ZĹ‚y olej...

Data: 2019-06-04 07:07:56
Autor: Mirek Ptak
ZĹ‚y olej...
On 2019-06-04 06:59, Budzik wrote:
Do fiatowskiego silnika benzynowego 1,6 16v został zalany zły olej -
pełen syntetyk, 5w30, niskopopiołowy do diesla zamiast pol syntetyka
10w40.

Jezdzic czy wymienic jeszcze raz od razu?

Po co? - przecież jest tam teraz lepszy olej.

Pozdarwiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2019-06-04 09:59:57
Autor: Budzik
Zły olej...
Użytkownik Mirek Ptak nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl ...

[...]

Ale mniej lepki. No i do diesla (niskopopiołowy)

Tez sie skłaniam zeby jezdzic i tylko czesciej sprawdzac poziom czy nie bierze ale wole sie upewnic :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy ¶wiat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Data: 2019-06-05 09:31:40
Autor: sirapacz
ZĹ‚y olej...
Do fiatowskiego silnika benzynowego 1,6 16v został zalany zły olej -
pełen syntetyk, 5w30, niskopopiołowy do diesla zamiast pol syntetyka
10w40.

Daj spokój - do fiata możesz lać cokolwiek i będzie działać. Ja leję jakiego¶ taniego lotosa i wszystko gra.
*podobno* auta z pompowtryskiwaczami s± wrażliwe na niewła¶ciwe oleje - ale nie wiem ile w tym prawdy. Jak wlałe¶ mu 5w30 zamiast 10w40 to po prostu zim± będziesz miał łatwiej uruchomić :)

ZĹ‚y olej...