ZAUWAZYŁYśCIE, JAK PISIKI POKWIKIWAć POCYNAJOM...?

Data: 2011-04-17 22:54:55
Autor: raff
ZAUWAZYŁYśCIE, JAK PISIKI POKWIKIWAć POCYNAJOM...?

"Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote in message news:12tr78-1el.ln1server.linuxfan.de...

- jak zażynane WIEPSZE...!

Cheba zauwazyły, zeich PREZES zdnia nadziń, coroz bardzij fimla dogowy dostować pocyno...

I nici zwygranej..., z "wadzy"..., zestanowisk...., z wielgich dutkuw...

AGUWNO PISIOLE - ZAROBOTEM SIEM BRAć...!!!

PS - jeślijom, łocywistałocywistość dostaniecie....

Nie. Ja tylko zauwazylem ze ty srasz coraz wiecej.

Co we lbie masz, to na grupe. Colkie gowno.

R.

Data: 2011-04-17 23:01:50
Autor: Polok_Prawdziwy
raff wrote:

[...]

Noale, jak widzis, gowem niełodparady mom...!

ZAUWAZYŁYśCIE, JAK PISIKI POKWIKIWAć POCYNAJOM...?