ZAGADKA - KTO TO TAKI W 2009 ROKU?

Data: 2009-02-22 14:21:26
Autor: cytryna
ZAGADKA - KTO TO TAKI W 2009 ROKU?
- Niezwykły człowiek - rzekł drżącym głosem doktor Litwinek.  - Wielki człowiek - zaakcentował wojewoda. Nagle z kąta rozległ się długi, skrzeczący śmiech.  - Z czego się pan śmieje? - obrażonym tonem zapytał wojewoda  - Z czego? Nie z czego, moi państwo, tylko z kogo?! Z was się śmieję, z was! Z całego społeczeństwa, z wszystkich kochanych rodaków!  Z was się śmieję! Z was! Elita! Cha, cha, cha... Otóż oświadczam wam, że wasz mąż stanu, wasz Cincinnatus, wasz wielki człowiek, wasz Nikodem Dyzma to zwykły oszust, co was za nos wodzi, to sprytny łajdak, fałszerz i jednocześnie kompletny kretyn! Idiota, nie mający zielonego pojęcia nie tylko o ekonomii, lecz o ortografii. To cham, bez cienia kindersztuby, bez najmniejszego okrzesania! Przyjrzyjcie się jego mużyckiej gębie i jego prostackim manierom! Skończony tuman, kompletne zero! Daję słowo honoru, że nie tylko w żadnym Oksfordzie nie był, lecz żadnego języka nie zna! Wulgarna figura spod ciemnej gwiazdy, o moralności rzezimieszka. Sapristi! Czy wy tego nie widzicie? Źle powiedziałem, że on was za nos wodzi! To wy sami wwindowaliście to bydlę na piedestał! Wy! Ludzie pozbawieni wszelkich rozumnych kryteriów! Z was się śmieję, głuptasy! Z was! Motłoch!... --

Data: 2009-02-22 05:31:58
Autor: mrdevilyn
ZAGADKA - KTO TO TAKI W 2009 ROKU?
Czepiasz sie. On nic na to nie może poradzić że ma ryży łeb i
wytrzeszczone ślepia.
J-23

Data: 2009-02-23 10:59:13
Autor: Piotr
ZAGADKA - KTO TO TAKI W 2009 ROKU?
Dnia Sun, 22 Feb 2009 05:31:58 -0800 (PST), mrdevilyn@gmail.com
napisał(a):

Czepiasz sie. On nic na to nie może poradzić że ma ryży łeb i
wytrzeszczone ślepia.
J-23

He, he, może sobie zajarać...
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-22 05:47:05
Autor: Antenka
On 22 Lut, 14:21, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
[...]

Radosław Sikorski! To on - jestem pewna, że to o nim!

Antenka

Data: 2009-02-23 09:07:06
Autor: Vic
Antenka wrote:

Radosław Sikorski! To on - jestem pewna, że to o nim!

Antenko, wydaje mi się, że odrobinkę niedomagasz intelektualnie...

--
Vic

"Beret z antenką, antenka z berettą"
Ja

Data: 2009-02-23 08:17:21
Autor: Antenka
ZAGADKA - KTO TO TAKI W 2009 ROKU?
Antenko, wydaje mi się, że odrobinkę niedomagasz intelektualnie...

Nie wkurzaj mnie i nie łaź za mną ok? Ty już nie jeden raz pokazałeś
jakim jesteś ignorantem :-P Odczep się!!! :-E

Antenka

Data: 2009-02-23 18:44:25
Autor: ColgatesBilly

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:47873554-dbe3-4ef4-9527-9192545fd0f9m16g2000vbp.googlegroups.com...
Antenko, wydaje mi się, że odrobinkę niedomagasz intelektualnie...

Nie wkurzaj mnie i nie łaź za mną ok? Ty już nie jeden raz pokazałeś
jakim jesteś ignorantem :-P Odczep się!!! :-E

Antenka
-- -- -- -- -- -

A jak sam nie chcial pokazac, to... mysmy go wyreczali  ;)

PS czasem plaszcz sie... zacina ;)

P-Kol

Data: 2009-02-23 09:47:41
Autor: Antenka
ZAGADKA - KTO TO TAKI W 2009 ROKU?
A jak sam nie chcial pokazac, to... mysmy go wyreczali  ;)

PS czasem plaszcz sie... zacina ;)

 Ooo właśnie Kris! Tylko bez podtekstów ok? Że co proszę, że suwak się
zaciął? Łahahaha...O czym ty wogóle myślisz, Kris? Nie pij już więcej
tego piwa ok? :DDD

Antenka

P.s. Jestem dzisiaj w bardzo zabawowym nastroju, wszak jutro
"Podkoziołek" - oj oddam się szaleństwu - you can dance too! :-)

Data: 2009-02-23 19:48:58
Autor: ColgatesBilly

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:85e400b9-1fcd-452c-abc8-b2020b5e6e85v31g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --

Ja jestesm ze starej szkoly GENESIS
"We can`t dance"   ;)

P-Kol

Data: 2009-02-22 05:56:55
Autor: Antenka
ZAGADKA - KTO TO TAKI W 2009 ROKU?
Cytrynko, przykro mi to stwierdzić, ale ci panowie, którzy
skomentowali twój wątek, nie potrafią czytać tekstu ze zrozumieniem, a
na pewno nie nadają się do pracy jako detektywi :))) . Marzę o tym,
bo lubię węszyć i widzę to, czego inni nie dostrzegają :-).

"polish Agatha Christie" - Antenka :D

Data: 2009-02-22 15:09:19
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Raczej- Sherlock Holmes in skirt, obviously from Poland..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-22 07:21:50
Autor: Antenka
ZAGADKA - KTO TO TAKI W 2009 ROKU?
Raczej- Sherlock Holmes in skirt, obviously from Poland..

Oj nie bądź złośliwy - wiem, że to za te wildeckie zbijobruki tak się
na mnie mścisz....:(( Antenka  to rodzaj żeński - od urodzenia jestem
dziewczynką...z Łazarza :-D. Za chwilę będę oglądać "4.50 z
Paddington" :)) - polecam jak ktoś lubi angielskie klimaty z flegmą
hihi

Antanka :-)

P.s. Panowie, bardzo się na was zawiodłam. A mówi się, że mężczyźni są
inteligetniejsi od kobiet...psi tam! Nie to, żebym kuchni  nie lubiła,
bo lubię...Oh men! :((

Data: 2009-02-22 17:32:07
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

To miał być komplement dla Twojej przenikliwości..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-22 15:53:20
Autor: pluton
ZAGADKA - KTO TO TAKI W 2009 ROKU?
bo lubię węszyć i widzę to, czego inni nie dostrzegają :-).

I co dostrzeglas i wyweszylas ? Dlugie, brazowe i smierdzi ? :)

Nullification

Data: 2009-02-23 11:01:08
Autor: Piotr
Dnia Sun, 22 Feb 2009 15:53:20 +0100, pluton napisał(a):

I co dostrzeglas i wyweszylas ? Dlugie, brazowe i smierdzi ? :)

Pluto, jak ty już zasadzisz dowcipem... Uuuuch! tylko kurz i
zgrzytanie zębów, he, he.
pz
Piotr

Data: 2009-02-22 14:30:22
Autor: jadrys
cytryna pisze:
[...]
Obama??

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-22 14:41:31
Autor: dexth
ZAGADKA - KTO TO TAKI W 2009 ROKU?

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:139f.0000011b.49a15156newsgate.onet.pl...
[.........]
Skończony tuman, kompletne zero! Daję słowo honoru, że nie tylko w żadnym
Oksfordzie nie był, lecz żadnego języka nie zna!
Pan prezydent?

[......]

pozdr dexth

Data: 2009-02-22 15:49:10
Autor: pluton
ZAGADKA - KTO TO TAKI W 2009 ROKU?
- Niezwykły człowiek - rzekł drżącym głosem doktor Litwinek.
- Wielki człowiek - zaakcentował wojewoda. Nagle z kąta rozległ się długi,
skrzeczący śmiech.

Kazek?

Nullification

ZAGADKA - KTO TO TAKI W 2009 ROKU?