, czyli biznes pod silnym wpływem urzędów państwowych, które część przedsiębiorstw posiadają a resztę koncesjonują, regulują i wysoko opodatkowują. Etatyzm to najbardziej destrukcyjny element ustrojowy realizowany przez PiS. Socjaldemokracja nigdy Polski nie odbuduje - może co najwyżej nadal nas niszczyć i zniewalać.
Nazwy, którymi operuje słownik polityczny w Polsce są kompletnie nieadekwatne do treści. PiS nazywa się ugrupowaniem konserwatywnym, a PO liberalnym. Ale to ściema, bo w praktyce są to partie socjaldemokratyczne.
PiS od PO różni się tylko retoryką, sloganami, zapowiedziami, propagandą, ale w praktyce ich rządy się niczym nie różnią. Wszyscy tak samo realizują socjalizm. Im bardziej szczerze i uczciwie robi to PiS, tym gorzej dla Polski.
Jakby ktoś mi nie wierzył na słowo, to daję odnośnik do notki, w której wymieniłem wszystkie punkty programu socjaldemokracji - przeczytajcie, przemyślcie, i jeśli się ze mną nie zgodzicie, to wskażcie w komentarzu, którego z tych postulatów PiS nie realizuje, nie akceptuje, próbuje obalić: Socjaldemokracja #
Ze strony:
https://www.salon24.pl/u/gps65/849209,zlo-pis-u

--
stevep

Data: 2018-03-09 00:18:19
Autor: u2
Zły PiS?
W dniu 08.03.2018 o 23:44, steviepiepszykoski pisze:
[...]

e tam cyrkus, peace ma tę kolosalną przewagę nad wami cieciami niemieckimi, że póki co dba o interes polski, a nie niemiecki czy radziecki:)))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-03-09 09:20:13
Autor: Presidente de San Escobar
Zły PiS?
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

e tam cyrkus, peace ma tę kolosalną przewagę nad wami cieciami niemieckimi, że póki co dba o interes polski, a nie niemiecki czy radziecki:)))))))))))))

pisuar ma tą przewagę że potrafił takie bzdury może nawinąć na uszy takim
przygłupom jak ty ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-09 02:15:14
Autor: jacekbialy80
Zły PiS?

Znowu rozprowadzasz mity rodem z Wyborczej. Tak na przykład ZUS nie jest żadnym reliktem po komunie, gdyż ZUS powstał w sanacyjnej Polsce dokładnie w 1934 roku:

 https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Zak%C5%82ad_Ubezpiecze%C5%84_Spo%C5%82ecznych

Na dobitkę po wojnie ZUS został zlikwidowany. Powrócił dopiero w 1960 roku.
Drugi atak na ZUS nastąpił podczas tworzenia OFE - Wyborcza wtedy zaczęła pisać, że ZUS niedługo zbankrutuje. Prawda jest taka, że ZUS zbankrutował już w latach 80, ale posiada państwowe gwarancje wypłat emerytur na mocy przedwojennej jeszcze ustawy z roku 1933! I państowo musi do tego dokładać..
Żeby zwolnić państwo z tego przykrego obowiązku, Balcerowicz wymyśił OFE. Wielu młodych i naiwnych ludzi zaczęto wtedy na przemian straszyć bankrutującym ZUS-em i uwodzić emeryturą pod palmami, jaką zapewnić miały nowoczesne 'kapitalistyczne' OFE.  Wy Pietrzykowski choć starzy jesteście, to jednak głupi jak dziecko, dla tego musieliście ciężko żałować, że was do OFE nie wzięli. Na szczęście uratował was wiek - wesołe jest życie staruszka!

JB

Data: 2018-03-09 02:25:48
Autor: japanizer
Zły PiS?
On Friday, March 9, 2018 at 7:15:15 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
[...]

Pisior nie byłby pisiorem, jakby nie skłamał, a chwilę później nie zaprzeczył swoim słowom.

Niemal wszystkie poważne media piszą, co jest zrozumiałe dla absolwenta szkoły podstawowej: ZUS zbankrutowałby, gdyby państwo nie dotowało go co roku miliardami. Szkołę podstawową mam nadzieję ukończyłeś? Ile razy powtarzałeś klasę?

No ale może po prostu pokaż jakiś artykuł w Wyborczej, w którym piszą "ZUS niedługo zbankrutuje"?
Przy okazji możesz również zamieścić link do filmu lub zdjęcia, jak opozycja sika do zniczy - wielokrotnie powoływałeś się na ten donośny moment w polskiej historii, lecz jak do tej pory równie dobrze mógłbyś dowodzić, że potwór z Loch Ness był widziany na Bałtyku z łodzi podwodnych, które obiecał Macierewicz.

Prawda jest taka, że ZUS zbankrutował już w latach 80, ale posiada państwowe gwarancje wypłat emerytur na mocy przedwojennej jeszcze ustawy z roku 1933! I państowo musi do tego dokładać..

No i to jest właśnie ten dysonans poznawczy u pisiorka: napisze kłamstwo, chwilę później mu zaprzeczy, i nie widzi w tym nic dziwnego.

Data: 2018-03-09 03:31:31
Autor: jacekbialy80
Zły PiS?
Czytaj w całości zanim zaczniesz odpowiadać, a nie będziesz widział sprzeczności.
Jeśli chodzi o poważne media, to takie w ogóle nie pisały o bankructwie Zusu, gdyż nie jest to firma sensu stricte komercyjna, lecz instytucja państwowa. Natomiast media GóWnego nurtu trąbiły o tym na lewo i na prawo. Znam ludzi, którzy w tym czasie byli gorliwymi czytelnikami Wyborczej i z tego właśnie powodu dali się wypłoszyć z Zusu do OFE.

JB

Data: 2018-03-09 03:50:41
Autor: japanizer
Zły PiS?
On Friday, March 9, 2018 at 8:31:33 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
[...]

Z ZUS da się wypisać? Coraz większe cuda opowiadasz. Zgłoś się do ojdyra, u niego mają wzięcie cudotwórcy. Może wydębisz coś od emerytów na nieopodatkowaną tacę.

Te linki dasz, do artykułu, w którym Wyborcza napisała że "ZUS zbankrutuje"? Skoro się rozpisywała, to tych artykułów musi być wiele; tym łatwiej powinieneś znaleźć choć jeden.

Zdjęcia czy video opozycjonistów szczających do zniczy znalazłeś? Pisałeś, że na własne oczy widziałeś w jakiejś zagranicznej stacji, więc to musiał być niebywały, międzynarodowy skandal. Na pewno tym łatwiej znajdziesz jakieś potwierdzenie tego faktu.

Ale zakładam się, że jak na zakłamanego pisiora, znowu wszystko nazmyślałeś, podwiniesz ogon i zmienisz temat.

Data: 2018-03-09 11:59:10
Autor: jacekbialy80
Zły PiS?
Teraz już nie ma OFE i wszyscy są w ZUS-ie, ale OFE miało być właśnie taka trawą ratunkową przed 'tonącym Zusem'. Jak to na tej trawie wyszedł, to pogadajcie sobie sami, bo ja się w to nie pchałem.

JB

Data: 2018-03-12 07:50:45
Autor: Presidente de San Escobar
Zły PiS?
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

Jak to na tej trawie wyszedł, to pogadajcie sobie sami, bo ja się w to nie pchałem.

jak zwykle wyszedłeś gorzej od innych :DDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-09 05:11:24
Autor: Stachu Chebel
Zły PiS?
W dniu piątek, 9 marca 2018 12:31:33 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
Znam ludzi, którzy w tym czasie byli gorliwymi czytelnikami Wyborczej i z tego  >właśnie powodu dali się wypłoszyć z Zusu do OFE.

Hęęęę..?!

Zły PiS?