ZAMIENILI KACZYŃSKIEGO NA HITLERA !!!

Data: 2012-02-10 13:01:35
Autor: Obserwator
ZAMIENILI KACZYŃSKIEGO NA HITLERA !!!

:)))))))

*Platforma Obywatelska tonie, wpakowana na skały przez Donalda Tuska, który w
swej dbałości o Państwo wypisz wymaluj przypomina przygłupiego kapitana
zdawało się niezatapialnej „Costa Concordii”, któremu grozi teraz dwa i pół
tysiąca lat więzienia.  Rzucono więc na linię frontu żelazne odwody nie przebierających w środkach,
wypróbowanych w boju szwadronów ministerstwa propagandy oraz oświecenia
publicznego.    Wczoraj w Poranku Radia TOK FM trio ewangeliczne w składzie: polska Maria
Teresa, niejaka Janina Maria Paradowska, pastor salonowy Szostkiewicz i
niestrudzony apostoł świętego guru z Czerskiej, niejaki Wroński z Gazety
Wyborczej, wspięli się na niezdobyte dotąd szczyty sztuki wciskania obywatelom
ciemnoty.  Szło o to, żeby zbajerować ludzi dlaczego na Euro 2012 nie będzie autostrad.  Byłem święcie przekonany, że jak zwykle zwalą winę na Prezesa Kaczyńskiego.
Ale widać przyszły dyrektywy ze sztabu Platformy, że straszenie ludojadem
Jarosławem już nie działa na ciemnego luda.  Odegrano więc farsę, jakiej by nie wymyślili najzdolniejsi doktrynerzy Kim
Dzong Una i Mao Tse Tunga, puszczając w eter przekaz, cytuję dosłownie:  „Że z tymi autostradami nie ma się co śpieszyć, bo już był taki jeden, co
budował autostrady terminowo, który się nazywał Adolf Hitler". A jak ktoś nie
kuma o co biega to znaczy, że wciąż "rozumuje w kategoriach
czworakowo-folwarcznych" (Wroński) i "szczepowo-plemiennych" (Szostkiewicz)”,
koniec cytatu.  W pierwszej chwili pomyślałem, że to jakiś ponury żart.  Otóż nic podobnego. Sfora zaprzedanych władzy prelegentów przez dobrych kilka
minut, ze śmiertelną powagą wałkowała temat kończąc go konkluzją, że nie
sztuka walczyć z bezrobociem metodami Reichskanzlera.  Proszę Państwa!   Tej ekipie trzeba jak najprędzej podziękować! Bo będzie
nieszczęście!!! * http://niezalezna.pl/23211-zamienili-kaczynskiego-na-hitlera

Data: 2012-02-10 14:14:41
Autor: Neko
ZAMIENILI KACZYŃSKIEGO NA HITLERA !!!
To sa po prostu kurwa jakies jaja!

Rozumiem, ze mamy dziekowac Herr Tuskowi, za to, ze NIE buduje
autostrad, bo terminowo budowal Hitler?!

To juz dawno przeszlo ludzkie pojecie. Trzeba tego Tuska z jego zgraja
przepedzic jak najszybciej!

Data: 2012-02-10 19:29:00
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:4f351886$0$26701$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie. Mamy dziekować J.Kaczyńskiemu, że wybudował 3 mln mieszkań!

BomBel

Data: 2012-02-11 06:56:51
Autor: stevep
Dnia 10-02-2012 o 14:14:41 Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):

[...]

Tusk nie buduje, a kto kretynie budował?

--
stevep

Data: 2012-02-10 14:48:04
Autor: mkarwan

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jh34ff$c2h$1inews.gazeta.pl...
Proszę Państwa!   Tej ekipie trzeba jak najprędzej podziękować! Bo będzie
nieszczęście!!! *

Masz na myśli Paradowską, Szostkiewicza, Wrońskiego i tych którzy za nimi stoją oraz TOK FM i tych którzy za nimi stoją?

Data: 2012-02-10 13:52:08
Autor: Obserwator
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Masz na myśli Paradowską, Szostkiewicza, Wrońskiego i tych którzy za nimi stoją oraz TOK FM i tych którzy za nimi stoją?

a KTO za nimi stoi? Zawsze ci sami od II wojny swiatowej.

Zamiescilem wlasnie link do dyskusji po drugim filmie o sowieckim lobuzie,
Jaruzelskim.

"Towarzysz generał idzie na wojnę" - Grzegorz Braun, Robert Kaczmarek, Lech
Kowalski http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2188530&MID=%3Cjh3501%24dsr%241%40inews.gazeta.pl%3E

Data: 2012-02-10 14:57:37
Autor: mkarwan

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jh37e8$lfr$1inews.gazeta.pl...
Zamiescilem wlasnie link do dyskusji po drugim filmie o sowieckim lobuzie,
Jaruzelskim.

O Jaruzelskim interesują mnie w miarę obiektywne informacje i fakty.

Nie interesują mnie informacje podobne do tych, które komuniści wypisywali o tym co było przed wojną m.in. o Piłsudskim.
Ich głównym celem było oplucie Piłsudskiego.
Bali się prawdy o nim.

Data: 2012-02-10 14:10:45
Autor: Obserwator
> [...]

Ich głównym celem było oplucie Piłsudskiego.

mkarwan, przykro mi, ale uwazam, ze mijasz sie z prawda piszac, ze cie
sowiecki patriota i zdrajca - Jaruzelski nie interesuje.

Generalnie to co teraz napisales jest typowa manipulacja w stylu bolszewickim. Ktos kto uwaza Jaruzelskiego za bohatera, udawadnia kim jest.

Pan Michalkiewicz na spotkaniu po drugim filmie o Jaruzelskim, powiedzial
bardzo wazna rzecz i mniej wiecej stwierdzil, zreszta bardzo celnie, ze w Polsce zyja ludzie ktorzy nadal, wbrew oczywistym faktom i dowodom, uwazaja,
ze stan wojenny, byl koniecznoscia. To jest fundamentalne KLAMSTWO na ktorym zbudowano postkomunistyczne panstwo -
trzecia RP.

Ci ludzie po prostu lubia aby ich kopano po dupie.

Dopoki nadal beda ci ludziwe w to klamstwo wierzyc, to nie zbuduje sie
normalnej Polski.

Data: 2012-02-10 15:56:27
Autor: mkarwan
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jh38h5$p0c$1inews.gazeta.pl...
> [...]

mkarwan, przykro mi, ale uwazam, ze mijasz sie z prawda piszac, ze cie
sowiecki patriota i zdrajca - Jaruzelski nie interesuje.

Masz problem, ze zrozumieniem tego piszę.
Przeczytaj raz jeszcze to co napisałem.
Naucz się pisać bez emocji i nie kłamać.

Data: 2012-02-11 06:58:17
Autor: stevep
Dnia 10-02-2012 o 15:10:45  Obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

> [...]

Ci ludzie po prostu lubia aby ich kopano po dupie.

Dopoki nadal beda ci ludziwe w to klamstwo wierzyc, to nie zbuduje sie

Ma racje, dopóki ludzie będą wierzyć takim debilom jak Michałkiewicz o  budowaniu nie ma mowy.
--
stevep

Data: 2012-02-10 19:28:01
Autor: Leprechaun
[...]

zdawało się niezatapialnej &#8222;Costa Concordii&#8221;, któremu grozi teraz dwa i pół
[...]

&#8222;Że z tymi autostradami nie ma się co śpieszyć, bo już był taki jeden, co
budował autostrady terminowo, który się nazywał Adolf Hitler". A jak ktoś nie
kuma o co biega to znaczy, że wciąż "rozumuje w kategoriach
czworakowo-folwarcznych" (Wroński) i "szczepowo-plemiennych" (Szostkiewicz)&#8221;,

0:7 to faktycznie będzie nieszczęście.

BomBel

Data: 2012-02-10 23:05:44
Autor: pluton
ZAMIENILI KACZYŃSKIEGO NA HITLERA !!!

0:7 to faktycznie będzie nieszczęście.

7 to szczesliwa liczba. A wogole to do
dwudziestu trzech razy sztuka...

Nullification

Data: 2012-02-11 10:30:07
Autor: Leprechaun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jh4498$k4o$1inews.gazeta.pl...

0:7 to faktycznie będzie nieszczęście.

7 to szczesliwa liczba. A wogole to do
dwudziestu trzech razy sztuka...

Do 0:23 nie doczeka! Już przy 0:7 wywiozą go na taczce! ;)

BomBel

Data: 2012-02-11 14:48:25
Autor: pluton
ZAMIENILI KACZYŃSKIEGO NA HITLERA !!!
> 7 to szczesliwa liczba. A wogole to do
> dwudziestu trzech razy sztuka...

Do 0:23 nie doczeka! Już przy 0:7 wywiozą go na taczce! ;)

A kto bedzie niszczyl wlasne towarzystwo emerytalne ?
Pierdziek bedzie dowodzil do konca swoich dni.

Nullification

ZAMIENILI KACZYŃSKIEGO NA HITLERA !!!