ZAŁUJE ZE GLOSOWALEM NA TUSKA ! :(

Data: 2010-09-02 09:44:42
Autor: Pistaszek
ZAŁUJE ZE GLOSOWALEM NA TUSKA ! :(
Co Tusk zrobil? Z tego co obiecal?
Nic! Wielkie gowno!
Jest jeszcze wiekszy syf nizeli byl za Kaczki!

Nie lubie Kaczki wiec glosowalem na Tuska i zaluje tego!

Jest gorzej niz bylo za Kaczki. Mamy wiekszy syf i rozpad
panstwa. Biurokracja rozkwitla, lapowkarstwo na kazdym
kurwa kroku. Nic nie moge zalatwic bez koperty!

Wczoraj muslalem polozyc tysiaka aby urzedas pieprzony
nie odlozyl mojego wniosku ad acta tylko polozyl tam gdzie powinien! SYF NIE PANSTWO!

Data: 2010-09-02 09:58:09
Autor: prorok
Użytkownik "Pistaszek" <pistaszek11@interia.pl> napisał w wiadomości news:i5nkm2$pi9$1news.onet.pl...
Nie lubie Kaczki wiec glosowalem na Tuska i zaluje tego!

A ja nie

Data: 2010-09-02 10:15:51
Autor: awe

Użytkownik "prorok" <prorok@to.nie.adres> napisał w wiadomości news:i5nlei$rn6$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pistaszek" <pistaszek11@interia.pl> napisał w wiadomości news:i5nkm2$pi9$1news.onet.pl...
Nie lubie Kaczki wiec glosowalem na Tuska i zaluje tego!

A ja nie
-- -- -- -- -- -- --
A to jakim cudem?
awe

Data: 2010-09-02 10:12:06
Autor: prorok
ZAŁUJE ZE GLOSOWALEM NA TUSKA ! :(
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5nm59$tvt$1news.onet.pl...
A to jakim cudem?

Normalnie

Data: 2010-09-02 01:20:23
Autor: zbig
On 2 Wrz, 10:12, "prorok" <pro...@to.nie.adres> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:i5nm59$tvt$1news.onet.pl...

> A to jakim cudem?

Normalnie

Podoba mi się Twoja zwięzłość :)

Data: 2010-09-02 10:23:42
Autor: prorok
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1ec4e2fb-72ce-49e1-9139-00362c117b9af6g2000yqa.googlegroups.com...
Podoba mi się Twoja zwięzłość :)

Tusk to polityk normalny a nie wódz z super poparciem i to mi się w nim podoba.

Data: 2010-09-02 15:38:33
Autor: awe

Użytkownik "prorok" <prorok@to.nie.adres> napisał w wiadomości news:i5nmue$i4$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
a dlaczego on nie ma super poparcia, wyjasnij tak normalnie
awe

Data: 2010-09-02 11:53:15
Autor: Canucki
Pistaszek <pistaszek11@interia.pl> napisał(a):
[...]

Dajacy lapowke tez ponosi odpowiedzialnosc karna.

Niech Pan sie tak nie zagryza tak z powodu Tuska.  Przeciez gdyby rzadzily "kaczki" to zamiast mleczarza przyszedlby Ziobro
i zastrzelil Pana w kiblu, nieprawdaz?

Krzysztof Canucki

Data: 2010-09-02 12:01:45
Autor: Miglanc
[...]

 Jacy obywatele takie państwo. To ty dałeś w łapę, a przyjął urzędnik, który
mieszka gdzieś obok ciebie! Tusk nie będzie pilnowac by ktoś nie brał w łapę
ani też by ktoś nie dawał. Sam sobie jesteś winien. Trzeba było
kolesia/babkę wziąć za łeb i zwyczajnie przeczołgać! Tak więc to tacy jak ty
tworzą ten syf.

--

Zahir

Data: 2010-09-02 15:39:19
Autor: awe

Użytkownik " Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c7f7a0f$1$27043$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Korea Pn - idiotow nie sieja sami sie rodza
awe

ZAŁUJE ZE GLOSOWALEM NA TUSKA ! :(