ZAKONCZENIE PIKIETY PRZED WILLA GENERALA I PYTANIE CO DALEJ

Data: 2010-12-13 18:45:50
Autor: boukun
ZAKONCZENIE PIKIETY PRZED WILLA GENERALA I PYTANIE CO DALEJ
13 grudnia 2010 - wlasnie sie zakonczyla pikieta przed willa generala Jaruzelskiego podczas ktorej z genialna analiza rzeczywistosci wspolczesnej Polski wystapil Stanislaw Michalkiewicz, najwybitniejszy publicysta polski pierwszej dekady XXI-wszego wieku.
http://www.youtube.com/watch?v=Mkwv9-ks1kU

boukun

Data: 2010-12-13 19:29:07
Autor: obserwator
[...]

tez lubie czytac Michalkiewicza, ale nie biore go doslownie, bo nie cierpie na
obsesje taka jak on. On pewne sprawy kojarzy, ale nie ktore nie.

Data: 2010-12-13 19:35:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ie5mfg$71n$1mx1.internetia.pl...
[...]

Michalkiewicza teraz wychwalasz?
A o Palikocie zapomniałeś? Miałeś iść z nim na dobre i złe. Byłeś w nim wprost zakochany. I co? Już go nie kochasz? Już nie popierasz? Gdzie podziały się twoje dozgonne uczucia?

Data: 2010-12-13 19:37:24
Autor: u2
[...]

Palikot nie jest głupi, choć Michalkiewicz mądrzejszy. Bekon się uczy.

Data: 2010-12-13 19:50:17
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d0667e9$0$22813$65785112news.neostrada.pl...
[...]

boukun was uczy...

boukun

Data: 2010-12-13 19:59:54
Autor: u2
W dniu 2010-12-13 19:50, boukun pisze:
Palikot nie jest głupi, choć Michalkiewicz mądrzejszy. Bekon się uczy.

boukun was uczy...

Ty bekon, nie obejrzałem jeszcze ani jednego kawałka, które tutaj
zapodajesz :)

Data: 2010-12-13 20:10:34
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d066d30$0$27037$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dletego takiś zapóźniony...

boukun

Data: 2010-12-13 19:49:43
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4d066787news.home.net.pl...

[...]

Michalkiewicza warto czasami posłuchać, ma niezłe wyczucie, choć i on często błądzi. Albo nie jest do końca szczery, albo brak mu intelektu. Jeśli chodzi o Palikota, to twierdzę, że warto się do niego zaczepić i gdyby naród był mądry, to by na jego fali się uwolnił i przejął władzę...

boukun

Data: 2010-12-13 20:00:55
Autor: u2
W dniu 2010-12-13 19:49, boukun pisze:
Jeśli chodzi o Palikota, to twierdzę, że warto się do niego zaczepić i
gdyby naród był mądry, to by na jego fali się uwolnił i przejął władzę...

Oczywiście naród wybrany, którego obaj jesteście przedstawicielami :)

Data: 2010-12-13 20:03:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ie5q7a$rir$1mx1.internetia.pl...
[...]

No to ruszaj Bokun, a "głupi naród wszystko kupi"!

Data: 2010-12-13 21:56:21
Autor: u2
ZAKONCZENIE PIKIETY PRZED WILLA GENERALA I PYTANIE CO DALEJ
No to ruszaj Bokun, a "głupi naród wszystko kupi"!

Palikot potrafi sprzedawać. W końcu ma te 300 mln zarobione na ciemnym
ludzie.

Data: 2010-12-14 12:17:18
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4d066e21$1news.home.net.pl...

[...]

W pojedynkę nic nie zwojujesz. Jeśli naród głupi, całe społeczeństwo będzie cierpieć wiekami.
Nie zrobi się rewolucji, przystając do walki na zasadach ustalonych przez wroga. Błędnym kołem jest wiara w jakies tam demokratyczne wybory na ich zasadach. Utopia. Przystając na to, szkodzimy sami sobie, oddalamy na wieki uzyskanie niepodległości. To jest ich system, który należy obalić. System można obalić tylko siłą. Tylko wojna i karabinami można obalić wroga. Należy pozwolić się systemowi samemu wykrwawić i wtedy przystąpić do akcji. System już niedługo upadnie ijuż ledwo dycha już kona, długo nie pociągnie, a wtedy konającego należy dobić...

boukun

Data: 2010-12-13 21:04:06
Autor: White Power
ZAKONCZENIE PIKIETY PRZED WILLA GENERALA I PYTANIE CO DALEJ
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a): A spokojnie było? Bo we Wrocławiu doszło do zamachu terrorystycznego na siedzibę gw, pod która zakończyła się pikieta. Nieznany sprawca rzucił śnieżką w stronę budynku, na szczęście nikt nie ucierpiał.

Data: 2010-12-14 11:50:09
Autor: boukun

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ie61o6$is4$1inews.gazeta.pl...

A spokojnie było? Bo we Wrocławiu doszło do zamachu terrorystycznego na siedzibę
gw, pod która zakończyła się pikieta. Nieznany sprawca rzucił śnieżką w stronę
budynku, na szczęście nikt nie ucierpiał.

Bo w tym mczasie byli w miejscowej synagodze...

boukun

Data: 2010-12-14 16:42:38
Autor: White Power
> [...]

stron
> budynku, na szczęście nikt nie ucierpiał.

Bo w tym mczasie byli w miejscowej synagodze...

Jedna osoba pełniła dyżur, i nawet wystawiła telefon komórkowy za okno by było słychać antymichnikowe slogany, ciekawe do kogo było to połączenie.

--

ZAKONCZENIE PIKIETY PRZED WILLA GENERALA I PYTANIE CO DALEJ