ZACZELO SMIERDZIEC - to zmieniono wytyczne:)

Data: 2012-08-13 14:40:38
Autor: Observatore
ZACZELO SMIERDZIEC - to zmieniono wytyczne:)
Zaczeło śmierdziec to sie tłumaczy, że to Glemp 24 lata temu zapoczątkował
dialog. Czy oni uważają nas za głupków ?

Data: 2012-08-13 16:47:55
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 13 Aug 2012 14:40:38 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

Zaczeło śmierdziec to sie tłumaczy, że to Glemp 24 lata temu zapoczątkował
dialog. Czy oni uważają nas za głupków ?

Was tak. --
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-08-13 15:43:24
Autor: White Power
Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał(a):
Dnia Mon, 13 Aug 2012 14:40:38 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

> Zaczeło śmierdziec to sie tłumaczy, że to Glemp 24 lata temu zapoczątkował
> dialog. > > Czy oni uważają nas za głupków ?

Was tak.

No widzisz, nas mają za głupków a wy jesteście dla nich pożytecznymi idiotami.

Data: 2012-08-13 17:15:47
Autor: u2
W dniu 2012-08-13 16:40,  Observatore pisze:
Zaczeło śmierdziec to sie tłumaczy, że to Glemp 24 lata temu zapoczątkował
dialog. Czy oni uważają nas za głupków ?

Ano :-)

Data: 2012-08-13 17:16:58
Autor: zdumiony
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0b3l6$6dn$1inews.gazeta.pl...
Zaczeło śmierdziec to sie tłumaczy, że to Glemp 24 lata temu zapoczątkował
dialog.

Czy oni uważają nas za głupków ?

A co masz przeciw dialogowi?

Data: 2012-08-13 09:01:51
Autor: brat_olin
"zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
" Observatore" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl> napisa

> Zacze o mierdziec to sie t umaczy, e to Glemp 24 lata temu zapocz tkowa
> dialog.
> Czy oni uwa aj nas za g upk w ?

A co masz przeciw dialogowi?

Dialog to jest z Zydami - a nawet DIALOG!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-08-13 16:05:40
Autor: Observatore
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):
"zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
> " Observatore" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl> napisa

> A co masz przeciw dialogowi?

Dialog to jest z Zydami - a nawet DIALOG!

a z sowietami co jest, bracie_olin?

Data: 2012-08-13 09:20:22
Autor: brat_olin
Observatore" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl> wrote:
brat_olin <brat_o...@yahoo.com> napisa (a):

> Dialog to jest z Zydami - a nawet DIALOG!

a z sowietami co jest, bracie_olin?

Zaryzykuje teze, ze zalezy jakiej oni narodowosci.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-08-13 16:43:01
Autor: Observatore
ZACZELO SMIERDZIEC - to zmieniono wytyczne:)
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):
Zaryzykuje teze, ze zalezy jakiej oni narodowosci.

a jakiej narodowosci jest Putin i jego kagiebisci np. taki Cyryl z ktorym sie
bedzie jednal kolejny raz Polski Episkopat? Wczesniej sie pojednal z
sowieckimi patriotami przy tzw. okraglym stole i oszukal Polakow.

Jakiej jest narodowosci polski Episkopat i ci komunisci ktorzy zasiedli przy
okraglym stole, np. Jaruzelski, Kiszczak  - glowni animatorzy tych porozumien?

To byli Marsjanie?

Data: 2012-08-13 16:46:16
Autor: Observatore
JAKIEJ NARODOWOSCI sa ci panowie, bracie_olin??
Data: 2012-08-13 18:52:46
Autor: Przemysław M.
JAKIEJ NARODOWOSCI sa ci panowie, bracie_olin??
Dnia Mon, 13 Aug 2012 16:46:16 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

Nocna Zmiana - Korelacja:

http://www.youtube.com/watch?v=K0HVlVNgK0U&playnext=1&list=PLE45D138C564A05DE&feature=results_main

To sa Marsjanie?

Nie, to przyjaciele. http://info.wyborcza.pl/temat/wyborcza/kaczy%C5%84ski+do+przyjaci%C3%B3%C5%82+rosjan
http://wirtualnapolonia.com/2010/05/10/jaroslaw-kaczynski-oredzie-do-przyjaciol-rosjan/
http://wyborcza.pl/1,76842,7861316,Jaroslaw_Kaczynski_do_przyjaciol_Moskali.html

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-08-13 18:47:22
Autor: Przemysław M.

http://www.youtube.com/watch?v=IkqMi-0IPjo

Data: 2012-08-13 16:23:10
Autor: Observatore
bracie-olin - macie odwage odpowiedziec na moje pytanie ??

.. a z sowietami co jest, bracie_olin?

Czy znowy sie zmyjecie? Pytam POWAZNIE.

Data: 2012-08-13 16:07:32
Autor: Observatore
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
> [...]
> Zaczeło śmierdziec to sie tłumaczy, że to Glemp 24 lata temu zapoczątkował

przeciwko dialogowi bandziorow z bandziorami - wlasciwie nic:))

Data: 2012-08-13 18:09:18
Autor: zdumiony
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0b8o4$hgv$1inews.gazeta.pl...

przeciwko dialogowi bandziorow z bandziorami - wlasciwie nic:))

Polski Kościół też bandziorzy?

Data: 2012-08-13 16:14:18
Autor: Observatore
> [...]

> przeciwko dialogowi bandziorow z bandziorami - wlasciwie nic:))

wy jestescxie rzeczywiscie taki glupi czy tylko rzniecie glupka?

Mowa jest o Polskim Episkopacie i agenturze sowieckiej ktora przezarla K,K.
 i to ona rozlozy K.K. - biedaku, ktoremu wszytko trzeba tlumaczy jak malemu
dziecku a i tak nadal niczego nie rozumie.

Najpierw sie poduczcie, a pozniej sie wypowiadajcie. Chyba, ze jestescie
kolejnym pozytecznym idiota na etacie w polskiej sieci.

Data: 2012-08-13 18:25:06
Autor: zdumiony
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0b94q$1m5$1inews.gazeta.pl...
Mowa jest o Polskim Episkopacie i agenturze sowieckiej ktora przezarla K,K.
i to ona rozlozy K.K. - biedaku, ktoremu wszytko trzeba tlumaczy jak malemu
dziecku a i tak nadal niczego nie rozumie.

Nie wydaje mi się prawdopodobne że Polski Episkopat jest przeżarty przez agenturę.

Data: 2012-08-13 16:34:27
Autor: Observatore
ZACZELO SMIERDZIEC - to zmieniono wytyczne:)
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
> dziecku a i tak nadal niczego nie rozumie.

Nie wydaje mi się prawdopodobne że Polski Episkopat jest przeżarty przez agenturę.
  to ZLE sie wam wydaje.

Data: 2012-08-13 18:36:33
Autor: zdumiony
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0baaj$bdu$1inews.gazeta.pl...
Nie wydaje mi się prawdopodobne że Polski Episkopat jest przeżarty przez
agenturę.

to ZLE sie wam wydaje.

Wszędzie widzisz rosyjską agenturę, nawet w Kościele, jedynie PiS jest od tego wolny?

Data: 2012-08-13 17:40:09
Autor: Klin
[...]

   Lepiej byś zrobił nie zabierając w tych sprawach głosu.
   Czy musisz wypełniać aż tak dosłownie wytyczne kahału
   do walki z chrześcijanami - podobno jesteś agnostykiem?
   Divide et impera stara zasada wszelkiej maści manipulatorów.

Data: 2012-08-13 16:03:42
Autor: Observator
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):
> [...]

   do walki z chrześcijanami - podobno jesteś agnostykiem?
   Divide et impera stara zasada wszelkiej maści manipulatorów.

zluzcie raport Putinowi, sowiecie.

Data: 2012-08-13 16:09:49
Autor: Observatore
 Observator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a): > W dniu 2012-08-13 16:40,  Observatore pisze:

>    Czy musisz wypełniać aż tak dosłownie wytyczne kahału
>    do walki z chrześcijanami - podobno jesteś agnostykiem?
>    Divide et impera stara zasada wszelkiej maści manipulatorów.

zluzcie raport Putinowi, sowiecie.

tzn. ZLOZCIE  i jak bedziecie mieli okazje, to pocalujcie Cyryla w dupe:)

Data: 2012-08-13 16:32:54
Autor: Observatore
ZACZELO SMIERDZIEC - to zmieniono wytyczne:)
Klin <klin\@wp.pl,
    Sięgnąłeś dna!

 ale nie sowieckiego, obludniku !

Data: 2012-08-13 18:23:03
Autor: mkarwan
ZACZELO SMIERDZIEC - to zmieniono wytyczne:)
Tchórz chowający sie za kandyjskim serwerem

From: " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: ZACZELO SMIERDZIEC - to zmieniono wytyczne:)
Date: Mon, 13 Aug 2012 14:40:38 +0000 (UTC)

ZACZELO SMIERDZIEC - to zmieniono wytyczne:)