ZAWIAZUJE KOMITET NA RZECZ ODEBRANIA PRAWA POSLUGIWANIA SIE NAZWA "SOLIDARNOSC " .

Data: 2010-08-31 12:36:04
Autor: cyc
ZAWIAZUJE KOMITET NA RZECZ ODEBRANIA PRAWA POSLUGIWANIA SIE NAZWA "SOLIDARNOSC " .
Zawiazuje formalny komitet na rzecz odebrania przez sad dzisiejszemu zwiazkowi zawodowemu prawa do korzystania nazwy " Solidarnosc", oraz orzeczenie , ze nazwa ta nalezy do dziedzictwa narodowego jako dobro wspolne , ktore nie moze zawlaszczac zadna z politycznych opcji .
Nie ma czasu na dalsze zwlekanie bo jeszcze chwila a "Solidarnosc " zamiast symbolem dazenia narodu do niepodleglosci  , stanie sie wykpiwanym przez swiat szyldem faszystow .
Nie pozwolmy na to !!.

cyc

Data: 2010-08-31 11:05:30
Autor: DJ MC Donald Musk
On 31 Sie, 12:36, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

a w komitecie honotowym: Jaruzelski, Kiszczak, urban, agent Bolek,
Sawicka i Jagielski!

Data: 2010-08-31 12:49:36
Autor: Panslavista

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:i5ilun$gah$1news.onet.pl...
[...]

Chuja tam cycu!  Wy czerwone gnidy nie macie żadnych praw do Solidarności.
Takich wypierdalałem w wyborach do Komisji zakładowej na zbity ryj.

Data: 2010-08-31 14:06:37
Autor: Kostek Wycirowski

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4c7cde43$0$27030$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie pierdol, ormowcu, że byłeś w jakiejkolwiek komisji. Pozwalali ci tylko blondynkę za milicjantem nosić.

Data: 2010-08-31 14:12:10
Autor: cyc

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c7cde43$0$27030$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Uwazasz , ze wy zydzi macie wieksze prawo do "Solidarnoscvi " niz ci ktorzy ja zawiazywali i uczestniczyli w walce z komuna ? .
Zawsze uwazany byles na niesprawnego umyslowo idiote ale stawiajac swoje zydowskie tezy przechodzisz sam siebie . Wasza ekspansja znana jest na caly swiat . Teraz chcecie juz zawlaszczyc rowniez "Solidarnosc ", malo wam bankow i mediow ?
Ona nie nalezy ani do was zydow  , ani do Sniadka ( co na jedno wychodzi ) , ani do Kaczynskiego ( rowniez ) .

cyc

Data: 2010-08-31 15:22:30
Autor: Panslavista

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:i5iriu$15g$1news.onet.pl...

[...]

Nie jestem żydem, lecz Polakiem na obie nogi, sam założyłem wiele kół Solidarności. To komuna walczyła ze mną, prawie od mojego urodzenia.

[...]

Tu masz rację, należała do Polaków.

cyc

Komuchy jako internacjonały jak i parchy jako samozwańczy Herrenvolk nie są przynależne do żadnego narodu.

Data: 2010-08-31 17:22:19
Autor: cyc

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c7d021a$0$22814$65785112news.neostrada.pl...

[...]

zyd , klamca , podszywaniec , panslawista , to  synonimy .
Na wszystkich grupach po ktoprych 'chodzisz" jestes zydem i to nie normalnym bo przeciwko tym nikt nic nie ma , jestes z tych lotrowskich zydow , zydow klamcow , donosicieli i przywlaszczajacych cudze sukcesy , jak ta "Solidarnosc" .

cyc

Data: 2010-08-31 17:23:49
Autor: u2
W dniu 2010-08-31 17:22, cyc pisze:
zyd , klamca , podszywaniec , panslawista , to  synonimy .

O, rasista się znalazł :)

Data: 2010-08-31 21:01:46
Autor: MH
ZAWIAZUJE KOMITET NA RZECZ ODEBRANIA PRAWA POSLUGIWANIA SIE NAZWA "SOLIDARNOSC " .

zyd , klamca , podszywaniec , panslawista , to  synonimy .
Na wszystkich grupach po ktoprych 'chodzisz" jestes zydem i to nie normalnym

Spokojnie , wyluzuj..  A niech se chłopina pisze gdziekolwiek ma na to ochotę.
Wszak jest (podobno) demokracja (??).

bo przeciwko tym nikt nic nie ma

Mylisz się !!!  Nie mam tutaj na myśli nieudaczników , którzy  wszelakie swoje
porażki życiowe muszą jakoś uzasadnić..  Osobiście , bardzo negatywnie oceniam
tę nację. Moja osada jest zlokalizowana relatywnie niedaleko obozu.
Kilkakrotnie widziałem zachowanie młodzieży wybranej w restauracji hotelowej.
Tudzież ich opiekunów. CHAMSTWO , BUTA itd...  A zresztą wystarczy poczytać
kilka doniesień prasowych .  Pobicie stewardessy LOT'u podczas rejsu TAV/WWA ,
pobicie przez żydowskich ochroniarzy obywatela Włoch w Kazimierzu , zachowanie
wybranych podczas rocznicy powstania w .... Getcie Warszawskim .
No i teraz!! Uważam Cię za inteligentnego faceta , ale tym razem DZIWIĘ SIĘ !!
Twierdzisz , że "przeciwko tym , nikt nic nie ma". Boszsz....  Telewizora w domu
nie masz ??  Radia? Internetu? ...  Nie wiesz co wyczyniają z Palestyńczykami?
Nie wiesz co się wydarzyło podczas niedawnego rejsu z pomocą humanitarną dla
Palestyńczyków? Nie słyszałeś o wielkim historyku , niejakim Grossie ? Oglądałeś
wystąpienia w TelaVizji byłego ambasadora , niejakiego Weissa??  Można mnożyć przykłady..   , jestes z tych lotrowskich zydow , zydow
klamcow , donosicieli i przywlaszczajacych cudze sukcesy , jak ta "Solidarnosc" .

J.W. Tacy oni są i nie opowiadaj , że "przeciwko tym nikt nic nie ma" , bo to
zakrawa na hipokryzję.

MH

Data: 2010-08-31 17:30:50
Autor: Panslavista
ZAWIAZUJE KOMITET NA RZECZ ODEBRANIA PRAWA POSLUGIWANIA SIE NAZWA "SOLIDARNOSC " .

"/heRsk/" <eu_bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:7b3q76dqoa9sjbabcas7rshjfnnrdqp52r4ax.com...

samodzielnie czy przy pomocy zomo ?

A kolegami - solidarnościowcami.

Data: 2010-08-31 14:12:22
Autor: Jarek od kżyża
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i5ilun$gah$1news.onet.pl...
[...]

Jestem "za".

Przemysław Warzywny

--

"Zjazd "Solidarności" skrojony pod potrzeby Janusza Śniadka i Jarosława Kaczyńskiego "popsuła" kobieta,
 która w Sierpniu '80 rozpoczęła strajk gdańskiej komunikacji.

Data: 2010-08-31 11:06:26
Autor: DJ MC Donald Musk
On 31 Sie, 14:12, Jarek od kĹźyĹźa <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote:
Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał w wiadomościnews:i5ilun$gah$1news.onet.pl...

> [...]
> Nie ma czasu na dalsze zwlekanie bo jeszcze chwila a "Solidarnosc "
> zamiast symbolem dazenia narodu do niepodleglosci  , stanie sie wykpiwanym

Jestem "za".

Jaruzelski, Urban, Kiszczak i agentura ruska tez!

Data: 2010-08-31 14:42:21
Autor: rAzor
ZAWIAZUJE KOMITET NA RZECZ ODEBRANIA PRAWA POSLUGIWANIA SIE NAZWA "SOLIDARNOSC " .
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek od kżyża raczył napisać:
[...]

Następny gnój z PZPR wyciąga łapy po cudze. Paszoł won!
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-31 14:41:28
Autor: rAzor
ZAWIAZUJE KOMITET NA RZECZ ODEBRANIA PRAWA POSLUGIWANIA SIE NAZWA "SOLIDARNOSC " .
Darz bór! Użytkownik... he he - cyc raczył napisać:
Zawiazuje formalny komitet na rzecz odebrania przez sad dzisiejszemu
zwiazkowi zawodowemu prawa do korzystania nazwy " Solidarnosc",...

Nie ty mu tę nazwę dawałeś i nie ty ją będziesz odbierał, czerwony gnoju.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-31 14:55:33
Autor: jedrus
rAzor pisze:
[...]

Sad nadal i sad moze zabronic uzywania tej nazwy.
Takie rzeczy nawet kundle powinny wiedziec.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-08-31 15:12:02
Autor: boukun

Użytkownik "jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> napisał w wiadomości news:4c7cfbab$0$27038$65785112news.neostrada.pl...
rAzor pisze:
[...]

Dokładnie!
Reżim przywłaszczył sobie nazwę zdelegalizowanego i prze reżim uśmierconego ruchu społecznego...

boukun

Data: 2010-08-31 15:24:35
Autor: Panslavista

"jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> wrote in message news:4c7cfbab$0$27038$65785112news.neostrada.pl...
rAzor pisze:
[...]

Wypierdolimy rządy i sądy.
Zapomnieli, że to tabakiera jest dla nosa...

Data: 2010-08-31 17:24:11
Autor: cyc

rAzor pisze:
[...]

my , znaczy kto ? . Mosad ?
Za glupi jestes aby cie tam trzymano , chyba ze za ciecia a i to nie .

cyc

Data: 2010-08-31 17:25:10
Autor: u2
ZAWIAZUJE KOMITET NA RZECZ ODEBRANIA PRAWA POSLUGIWANIA SIE NAZWA "SOLIDARNOSC " .
W dniu 2010-08-31 17:24, cyc pisze:
my , znaczy kto ? . Mosad ?

O, agent się znalazł i cycuje :)

Data: 2010-08-31 17:35:33
Autor: Panslavista
ZAWIAZUJE KOMITET NA RZECZ ODEBRANIA PRAWA POSLUGIWANIA SIE NAZWA "SOLIDARNOSC " .
"/heRsk/" <eu_bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:sf3q761eg6slf0k2ig10p3ah569t07iqqa4ax.com...
On Tue, 31 Aug 2010 15:24:35 +0200, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

Wypierdolimy rządy i sądy.

i co dalej? "nadejdzie dzien zaplaty, sedziami bedziem my!"
jestes czystej krwi komuchem... mysl zanim  cos chlapniesz.

Zapomnieli, że to tabakiera jest dla nosa...

tak tak. mamy tez takie same zoladki. kazdemu wg potrzeb itp brednie.
komuch z ciebie wylazi, nie szlachcic!

E tam, Solidarność nie dokończyła polskiej rewolucji, na przeszkiodzie stanął agent Waliza z innymi oraz parchactwo, trzeba naprawić ten błąd.

Data: 2010-08-31 17:25:33
Autor: cyc

rAzor pisze:
[...]

azor zaszczekal ? .
Olej go bo aby go zrozumiec trzebaby byc dr Dolitle .

cyc

Data: 2010-08-31 17:27:16
Autor: u2
W dniu 2010-08-31 17:25, cyc pisze:
Olej go bo aby go zrozumiec trzebaby byc dr Dolitle .

Uhu, znawca języków się znalazł :)

Data: 2010-09-01 09:10:10
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-31 12:36, cyc pisze:
[...]

Wręcz przeciwnie - wesprzyjmy taka inicjatywę. Obecne związek zawodowy pozwalający szabrować Polskie zakłady pracy nie ma prawa nosić nazwy tamtego ruchu społecznego.

ZAWIAZUJE KOMITET NA RZECZ ODEBRANIA PRAWA POSLUGIWANIA SIE NAZWA "SOLIDARNOSC " .