ZAMIENILI KACZYŃSKIEGO NA HITLERA !!!

Data: 2012-02-10 14:48:04
Autor: mkarwan
ZAMIENILI KACZYŃSKIEGO NA HITLERA !!!

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jh34ff$c2h$1inews.gazeta.pl...
Proszę Państwa!   Tej ekipie trzeba jak najprędzej podziękować! Bo będzie
nieszczęście!!! *

Masz na myśli Paradowską, Szostkiewicza, Wrońskiego i tych którzy za nimi stoją oraz TOK FM i tych którzy za nimi stoją?

Data: 2012-02-10 13:52:08
Autor: Obserwator
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Masz na myśli Paradowską, Szostkiewicza, Wrońskiego i tych którzy za nimi stoją oraz TOK FM i tych którzy za nimi stoją?

a KTO za nimi stoi? Zawsze ci sami od II wojny swiatowej.

Zamiescilem wlasnie link do dyskusji po drugim filmie o sowieckim lobuzie,
Jaruzelskim.

"Towarzysz generał idzie na wojnę" - Grzegorz Braun, Robert Kaczmarek, Lech
Kowalski http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2188530&MID=%3Cjh3501%24dsr%241%40inews.gazeta.pl%3E

Data: 2012-02-10 14:57:37
Autor: mkarwan

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jh37e8$lfr$1inews.gazeta.pl...
Zamiescilem wlasnie link do dyskusji po drugim filmie o sowieckim lobuzie,
Jaruzelskim.

O Jaruzelskim interesują mnie w miarę obiektywne informacje i fakty.

Nie interesują mnie informacje podobne do tych, które komuniści wypisywali o tym co było przed wojną m.in. o Piłsudskim.
Ich głównym celem było oplucie Piłsudskiego.
Bali się prawdy o nim.

Data: 2012-02-10 14:10:45
Autor: Obserwator
> [...]

Ich głównym celem było oplucie Piłsudskiego.

mkarwan, przykro mi, ale uwazam, ze mijasz sie z prawda piszac, ze cie
sowiecki patriota i zdrajca - Jaruzelski nie interesuje.

Generalnie to co teraz napisales jest typowa manipulacja w stylu bolszewickim. Ktos kto uwaza Jaruzelskiego za bohatera, udawadnia kim jest.

Pan Michalkiewicz na spotkaniu po drugim filmie o Jaruzelskim, powiedzial
bardzo wazna rzecz i mniej wiecej stwierdzil, zreszta bardzo celnie, ze w Polsce zyja ludzie ktorzy nadal, wbrew oczywistym faktom i dowodom, uwazaja,
ze stan wojenny, byl koniecznoscia. To jest fundamentalne KLAMSTWO na ktorym zbudowano postkomunistyczne panstwo -
trzecia RP.

Ci ludzie po prostu lubia aby ich kopano po dupie.

Dopoki nadal beda ci ludziwe w to klamstwo wierzyc, to nie zbuduje sie
normalnej Polski.

Data: 2012-02-10 15:56:27
Autor: mkarwan
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jh38h5$p0c$1inews.gazeta.pl...
> [...]

mkarwan, przykro mi, ale uwazam, ze mijasz sie z prawda piszac, ze cie
sowiecki patriota i zdrajca - Jaruzelski nie interesuje.

Masz problem, ze zrozumieniem tego piszę.
Przeczytaj raz jeszcze to co napisałem.
Naucz się pisać bez emocji i nie kłamać.

Data: 2012-02-11 06:58:17
Autor: stevep
Dnia 10-02-2012 o 15:10:45  Obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

> [...]

Ci ludzie po prostu lubia aby ich kopano po dupie.

Dopoki nadal beda ci ludziwe w to klamstwo wierzyc, to nie zbuduje sie

Ma racje, dopóki ludzie będą wierzyć takim debilom jak Michałkiewicz o  budowaniu nie ma mowy.
--
stevep

ZAMIENILI KACZYŃSKIEGO NA HITLERA !!!