ZAMORDOWANO BACĘ, CZYLI POLAKA FAŁSZYWEGO! To nie żart... czytajcie

Data: 2010-10-30 23:42:49
Autor: Canucki
ZAMORDOWANO BACĘ, CZYLI POLAKA FAŁSZYWEGO! To nie żart... czytajcie
Po co Pani wypisuje takie glupoty?  Polok_prawdziwy to prymityw ale nie znaczy to aby agencyjne wiadomosci o jakims zboczencu mu przypisywac.
Zreszta jego zycie seksualne jest jego sprawa.  Wystarczy, ze sam sie reklamuje jaki to z niego macho i wypisuje o sukcesach z "Marynami"
Razem z drugim "goralskim talentem" MH, ktory jednak nieswiadomie
przyznaje sie sie, ze jest kiepskim mezczyzna, gdyz piszac o swoich podbojach seksualnych wsrod... prostytutek ujawnia brak powodzenia u kobiet.

Poza tem temat jest nieodpowiedni dla tej grupy dyskusyjnej.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-31 08:53:40
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-31 01:42,  Canucki pisze:
Zreszta jego zycie seksualne jest jego sprawa.

Krzysztof Canucki

Tak, ale do czasu gdy ktoś nie zacznie publicznie manifestować swojej seksualności, zwłaszcza na grupie dyskusyjnej...

Data: 2010-10-31 10:59:54
Autor: Polok_prawdziwy
jadrys wrote:

[...]

JAMDRYSIE,
- niejo ło pedorastach i pedafilach pisać poconłem...!

Data: 2010-10-31 06:32:00
Autor: Antenka
ZAMORDOWANO BACĘ, CZYLI POLAKA FAŁSZYWEGO! To nie żart... czytajcie
On 31 Paź, 10:59, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol>

JAMDRYSIE,
- niejo ło pedorastach i pedafilach pisać poconłem...! <

A kto się przechwalał, że z owcami spółkuje? Ksiądz Klein, czy niejaki
Polak_Prawfziwy? Jesteś zgliwiałym, obślizgłym, starym, miękkim
dydkiem! I wszystko w tym temacie.
Spadaj do owczarni zoofilu!

Antenka

P.s. A od Jadrysia wara! :-E

Data: 2010-10-31 14:42:26
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

[...]

Kacapa podmyto...!?

- chebanie, bo dalej straśliwie capi....

Data: 2010-10-31 21:26:10
Autor: jadrys
ZAMORDOWANO BACĘ, CZYLI POLAKA FAŁSZYWEGO! To nie żart... czytajcie
W dniu 2010-10-31 14:32, Antenka pisze:

Antenka

P.s. A od Jadrysia wara! :-E

:-*

--
jadryś

Data: 2010-10-31 21:26:43
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-31 10:59, Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

No wiem, ale często publicznie opowiadałeś o swoich łóżkowych sukcesach. A Antenka to oceniła i wyraziła swoje zdanie w tym temacie.

Data: 2010-10-31 21:45:53
Autor: Polok_prawdziwy

jadrys wrote:

[...]

To dlo AMTENKI "łuzko" to kury, indory i inkse kozy...!?

Chmmm...
- niewim co moze ztym ptoctwem włużku wyprawiać, ale jeśli tak godos, toci wieżem...

PS - nochebaze ptoctwo, wture "kwakwa" robi, namyśli miała....

ZAMORDOWANO BACĘ, CZYLI POLAKA FAŁSZYWEGO! To nie żart... czytajcie