ZAMORDOWANO BACĘ, CZYLI POLAKA FAŁSZYWEGO! To nie żart... czytajcie

Data: 2010-10-30 12:42:03
Autor: Antenka
ZAMORDOWANO BACĘ, CZYLI POLAKA FAŁSZYWEGO! To nie żart... czytajcie
Uprawiał seks z kurczakami i owcami. Zginął przez osła?
Rolnik z Portugalii został oskarżony o zabicie mężczyzny za to, że
uprawiał seks z jego osłem - informuje brytyjski tabloid "The Sun".

Policja przypuszcza, że 55-letni rolnik rozciął brzytwą szyję 68-
letniego mieszkańca wsi, kiedy dowiedział się, że uprawiał on seks z
jego ulubionym osłem Russo.

Zamordowany mężczyzna o imieniu Jaime znany był we wsi ze swojego
pociągu do zwierząt. Nazywano go nawet "Jaime Owca". "Owca" - jak
wynika z opowieści mieszkańców wsi - od 12 lat wielokrotnie odbywał
stosunki z miejscowymi owcami i kurczakami.

Odnalezione ciało "Owcy" ubrane było jedynie w damską bieliznę i
kapcie.
Rolnik nie przyznaje się do winy.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Uprawial-seks-z-kurczakami-i-owcami.-Zginal-przez-osla,wid,12809778,wiadomosc.html?ticaid=1b27c&_ticrsn=5

A nie mówiłam, że baca to Polak_Fałszywy? No i doigrał się! :D

Antenka

Data: 2010-10-30 21:53:51
Autor: raff
ZAMORDOWANO BACĘ, CZYLI POLAKA_FAŁSZYWE GO! To nie şart... czytajcie

A nie mowil ze zna portugalski.

A to ci dopiero.

R.

Data: 2010-10-30 13:49:50
Autor: Antenka
On 30 Paź, 21:53, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

A nie mowil ze zna portugalski.<

No właśnie - nic nie powiedział :- /. Ale od dłuższego czasu
podejrzewałam, że on nie jest polskim bacą. No i proszę! :D

A to ci dopiero.<

Raffik, ale żeby z drobiem seks uprawiać...hłe hłe hłe
Ciekawe w jakiej postaci, czy z kurą z rozsołu też?  :-?

:DDD

Antenka

Data: 2010-10-30 23:39:18
Autor: raff
W dniu 2010-10-30 22:49, Antenka pisze:
On 30 PaĹş, 21:53, raff<patagonia2...@onet.pl>  wrote:

[...]

Ciekawe w jakiej postaci, czy z kurą z rozsołu teĹź?  :-?

Nie, to juz by byla nekrofilia.

R.

Data: 2010-10-30 22:43:12
Autor: Polok_prawdziwy
ZAMORDOWANO BACĘ, CZYLI POLAKA FAŁSZYWEGO! To nie żart... czytajcie
Antenka wrote:

Łoj AMTENKO..., AMTENKO...
- niedość, ze z kacapy łokrutnie ci zajezdzo, to wdodatku konfu..., komdufo... - KOMFUBULUJES...!!!

Cosik ta POKRACNO choroba straśnie zaraźliwo...

Data: 2010-10-30 13:54:19
Autor: Antenka
ZAMORDOWANO BACĘ, CZYLI POLAKA FAŁSZYWEGO! To nie żart... czytajcie
On 30 Paź, 22:43, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol>

Cosik ta POKRACNO choroba stra nie zara liwo...<

A ty cicho siedź! Przecież nie żyjesz! :-E
A poza tym strasznie kurzym łajnem capisz bleee :-P

Antenka

Data: 2010-10-30 23:07:48
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

On 30 Paź, 22:43, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol>

Cosik ta POKRACNO choroba stra nie zara liwo...<

A ty cicho siedź! Przecież nie żyjesz! :-E
A poza tym strasznie kurzym łajnem capisz bleee :-P

Wymyśl cosik łod siebie, a niełośmiszoj siem....

Data: 2010-10-31 01:16:37
Autor: MH
Antenka wrote:

Łoj AMTENKO..., AMTENKO...
- niedość, ze z kacapy łokrutnie ci zajezdzo, to wdodatku konfu..., komdufo... - KOMFUBULUJES...!!!

Cosik ta POKRACNO choroba straśnie zaraźliwo...

=================

Cosik Ci kumiem powim ponasemu!!  S tom cipomśmierdzomcom nie ma ło cym radzić..
Katolickom jez , jako to frater jej nakazuje , syćko naturalne mo !!  Znacysiem
, śparka niewygolona , hamoniakiem NH3 śmierdzomca , i dyć tako jez to katolicko
łekłologjia...  Dyć w takie cosik zadne ptacysko by nie wskocyło .. No cheba ,
ze kacor ...

MH

Data: 2010-10-31 10:52:39
Autor: Polok_prawdziwy
MH wrote:

Antenka wrote:

[...]

BEEEE....!!!

- niedość, ze śmierdzonco, to jesce NIEWYGOLONO...!?

FUUUUJ...!!!

- takiej to nowet wucho bym niewtyknoł...!

PS - A barchany zapewne zwiecora łodrywać musi, bo takie dosromuw psyklejone...!

Data: 2010-10-31 08:07:28
Autor: Jarek nie obronił kżyża

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:2pbup7-4hs.ln1server.linuxfan.de...
Antenka wrote:

Łoj AMTENKO..., AMTENKO...
- niedość, ze z kacapy łokrutnie ci zajezdzo, to wdodatku konfu...,
komdufo... - KOMFUBULUJES...!!!

No wygadojzesie, kondominium!

 Przemysław Warzywny

--

"Trudno dopuścić do sytuacji, gdy po nieudolnych rządach Prawa i Sprawiedliwości, które doprowadziły do gigantycznego zadłużenia Polski, próbujemy teraz sięgać po dodatkowe pieniądze dla budżetu do kieszeni podatników - tak przeciwko podwyżce VAT protestował w piątek w Sejmie Henryk Kowalczyk, poseł... PiS "

Data: 2010-10-30 23:18:26
Autor: jadrys
[...]

Już kiedyś dawno temu Woody Allen mówił w jednym ze swoich filmów - "nie figlujcie ze zwierzętami, możecie na tym źle wyjść". No i miał rację, niektórym takie igraszki nie wychodzą na zdrowie, zwłaszcza gdy jest ktoś o takiego partnera zazdrosny. :-(

Data: 2010-10-30 14:30:31
Autor: Antenka
On 30 Paź, 23:18, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

niektórym takie igraszki nie wychodzą na zdrowie, zwłaszcza gdy jest
ktoś o takiego partnera zazdrosny. :-( <

Jadrysiu, daj spokój! Kurczak jest partnerem? bhahahaa :D
Wiesz, nie zdziwi mnie jak kochasiem bacy_fałszywego zostanie
karaluch :D

Antenka

Data: 2010-10-30 23:52:20
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-30 23:30, Antenka pisze:

[...]

O kurczaki to może i nie, ale o tego osiołka to pewnie ten wieśniak był zazdrosny. I dlatego się zemścił na tym amatorze czyichś partnerów. :-D

Dobranoc Antenko :-*

Data: 2010-10-31 02:30:32
Autor: Panslavista
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:ec227386-e50c-4d1f-ab6d-6b1b304ce6bek22g2000yqh.googlegroups.com...

Jadrysiu, daj spokój! Kurczak jest partnerem? bhahahaa :D
Wiesz, nie zdziwi mnie jak kochasiem bacy_fałszywego zostanie
karaluch :D

Nie miał na piwo to nadział na małego i upiekł w ognisku.

Data: 2010-10-30 23:42:49
Autor: Canucki
ZAMORDOWANO BACĘ, CZYLI POLAKA FAŁSZYWEGO! To nie żart... czytajcie
Po co Pani wypisuje takie glupoty?  Polok_prawdziwy to prymityw ale nie znaczy to aby agencyjne wiadomosci o jakims zboczencu mu przypisywac.
Zreszta jego zycie seksualne jest jego sprawa.  Wystarczy, ze sam sie reklamuje jaki to z niego macho i wypisuje o sukcesach z "Marynami"
Razem z drugim "goralskim talentem" MH, ktory jednak nieswiadomie
przyznaje sie sie, ze jest kiepskim mezczyzna, gdyz piszac o swoich podbojach seksualnych wsrod... prostytutek ujawnia brak powodzenia u kobiet.

Poza tem temat jest nieodpowiedni dla tej grupy dyskusyjnej.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-31 08:53:40
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-31 01:42,  Canucki pisze:
Zreszta jego zycie seksualne jest jego sprawa.

Krzysztof Canucki

Tak, ale do czasu gdy ktoś nie zacznie publicznie manifestować swojej seksualności, zwłaszcza na grupie dyskusyjnej...

Data: 2010-10-31 10:59:54
Autor: Polok_prawdziwy
jadrys wrote:

[...]

JAMDRYSIE,
- niejo ło pedorastach i pedafilach pisać poconłem...!

Data: 2010-10-31 06:32:00
Autor: Antenka
ZAMORDOWANO BACĘ, CZYLI POLAKA FAŁSZYWEGO! To nie żart... czytajcie
On 31 Paź, 10:59, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol>

JAMDRYSIE,
- niejo ło pedorastach i pedafilach pisać poconłem...! <

A kto się przechwalał, że z owcami spółkuje? Ksiądz Klein, czy niejaki
Polak_Prawfziwy? Jesteś zgliwiałym, obślizgłym, starym, miękkim
dydkiem! I wszystko w tym temacie.
Spadaj do owczarni zoofilu!

Antenka

P.s. A od Jadrysia wara! :-E

Data: 2010-10-31 14:42:26
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

[...]

Kacapa podmyto...!?

- chebanie, bo dalej straśliwie capi....

Data: 2010-10-31 21:26:10
Autor: jadrys
ZAMORDOWANO BACĘ, CZYLI POLAKA FAŁSZYWEGO! To nie żart... czytajcie
W dniu 2010-10-31 14:32, Antenka pisze:

Antenka

P.s. A od Jadrysia wara! :-E

:-*

--
jadryś

Data: 2010-10-31 21:26:43
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-31 10:59, Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

No wiem, ale często publicznie opowiadałeś o swoich łóżkowych sukcesach. A Antenka to oceniła i wyraziła swoje zdanie w tym temacie.

Data: 2010-10-31 21:45:53
Autor: Polok_prawdziwy

jadrys wrote:

[...]

To dlo AMTENKI "łuzko" to kury, indory i inkse kozy...!?

Chmmm...
- niewim co moze ztym ptoctwem włużku wyprawiać, ale jeśli tak godos, toci wieżem...

PS - nochebaze ptoctwo, wture "kwakwa" robi, namyśli miała....

Data: 2010-10-31 02:59:17
Autor: Grzegorz Z.
a podali jakiego był wyznania?

i owcami.

.... i czy hodował też kozy?

Data: 2010-10-31 02:27:50
Autor: Panslavista
a podali jakiego był wyznania?

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:1eyvrwrxasjq0.1xpn2j7yqqfox$.dlg40tude.net...

i owcami.

... i czy hodował też kozy?

Parch, skoro kosher.

Data: 2010-10-31 08:23:40
Autor: u2
a podali jakiego był wyznania?
W dniu 2010-10-31 02:59, Grzegorz Z. pisze:

i owcami.

... i czy hodował też kozy?

A co, chcesz jedną sobie kupić ?

Data: 2010-10-31 06:23:52
Autor: Antenka
On 31 Paź, 08:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:

A co, chcesz jedną sobie kupić ?<

Nie, bo Z.Grześ preferuje barany ;-D

Antenka

Data: 2010-10-31 16:08:06
Autor: u2
W dniu 2010-10-31 14:23, Antenka pisze:
On 31 Paź, 08:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:

A co, chcesz jedną sobie kupić ?<

Nie, bo Z.Grześ preferuje barany ;-D

Dlatego dziwię się, że kupuje sobie kozę.

Data: 2010-10-31 16:14:58
Autor: u2
A po co tobie koza ?

Data: 2010-10-31 17:00:50
Autor: sofu

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:133a39b9-d8ab-48de-b1f0-eb6a64f6959930g2000yql.googlegroups.com...
[...]

To mi wygląda bardziej na Klocka, ale to ścierwo przecież żyje?!

sofu

Data: 2010-10-31 14:23:15
Autor: Antenka
On 31 Paź, 17:00, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:

To mi wygląda bardziej na Klocka, ale to ścierwo przecież żyje?! <

Nie wiem kim jest Klocek. Może mi zdradzisz tę tajemnicę?

Antenka

ZAMORDOWANO BACĘ, CZYLI POLAKA FAŁSZYWEGO! To nie żart... czytajcie