ZAMORDOWANO BACĘ, CZYLI POLAKA_FAŁSZYWE GO! To nie żart... czytajcie

Data: 2010-10-30 21:53:51
Autor: raff
ZAMORDOWANO BACĘ, CZYLI POLAKA_FAŁSZYWE GO! To nie żart... czytajcie
W dniu 2010-10-30 21:42, Antenka pisze:
Uprawiał seks z kurczakami i owcami. Zginął przez osła?

Rolnik z Portugalii został oskarżony o zabicie mężczyzny za to, że
uprawiał seks z jego osłem - informuje brytyjski tabloid "The Sun".

Policja przypuszcza, że 55-letni rolnik rozciął brzytwą szyję 68-
letniego mieszkańca wsi, kiedy dowiedział się, że uprawiał on seks z
jego ulubionym osłem Russo.

Zamordowany mężczyzna o imieniu Jaime znany był we wsi ze swojego
pociągu do zwierząt. Nazywano go nawet "Jaime Owca". "Owca" - jak
wynika z opowieści mieszkańców wsi - od 12 lat wielokrotnie odbywał
stosunki z miejscowymi owcami i kurczakami.

Odnalezione ciało "Owcy" ubrane było jedynie w damską bieliznę i
kapcie.
Rolnik nie przyznaje się do winy.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Uprawial-seks-z-kurczakami-i-owcami.-Zginal-przez-osla,wid,12809778,wiadomosc.html?ticaid=1b27c&_ticrsn=5

A nie mówiłam, że baca to Polak_Fałszywy? No i doigrał się! :D

Antenka

A nie mowil ze zna portugalski.

A to ci dopiero.

R.

Data: 2010-10-30 13:49:50
Autor: Antenka
ZAMORDOWANO BAC, CZYLI POLAKA FASZYWEGO! To nie art... czytajcie
On 30 Pa, 21:53, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

A nie mowil ze zna portugalski.<

No wanie - nic nie powiedzia :- /. Ale od duszego czasu
podejrzewaam, e on nie jest polskim bac. No i prosz! :D

A to ci dopiero.<

Raffik, ale eby z drobiem seks uprawia...he he he
Ciekawe w jakiej postaci, czy z kur z rozsou te?  :-?

:DDD

Antenka

Data: 2010-10-30 23:39:18
Autor: raff
W dniu 2010-10-30 22:49, Antenka pisze:
On 30 Paź, 21:53, raff<patagonia2...@onet.pl>  wrote:

A nie mowil ze zna portugalski.<

No właśnie - nic nie powiedział :- /. Ale od dłuższego czasu
podejrzewałam, że on nie jest polskim bacą. No i proszę! :D

A to ci dopiero.<

Raffik, ale żeby z drobiem seks uprawiać...hłe hłe hłe
Ciekawe w jakiej postaci, czy z kurą z rozsołu też?  :-?

Nie, to juz by byla nekrofilia.

R.

ZAMORDOWANO BACĘ, CZYLI POLAKA_FAŁSZYWE GO! To nie żart... czytajcie