Zły rok dla muzyki...

Data: 2016-12-25 16:13:52
Autor: Stachu Chebel
Zły rok dla muzyki...
Odeszli : Keith Emerson, Greg Lake, cały wspaniały Chór Aleksandrowa..
Dzisiaj też odszedł George Michel. Nie moja bajka co prawda, ale szkoda..

Data: 2016-12-26 01:40:27
Autor: u2
Zły rok dla muzyki...
W dniu 2016-12-26 o 01:13, Stachanow Chebelikoff pisze:
Odeszli : Keith Emerson, Greg Lake, cały wspaniały Chór Aleksandrowa..
Dzisiaj też odszedł George Michel. Nie moja bajka co prawda, ale szkoda..

taaa, muzyka jest decydująca w polityce:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-12-25 17:56:53
Autor: Stachu Chebel
Zły rok dla muzyki...
W dniu poniedziałek, 26 grudnia 2016 01:41:26 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> Dzisiaj też odszedł George Michel. Nie moja bajka co prawda, ale szkoda..

taaa, muzyka jest decydująca w polityce:)

Pośpiewaj se "Jeszcze Wolska nie ...."

Data: 2016-12-26 11:20:28
Autor: u2
Zły rok dla muzyki...
W dniu 2016-12-26 o 02:56, Stachanow Chebelikoff pisze:
Pośpiewaj se "Jeszcze Wolska nie ...."

no widzisz heblik jaka ta muzyka dla ciebie ważna:)

Data: 2016-12-26 10:20:12
Autor: boukun
Zły rok dla muzyki...
Użytkownik "Stachu Chebel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Odeszli : Keith Emerson, Greg Lake, cały wspaniały Chór Aleksandrowa..
Dzisiaj też odszedł George Michel. Nie moja bajka co prawda, ale szkoda..

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Odszedł pedał...

Co wyrażała ta  roześmiana twarz? "Mógłbym mieć każdego z was". Nie są to nasze wymysły,  lecz fakty. Piosenkarz opowiedział o swoim życiu seksualnym w jednym z  wywiadów oraz o uzależnieniu od palenia trawki. Michael o gejowskich  stosunkach opowiadał bez cienia skrępowania. Bez ogródek chwalił się  swoimi podbojami.
-  Chodzę do publicznych toalet uprawiać publiczny seks - wyznał zaszokowanym dziennikarzom brytyjskiego "The Guardian" George Michael. - Wiem, że mógłbym mieć każdego faceta na świecie. To trochę nudne. Co  prawda nie ma żadnej frajdy w pójściu na imprezę, zażyciu narkotyków i  znalezieniu faceta na raz, ale nie potrafię inaczej... - powiedział  gwiazdor.

Wokalista nie  bał się konsekwencji prawnych. Już raz przyłapano go w 1998 roku, jak  uprawiał seks w publicznej toalecie z 58-letnim bezrobotnym mężczyzną.  Wkrótce po tym w wywiadzie dla CNN ujawnił swoją orientację seksualną.  Co o tych ekscesach sądził partner gwiazdora Kenny Goss?
Podobno  zupełnie mu to nie przeszkadzało, co więcej sam nie pozostawał bez winy. Plotki głosiły, że taki panował między nimi układ, dzięki któremu doskonale się dogadywali.

Data: 2016-12-26 15:14:35
Autor: Jolek
Zły rok ... pedały.

pedał...

Też problem :))
Partia Watykańska to same pedały i mnóstwo pedofili.

Zły rok dla muzyki...