ZAFIRA 2001

Data: 2009-11-30 21:23:34
Autor: Pawlasty
ZAFIRA 2001
Mam ten sam rocznik z podobnym przebiegiem. Jestem pierwszym
właścicielem i do tej pory wymieniłem dwa przepływomierze powietrza,
lewą półoś, kilka kompletów sworzni wahacza, komplet tarcz, tylne
amortyzatorki, oczywiście nie wyszczególniam wszystkich wymienionych
materiałów eksploatacyjnych.
Niestety po takim przebiegu obudowa turbiny zaczyna zdradzać
nieszczelności, widać, ze do kolektora dolotowego dostaje się olej z
uszczelniaczy turbiny.

Poza tymi drobiazgami autko jest super i trudno znaleźć drugi, tak duży
bagażnik.

Pozdrawiam
Paweł

ZAFIRA 2001